Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hier zit ik dan, een kleine 5 jaar later. Ik denk nog eens terug aan die dag, 30 juni 2009, dat ik hier als totale onbekende binnen kwam lopen. Ik stond op het punt om een contract te tekenen bij de grootste club van de wereld. 'Prijzen winnen' drukte de voorzitter me op het hart toen ik mijn krabbel onder een 1 jarig contract zette. Vervolgens werd ik officieel gepresenteerd aan de pers en de socios, die uiteraard zeer verrast waren met mijn aanstelling. Een dag later stonden de kranten er vol mee.

Ik besefte dat de druk op mijn positie enorm zou zijn.

1io0ud.jpg

Nu weten ze wel beter. Ik was intussen uitgegroeid tot een van de beste managers die de club ooit gekend heeft. Onder mijn leiding wonnen we onder andere 5x de Liga BBVA, 5x de Spaanse Beker en 4x de Champions League, en nog tal van Supercups en Wereldbekers. De fans droegen me op handen en de spelers waren zeer te spreken over mijn werkwijze. Real Madrid was weer terug waar het thuishoorde. De basis voor een langdurig huwelijk tussen mij en de club leek gelegd.

Totdat ik een telefoontje kreeg uit Engeland. Van ene Khaldoon Al Mubarak, die de voorzitter van Manchester City bleek te zijn. Hij vroeg me of in trek had in een avontuur bij the Citizens. Er lag een 4 jarig contract

voor me klaar. Eerlijk gezegd zag ik het wel zitten. Ik had bij Real Madrid alles bereikt wat ik kon bereiken. Bovendien was het altijd al een droom voor me geweest om in de Premier League als trainer aan de slag te gaan.

Ik hakte de knoop door en besloot op het aanbod in te gaan. Ik nam afscheid van Real Madrid en vertrok naar Engeland.

11cecgl.jpg

En nu zit ik hier op mijn kantoor in het City of Manchester Stadium. De steenrijke voorzitter wil dat ik van Manchester City een absolute topclub ga maken. In mijn eerste seizoen zal ik in ieder geval meteen

de Premier League, de FA Cup en de Champions League moeten winnen. Hij is bereid om wederom veel geld te investeren in de club. Ik weet dat deze klus wederom een zware zal worden.

[spoiler=vraag]ik zoek nog iemand die een banner voor me wil maken, ik heb hier al een aanvraag gedaan: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=30411&page=25

[spoiler=up next]transfers+indroductie selectie

• Antwoorden 52
  • Weergaven 207
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Hier zit ik dan, een kleine 5 jaar later. Ik denk nog eens terug aan die dag, 30 juni 2009, dat ik hier als totale onbekende binnen kwam lopen. Ik stond op het punt om een contract te tekenen bij de grootste club van de wereld. 'Prijzen winnen' drukte de voorzitter me op het hart toen ik mijn krabbel onder een 1 jarig contract zette. Vervolgens werd ik officieel gepresenteerd aan de pers en de socios, die uiteraard zeer verrast waren met mijn aanstelling. Een dag later stonden de kranten er vol mee.

Ik besefte dat de druk op mijn positie enorm zou zijn.

1io0ud.jpg

Nu weten ze wel beter. Ik was intussen uitgegroeid tot een van de beste managers die de club ooit gekend heeft. Onder mijn leiding wonnen we onder andere 5x de Liga BBVA, 5x de Spaanse Beker en 4x de Champions League, en nog tal van Supercups en Wereldbekers. De fans droegen me op handen en de spelers waren zeer te spreken over mijn werkwijze. Real Madrid was weer terug waar het thuishoorde. De basis voor een langdurig huwelijk tussen mij en de club leek gelegd.

Totdat ik een telefoontje kreeg uit Engeland. Van ene Khaldoon Al Mubarak, die de voorzitter van Manchester City bleek te zijn. Hij vroeg me of in trek had in een avontuur bij the Citizens. Er lag een 4 jarig contract

voor me klaar. Eerlijk gezegd zag ik het wel zitten. Ik had bij Real Madrid alles bereikt wat ik kon bereiken. Bovendien was het altijd al een droom voor me geweest om in de Premier League als trainer aan de slag te gaan.

Ik hakte de knoop door en besloot op het aanbod in te gaan. Ik nam afscheid van Real Madrid en vertrok naar Engeland.

11cecgl.jpg

En nu zit ik hier op mijn kantoor in het City of Manchester Stadium. De steenrijke voorzitter wil dat ik van Manchester City een absolute topclub ga maken. In mijn eerste seizoen zal ik in ieder geval meteen

de Premier League, de FA Cup en de Champions League moeten winnen. Hij is bereid om wederom veel geld te investeren in de club. Ik weet dat deze klus wederom een zware zal worden.

[spoiler=vraag]ik zoek nog iemand die een banner voor me wil maken, ik heb hier al een aanvraag gedaan: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=30411&page=25

[spoiler=up next]transfers+indroductie selectie

Geplaatst
  • Auteur

Iedereen bedankt voor de reacties!

Ik tref een selectie aan die niet het niveau heeft om aan de doelstellingen van het bestuur te voldoen. Ik heb een transfersbudget van ruim 150 miljoen euro tot mijn beschikking om te investeren in nieuwe spelers,hieronder de transfers die hebben plaatsgevonden deze zomer.

1z3cx7o.jpg

Als eerste ging ik opzoek naar een keeper van topniveau. Ik kwam al snel bij Igor Akinfeev uit. We betaalden CSKA 25 miljoen euro voor deze 28 jarige Rus, die ons gezien zijn kwaliteiten relatief weinig kostte.

Als tweede haalden we Jack Rodwell binnen. Ik wil in de toekomst meer Engelsen en spelers die in Engeland zijn opgeleid aan gaan trekken. We betaalden 35 miljoen euro voor deze talentvolle middenvelder, die tevens

centraal in de verdediging uit de voeten kan. En last but not least contracteerden we de Argentijnse wereldster Sergio Agüero voor een megabedrag van 60 miljoen euro. De schoonzoon van Diego Maradona moet samen met zijn landgenoot Carlos Tevez en Emmanuel Adebayor de aanval gaan vormen komend seizoen.

Over de uitgaande transfers kan ik heel kort zijn. De spelers die vertrokken kwamen kwaliteit te kort of pasten niet in het systeem waarin ik wil gaan spelen.

Selectie Manchester City Seizoen 2014/2015

2l93x5c.jp

Dit zijn de spelers waarmee we het moeten doen dit seizoen. Op doel is Akinfeev de onbetwiste nummer 1. Achterin zijn Cristian Zapata en Daniel Agger de uitblinkers, zij zullen samen waarschijnlijk het centrale duo gaan

vormen. Op het middenveld zal Luka Modric voor de creativiteit moeten gaan zorgen. Maar we beschikken daar over meer uitstekende spelers. Zoals ik eerder al aangaf zijn Agüero, Tevez en Adebayor gezien hun kwaliteiten mijn

eerste 3 spitsen. We hebben met Robinho en Helmes echter 2 uitstekende alternatieven.

[spoiler=up next]de voorbereiding

Geplaatst
  • Auteur

Iedereen weer enorm bedankt voor de reacties, het motiveert me enorm! @Thierryvane de 2 screens staan onderaan deze update. Credits gaan uit naar ferrari1993 voor de banner. Bedankt!

ay358z.jpg

5n2oo0.jpg

[spoiler=Frank Wolter]21jt26c.jpg

[spoiler=Graham Paul]5wasqx.jpg

[spoiler=volgende update]eerste competitiewedstrijden etc

Geplaatst

De befaamde Hein taktiek of van Mr hough :D?

Geplaatst
  • Auteur

Nee het is niet die tactiek. Als je het vergelijkt zijn alleen de spelersrollen van de voorhoede spelers hetzelfde. Voor de rest is vrijwel alles anders.

Geplaatst

lekkere voorbereiding. je wilde zeker nog ff voor de competitie vertrouwen tanken tegen -18:P. GZD

Geplaatst

Mooie tactiek die meestal werkt! Lekkere voorbereiding!

Geplaatst
  • Auteur

2j5cgx.png

Premier League

2018k8.jpg

Champions League

eiv1nk.jpg

League Cup

5wxiwz.jpg

[spoiler=reacties] @J.Beekwilder:Het is zeker een mooie opstelling, bedankt voor je reactie!

@Vlonkie: De voorbereiding was redelijk goed, over het veldspel was ik soms niet helemaal tevreden. Bedankt!

@Mr.Pimmastyl:Ja ik wilde ook even wat talenten aan het werk zien, en uiteraard veel proberen te scoren:P

@steijns: Ik hoop dat hij werkt! Bedankt voor je reactie!

@Handzeep:Bedankt voor je reactie!

Tot de volgende update!

Geplaatst

Je gaat prachtig, misschien een idee om het plaatje los te uploaden en vervolgens daar de tekst onder te typen. Verder kijk ik natuurlijk uit naar je wedstrijden tegen Roma

Veel succes!

Geplaatst

die banner is fenomenaal !

dzv

Geplaatst

Gaat heerlijk man! Ik dacht eerst who the **** is die Helmes, maar zie net in mijn eigen game dat hij een echte held kan worden. Verder zou ik luisteren naar de tip van de rossi. Dan zou het er veel mooier uitzien;) Succes verder!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]