Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 141
  • Weergaven 387
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

De moordenaar is Herman den Blijker, en dit is een aflevering van Herrie in het Hotel?

Zonder gekheid, mooi vervolg.. maakt het weer spannend!

Geplaatst
  • Auteur

30cuflu.jpg

Dank voor de reacties heren! In verband met koninginnedag zullen jullie de komende twee dagen weinig updates zien, dus ga ik jullie vanavond plezieren door er een op te zetten. Ik vermoed ook dat weinigen van jullie in staat zijn om morgen of zaterdag ook maar een letter te lezen, dus je mist er niet veel aan ;)

Geplaatst

Prima vervolg. Leuk dat je het verhaal vanuit meerdere personen beschrijft..

De vrouw, de jongens, de agent. Het zal hopelijk snel duidelijk worden!

Geplaatst
  • Auteur

5o7fo0.jpg

Lekker weekend gehad allemaal jongens? Het was hier een beetje feest, ook in verband met het behalen van de Topklasse, dus vandaar nu pas de nieuwe update ;) Hoop dat jullie het leuk vinden, en tips, kritiek of andersoortige reacties zie ik natuurlijk graag!

Geplaatst

Heerlijk, ja die dikzak die vertrouw ik ook niet helemaal.

Geplaatst

Haha, die dikke duitser :P

Heeerlijke feesten gehad, zo te horen jij ook en inderdaad kon ik geen letter meer lezen 2 dagen lang haha!

Je updates zijn nog steeds van een hoog niveau, ik vind het nog steeds smullen :D

Geplaatst

Heerlijke update man:D!

Geplaatst
  • Auteur

mh54sm.jpg

En dit wordt echt heel parallel met mijn andere novelle (Voetballoopbaan van een Quarterback), want ook nu ga ik naar Oostenrijk. Dit keer geen vakantie, maar voor werk. Ik neem zoals jullie van mij gewend zijn een zootje updates mee, dus ik zal wellicht wat minder updaten, maar uiteraard gaat het feest gewoon door! Geniet ervan.

Geplaatst

Oehh wie ligt daar en wie heeft dat gedaan.. allemaal vragen die ik graag beantwoord zie worden. Zou er nog iemand zijn in de sporthal?! Je maakt het weer lekker spannend JD

Geplaatst

Schitterende novelle, net als je andere novelle ben ik ook van plan deze te gaan volgen ;)

Geplaatst
  • Auteur

Helemaal geen tijd gehad om iets te plaatsen, zoals jullie vast al opgevallen was. Toch bedankt voor het blijven kijken, ik zal de draad zo snel mogelijk weer oppakken. Dat wil zeggen, zodra dat achterlijke tinypic mee gaat werken (grr).

Geplaatst
  • Auteur

2u3wcw1.jpg

Hehe, bij dezen Rico ;) Na enige vaderlijke vermaningen besloot Tinypic me terwille te zijn. Geniet ervan!

Geplaatst

Met je vorige novelle heb je een meer dan verdiende IDS ticket behaald en ook nu ga je die richting uit. De eerstetien posts zijn van hetzelfde niveau : goede schrijfstijl en toffe presentatie. Doe zo verder

PS : Ik gebruik tegenwoordig plaatjesupload en dat werkt altijd vrij goed

Geplaatst

Spannend weer, wat zou Francois gaan doen? Ik zou achter de derde persoon aangaan!

Zoals Peter al zegt; je updates blijven goed geschreven en van een hoog niveau. Hou dit niveau vol!

Geplaatst

Heb vandaag je vorige en deze novelle in één keer doorgelezen. In één woord: fantastisch;)

Geplaatst
  • Auteur

Wauw, wat een complimenten :) mooie woorden zeg.

@Frank, dan ben je best een tijdje bezig geweest... tijd over? ;)

@Peter, plaatjesupload maar eens uitproberen dan, bedankt voor de tip!

@MajinRico, bedankt voor je reactie, ik vind het fijn dat je voor jezelf het verhaal een beetje invult, dat kan mij weer zinvolle gezichtspunten opleveren die ik in het verdere verhaal zou kunnen gebruiken :) dankje!

Geplaatst
Wauw, wat een complimenten :) mooie woorden zeg.

@Frank, dan ben je best een tijdje bezig geweest... tijd over? ;)

@Peter, plaatjesupload maar eens uitproberen dan, bedankt voor de tip!

@MajinRico, bedankt voor je reactie, ik vind het fijn dat je voor jezelf het verhaal een beetje invult, dat kan mij weer zinvolle gezichtspunten opleveren die ik in het verdere verhaal zou kunnen gebruiken :) dankje!

Haha ach, eigenlijk wel. Zo op een vrije dag doe je nog wel is dat soort dingen he;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]