Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Weer een mooie update, je schrijft echt schitterend _O_ Deze novelle vind ik eigenlijk gewoon nog beter dan je vorige :D

• Antwoorden 141
  • Weergaven 387
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

dlrx5g.jpg

Wauw, dank voor de mooie reactie RickV! Ik hoop dat meer mensen er zo over denken!8)

Geplaatst

Ai, Francois die als doorgewinterde agent neergaat door toedoen van een slim vrouwke! Pijnlijk!

Weer een fantastische wending al blijft de vraag.. wie is persoon nummer 3!

Geplaatst

Net alles even doorgelezen (je moet wat als je een kantoorbaantje hebt) maar wat een verhaal :D vanaf nu ga ik (proberen) een vaste volger te zijn!

Geplaatst

Je maakt het weer verdomde spannend!! What the hell happened in the gym!

En wie is de andere persoon die vastgebonden zit.. allemaal vragen.. ik denk dat de volgende update maar snel moet komen.

Geplaatst

Denk dat die andere man die kerel met die snor is. :p

Geplaatst
  • Auteur

20041vq.jpg

RiRo, ik ben blij dat ik je tijd op kantoor wat heb kunnen verlichten ;) Ik hoop dat je me blijft volgen!

Rico, speciaal voor jou dan: de volgende update! Zo te zien krijg je in de update hierna antwoord op je vraag ;)

RickV, we'll see ;)

Geplaatst

Mooie stukken weer, ook in het weekend zeer geschikt om te lezen :D

Keep it up!

Geplaatst

Jonas.. die naam zijn we nog niet eerder tegengekomen toch?

Waarom zou Suzanne die man hebben vastgebonden/neergeslagen.. wat doet die vrouw uberhaupt zo laat nog in de gangen van het hotel.

Zij en Francois hebben elkaar die dag nog bij het zwembad ontmoet.. heeft dat er iets mee te maken?! Allemaal vragen weer.. pff.. volgende update dan maar!

Geplaatst
  • Auteur

fxyqv8.jpg

Mannen, bedankt voor jullie mooie reacties! Die werken zeer motiverend, bedankt.

Geplaatst

Heb een aantal updates gemist, maar wat kun je schrijven zeg _O_ Ik ben al weer razend benieuwd naar de volgende update (d)

Geplaatst

Ik zie die Duvier toch echt voor me als een soort Jean Reno met een half amerikaans half frans accent.. je brengt het nog steeds goed over John. Volgende update please!!

Geplaatst

Bedankt weer voor een mooi begin van mijn werkweek! Ik kom de dag wel weer door zo!

Geplaatst
  • Auteur

Hehe, dank voor de reacties heren. Weekendje met mijn vriendin doorgebracht, dus ik had niet echt veel tijd (en gelegenheid^^) om te updaten. Jullie begrijpen het vast wel ;) Vanavond hetzelfde verhaal, dan naar een verjaardag, maar morgen ben ik back in action!

Geplaatst

Geweldig geschreven stuk weer, zolang jij zo blijft schrijven, blijf ik volgen!

Geplaatst

Gweldig gedaan, die gast die vastgebonden zit zal heus wel praten na een paar uur in de hete zon gezeten te hebben, zo achter dat glas van die sportzaal. Maar wat als hij gaat zitten schreeuwen? Zou iemand dat horen?

Damn, weer een verdomd goeie update JD. En nu achter t Duitse vrouwke aan!!

Geplaatst
  • Auteur

Hehe, Rico, ik vermoed dat de man niet heel hard zal gillen ;) Ook dat zal je in het verdere duidelijk worden. Zo een update, die had hier eigenlijk al bij in gemoeten maar ik heb nog even ruzie met Photoshop :P

Dank voor jullie reacties!

Geplaatst

Het ziet er wéér goed uit man, je bent een van de betere tekstueel gezien op het forum, GZD!

Geplaatst
  • Auteur

Wauw, dankje voor je mooie compliment wo_2! Ik hoop dat je me blijft volgen :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]