Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM2010] PSV Eindhoven --> A.C. Milan

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 66
  • Weergaven 235
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Veel succes bij de nummer drie (:lol:) van Nederland! Leuk die reacties rechts in het beeld. Mag ik vragen waarom je een foto van een Engels international bij het stukje plaatst?

Geplaatst
  • Auteur
Veel succes bij de nummer drie (:lol:) van Nederland! Leuk die reacties rechts in het beeld. Mag ik vragen waarom je een foto van een Engels international bij het stukje plaatst?

Helemaal vergeten te veranderen! Zal het nog even veranderen.

Geplaatst

Succes! Leuk gedaan met die berichtjes aan de rechterkant!;)

Geplaatst
  • Auteur

2ypem9k.png

Transfers UIT

We hebben maar 1 speler voor vast laten gaan. De andere gingen allemaal op huurbasis weg. Als eerst vertrok Lazovic voor 2,8 miljoen naar Cantania. Daarna gingen van 3 juli tot en met 5 juli nog 7 jeugdspelers weg. Ze zijn allemaal op huurbasis bij FC Eindhoven gana spelen. Daarna vertrok op 9 juli Koevermans op huurbasis. Hij gaat voor Livorno spelen. We krijgen 160 K. Als Livorno Koevermans wil overnemen kunnen ze een bedrag van 1,8 miljoen betalen. Daarna vertrok Kromkamp naar Feyenoord voor 75K. Als Feyenoord hem wil overnemen moeten ze 1,7 miljoen betalen. Daarna vertrokken nog 3 jeugdspelers naar Gemert.

5krno7.png

Transfers IN

Er zijn maar 3 spelers naar ons gekomen. Als eerst trokken we de transfervrije Goran Pandev aan. Zijn contract bij Fiorentina was verscheurd na een ruzie waardoor wij hem transfervrij konden ophalen. Daarna kwam de vervanger van Kromkamp. Sébastien Corchia komt over van Le Mans UC 72 voor een bedrag van 4,8 miljoen. Als laats trokken we nog een talent aan. Het gaat hier om Vegard Forren. Hij kwam voor 1 miljoen over van Molde.

m953ti.png

Selectie

We hebben een urime selectie. We hebben zoals jullie kunnen zien redelijk veel jeugdspelers in ons eerste spelen. Dit komt omdat ons 2e geen wedstrijd kan spelen en ze dus bij ons de minuten mogen maken. We hebben 3 doelmannen waarvoor Isaksson de 1ste doelman zal zijn. We hebben 10 spelers voor de verdediging. Corchia, Marcellis, Maza en Pieters zullen in de basis beginnen. Op het het middenveld kunnen 9 man spelen. Daar zullen Engelaar, Simons, Afellay, Dzsudzsak en Amrabat spelen. In de spits kunnen 3 spelers staan, Pandev en Toivonen zullen elkaar gaan afwisselen.

1r2qgz.png

Voorbereiding

We hebben alle wedstrijden in de voorbereiding gewonnen. We begonnen goed met een 4-0 overwinning op ons B team. Daarna speelde we erg slapjes en wonnen we maar net van amateur JVC Cuijk, 2-1 was de uitslag. Daarna wisten we met 5-2 te winnen van FC Lorient, daarna een 10-0 overwinning op Blauw Geel 38. Daarna een 9-0 overwinning op DBS. Toen nog een 3-0 overwinning op Pau. We sloten af met een 7-0 overwinning op USV Hercules

19p3d.png

Iedereen bedankt voor zijn reactie!

Geplaatst

Goede voorbereiding, de updates lezen ook makkelijk weg. Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga het seizoen even samenvatten, ik zit namelijk al in seizoen 5. Ik zal de eerste 4 seizoenen samenvatten en dan ga ik vanaf seizoen 5 weer een update per 2 maanden posten! Alvast bedankt voor het reageren.

2ypem9k.png

Transfers

2ymvpd5.png

Competitie

[spoiler=Competitie uitslagen]vwpunr.png

14mv2tz.png

Beker

os6ft4.png

Europa League

4fya77.png

Geplaatst

Goed eerste seizoen gedraait. Kampioen geworden, Beker gewonnen, jammer dat je in de EL tegen United moest :(. Lijkt me wel leuk om in de EL tegen Twente te moeten ;)! Verder ook prima transfers gedaan! GZD met de mooiste club ter wereld!!

Geplaatst

Goed eerste seizoen met de dubbel (y).

Jammer van de uitschakeling in de EL tegen United, maar dat is geen schande natuurlijk ;).

Geplaatst

Waarom is ADO blauw zeg maar? Net alsof jij ADO bent, want PSV is niet blauw.

Succes verder.

Geplaatst

Lekker resultaat, gelukkig beter dan IRL :p

Blauw is volgens mij sattelietclub

Geplaatst
  • Auteur

Inderdaad is Ado den Haag blauw, dat is omdat het mijn sattelietclub is van mijn nieuwe club ;) Waar jullie over 3 seizoenen achter zullen komen.

Geplaatst
  • Auteur

2ypem9k.png

Seizoen 2010 - 2011

Transfers

2uo3thj.png

Johan Cruijff Schaal

293zwaq.png

Competitie

[spoiler=Competitie uitslagen]2uzvzn5.png

suwmd3.png

Beker

1zo86z6.png

Champions League

2dac1no.png

jfeni1.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]