Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 141
  • Weergaven 387
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

xl0309.jpg

Dank voor de reacties mannen. Leuk om te zien dat er nu meer verschillende mensen reageren!

Geplaatst

Prima updates weer John. En ondanks de vele novelles, zijn er maar een paar die ik echt volg, waaronder deze. Dus ik zal 'm altijd opzoeken, ook al staat ie op pagina 23.

Geplaatst
  • Auteur

293u90o.jpg

Hehe, lang leve vakantie. Vandaag op reis naar Oostenrijk voor een week, dan jarig, dan drie weken Italië en dan zien we wel weer waar we dan maar eens heen gaan :P Hehe, en: mét laptop, mét updates, mét internet en alles, dus jullie kunnen gewoon blijven door volgen! Stay Tuned.

Geplaatst

Wat een leven heb jij toch zeg.. vanuit m'n veel te kleine kantoor waar ik de komende weken de zon voorbij zal zien komen achter het glas, wens ik je een fijne tijd toe!

Aardige update uiteraard, maar dat is een understatement!

Geplaatst
  • Auteur

Oostenrijk is keihard werken hoor! Campings langsgaan voor onze online campinggids, en 's avonds een vlondertje tikken bij ons huisje. Reken maar dat ik die weken Italië nodig heb (H) Haha, maar ik zal aan je denken als ik in de zon lig ;)

Dank voor je reactie weer! Dat motiveert heel erg.

Geplaatst

Ik heb even een updatje gemist, maar ik ben weer helemaal bij!

Leest weer heerlijk weg allemaal!

Veel plezier in Oostenrijk, met je verjaardag (daar heb ik er binnenkort ook eentje van) en in Italie!

Geplaatst

je schrijft leuk! ik wacht op de volgende update! veel plezier in oostenrijk en italië met laptop:P

Geplaatst

Jouw novelle die IDS staat, toont aan dat je zeer goed kan schrijven. Ook deze novelle volg ik met veel plezier want de stijl is informeel, leest gemakkelijk ... Een stuk ontspannende literatuur. Doe gewoon verder en dan kom je er wel weer !

Geplaatst
  • Auteur

34j6f0j.jpg

Heren, hierbij weer een nieuwe update. Morgen... morgen ben ik jarig. En wie jarig is trakteert! Dus is er morgen een leuke verrassing te vinden in dit topic ;)

Geplaatst

Lkkere update weer! Ik ben benieuwd naar de verrassing van morgen!

Geplaatst
  • Auteur

39ema.jpg

Goed, de verrassing was natuurlijk niet dat er niets kwam, dat snappen jullie. Er kwam alleen wat meer visite dan ik dacht, hehe... Maargoed, de verrassing is de volgende:

Net als bij mijn andere novelle vind ik het leuk om te zien hoe jullie denken dat het verhaal verloopt. Daarom: laat in dit topic achter hoe je denkt dat deze zaak zal verlopen, hoe de vakantie van de jongens zal gaan en wat er daarna voor spannends zal gebeuren.

De bonusvraag is voor mij misschien nog wel belangrijker. Ik probeer namelijk een locatie te omschrijven en een sfeer op te roepen en ik ben benieuwd of die overkomt. Daarom: op welke locatie speelt dit zich (precies!) af. Ik wil een naam van een stad of dorp, en uiteraard het land maar dat spreekt voor zich, en idealiter mag je er ook een hotel voor zoeken op Google Maps :) Ben benieuwd!

Ohja uiteraard hoort bij een prijsvraag ook een prijs:D Diegene die er het dichtste bij zit met zijn voorspelling én met zijn locatiebeschrijving die krijgt een rol in mijn novelle. Als er twee gelijk staan krijgen die beiden een rol:)

Geplaatst

fijne update weer!

Mijn gok voor de plek waar alles zich afspeelt:

Hotel:Karibea Hotel La Valmeniere

Plaats: Fort de France

Land: Martinique

lijkt me dat ik hiermee toch wel een rol in je novelle verdient heb :D

Geplaatst
  • Auteur

Hehe, dank voor jullie ideeën. Riro, je zit slechts met één enkel woord van je gok goed, ik zal na het verzamelen van de reacties kijken of dat goed genoeg is voor een rol ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]