Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM2010] PSV Eindhoven --> A.C. Milan

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Knap seizoen gehad! Maar waarom gebruik je nog een banner van PSV?;)

Vergeten te veranderen, staat nu de goede ;)

IS dit niet meer een presentatie eigenlijk?

Nu nog wel, maar dat was omdat ik de eerste 4 seizoenen moest samenvatten ;) Omdat ik ondertussen al in seizoen 5 zit. Dus vanaf de volgende update komt er tekst bij ;)

Lekker veel transfers hoor, mooie 3e plek in het eerste seizoen. Volgend jaar kampioen worden hé. :) Beker in het eerste seizoen is altijd mooi, gefeliciteerd daarmee. :)

Bedankt, hopelijk kampioen, de CL, de beker en de Italiaanse Supercup ;) 4 prijzen die ik kan winnen.

• Antwoorden 66
  • Weergaven 234
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

29wwbj7.png

Seizoen 2013 - 2014

Transfers

Nadat we vorig jaar bijna 200 miljoen aan transfers uitgaven maar geen prijs wonnen, deed ik het dit jaar nog een keer. Nu zelfs iets meer met 221 miljoen was het zelfs een record. Ik kocht veel minder spelers in dan vorig jaar maar wel veel grotere spelers, 1 speler heeft denk ik uitleg nodig, dat is JanVennegoor of Hesselink. Ik heb hem gehaald omdat hij in mijn ogen een goede jeugdtrainer kan worden.

2nl8geq.png

Selectie

We kennen een hele grote selectie, er zitten nu redelijk wat jonge spelers bij. 9 spelers zijn jonger dan 20. Ook zitten er redelijk wat Nederlanders in deze selectie. Zij zullen geen voorrang krijgen op andere spelers, de beste speler speelt! Er kunnen nog wel meer Italianen bij, daar zal ik volgend seizoen voor kijken! Eerst maar is een prijs weten te winnen.

14jngv8.png

Voorbereiding

Slechte voorbereiding hebben we gespeeld, we wisten maar 1 keer te winnen. Dat was van Hoffenheim. Daarnaast verloren we ontrecht van Juventus maar daarna moesten we 2 keer winnen maar speelde we 2 keer gelijk! Hopelijk gaat de competitie beter.

2jfnhv5.png

Geplaatst

Veel te veel uitgegeven aan spelers en vooral raar hoe je nu opeens heel PSV kaalplukt, omdat je eerst natuurlijk allemaal mensen daarnaartoe had gehaald ;)

Geplaatst
  • Auteur
Veel te veel uitgegeven aan spelers en vooral raar hoe je nu opeens heel PSV kaalplukt, omdat je eerst natuurlijk allemaal mensen daarnaartoe had gehaald ;)

Wat bedoel je precies met 'veel te veel uitgegeven aan spelers' en 'vooral raar hoe je nu opeens heel PSV kaal plukt'?

Ik koop maar 3 spelers van PSV hoor, dat zijn Afellay, Diego Renan en Otamendi, waarvan ik Otamendi niet eens gekocht heb!

Geplaatst

Wat ga je in 2013 nog met Vennegoor doen? :p

Edit: zie het nu ;) jeugdtrainer dus

Geplaatst

Ja als je het nu niet haalt met Fabregas, clichy, suarez, otamendi,...

dan weet ik het ook niet meer. Doordat je zoveel verkoopt/aankoopt spelen je spelers ook slecht samen in het begin van het seizoen he.

Geplaatst
  • Auteur

29wwbj7.png

Seizoen 2013 - 2014

Technische staff

In onze technische staff zitten veel verscihllende nationaliteiten. Vooral de scouts hebben allemaal een andere nationaliteit, dit is omdat we dan goed kunnen scouten in de andere landen! Zoals jullie kunnen zien hebben we redelijk veel jeugdtrainers die vroeger ook voetballer waren. Ook 1 oud voetballer geeft training aan het eerste elftal. Met deze technische staff hopen we een nog beter topsport klimaat te creëren in Milaan.

[spoiler=Technische staff]28vc4rs.png

Trainers + Trainingen

We hebben goede trainingen voor het 1ste elftal. Natuurlijk kunnen ze allemaal nog beter. Maar hier zijn we al tevreden mee. Hopelijk kunnen we deze in de toekomst nog verbeteren en hebben we straks overal 5 sterren zodat we de beste zijn van heel de wereld!

2cxgspt.png

Jeugdtrainers + Jeugdtrainingen

Hier hebben we meer trainers dan bij het 1ste elftal, dit is omdat de gewone trainers ook nog bij het 1ste elftal moeten zijn en dus zijn er meer jeugdtrainers. Ook hier hebben we een goede trainingen. Overal minimaal 3,5 ster. We willen in de toekomst ook hier overal 5 sterren hebben!

1072ie0.png

Geplaatst
  • Auteur

29wwbj7.png

Seizoen 2013 - 2014

September & Oktober

Italiaanse Supercup

De eerste wedstrijd van het seizoen, we moesten tegen Juventus voor de Supercup. Helaas verloren we deze wedstrijd met 2-1. Pato, die vorig seizoen vertrok, maakte de 1-0. Huntelaar maakte 2 minuten later alweer gelijk. Helaas scoorde Diego in de 65ste minuut de 2-1. Wij eindigde de wedstrijd met 9 man door rode kaarten voor Otamendi en Renan.

v6nqep.png

Serie A

In de competitie begonnen we met een 1-0 overwinning op Reggina, een eigen goal van Yttergard Jenssen hielp ons in de 91ste minuut. Daarna werd er gelijk gespeeld tegen AS Roma. Daarna hielp Di Maria ons met 2 doelpunten en 1 assists aan de overwinning op Sampdoria. Daarna verloren we nog van Palermo al was dit onterecht. Daarna wisten we 4 keer op rij te winnen. Fabregas en Afellay hielpen ons aan de overwinningen. Ze waren beide erg belangirjk voor het team. Daarna speelde we nog 0-0 in en tegen Parma.

vg25ts.png

Ondanks de 2 gelijke spelen en de nederlaag staan we toch boven aan. We Behaalde 20 punten, dat is net zoveel als de nummer 2 alleen hadden wij er maar 9 wedstrijden voor nodig en Fiorentina 10. Hopelijk kunnen dit volhouden en staan we na 38 wedstrijden ook boven aan.

34i65on.png

In de CL zitten we in een poule met Manchester United, Zenit en Rapid Wien. We begonnen met een heerlijke 5-3 overwinning op Manchester United. We stonden na 15 minuten al met 3-0 voor. Maar nog voor rust was het alweer 3-3. Na rust hielpen Afellay en Robben ons aan de overwinning. Daarna een 2-0 winst op Zenit en als laats verloren we nog met 1-2 van Rapid Wien.

vwppip.png

Ik ben vergeten om een screen te maken van de stand, maar we stonden 1ste na 3 wedstrijden.

Iedereen bedankt voor zijn reactie

Geplaatst

Heerlijk natuurlijk!, een heerlijk team natuurlijk!

Geplaatst
  • Auteur

29wwbj7.png

Seizoen 2013 - 2014

November & December

Serie A

We speelde al een stuk beter dan de vorige 2 maanden. We wisten als eerst met 2-0 van Cantania te winnen. Daarna werd er overtuigend met 3-0 gewonnen van Lazio Roma, daarna moesten we naar Genoa, een lastige uitwedstrijd die we in de laatste minuut met 3-2 wonnen dankzij de eigen goal van Amelia. Daarna de stadsderby tegen Internazionale, we wisten simpel met 2-0 te winnen. Daarna nog een revanche op Juventus, in Turijn wonnen we met 0-3. Daarna 2 verliespartijen, thuis werd met 0-2 verloren van Udinese en uit verloren we met 2-1 van Chievo. De laatste wedstrijd in 2013 werd winnen afgesloten met 2-3.

neu69e.png

We staan na 17 wedstrijden nog steeds 1ste. We hebben nu 2 punten meer dan de nummer 2, Juventus. Wij scoren het meest van de hele competitie en we zijn 1 van de teams die weinig doelpunten tegen krijgt. Hopelijk staan we over 21 wedstrijden nog steeds boven aan.

2qd4ar9.png

Champions League

De laatste 3 wedstrijden van de Champions League werden winnend afgesloten. we scoorde 7 keer en kregen er 0 tegen. Eerst werd Rapid Wien met 0-2 verslagen. Di MarÃ*a was de man van de wedstrijd met een doelpunt en een assists. Daarna werd thuis met 2-0 van Manchester United gewonnen. Fabregas en Paloschi scoorde voor ons. Daarna werd er nog met 3-0 van Zenit gewonnen. Huntelaar scoorde 2 keer en gaf de assists bij de 3-0 van Paraskevas.

29xsz08.png

Zoals jullie kunnen zien zijn we eerste geworden in de poule, dat was ook wel te verwachten omdat we alleen van Rapid Wien hebben verloren. We scoorde 15 keer en kregen er maar 5 tegen.

219queg.png

Geplaatst
  • Auteur

29wwbj7.png

Seizoen 2013 - 2014

Prijzen

2rh0dn5.png

4ugtp0.png

4jw58n.png

qslj47.png

24eyq2b.png

1eng93.png

2w2o8k9.png

Messidonna: Natuurlijk kan ik dat niet verkopen, hopelijk lukt het dan ook.

Geplaatst

Dat zijn behoorlijk wat uitgaven in vergelijking met je inkomsten :o

Geplaatst
  • Auteur

29wwbj7.png

Seizoen 2013 - 2014

Transfer Januari

Deze winter hebben we niet veel gedaan. We hebben 1 speler gecontracteerd en niemand verkocht. De speler die naar ons toe kwam was 'Bilal'. Zoals jullie de screen hier onder(spoiler) kunnen zien is het een spits. Hij is pas 15 jaar en zal dus in ons onder 19 elftal gaan spelen. Dit zou voor ons zomaar de nieuwe Huntelaar kunnen zijn. Hopelijk gaat hij veel scoren voor ons zodat we veel van hem kunnen gaan genieten.

[spoiler=Screen Bilal]mic3fo.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]