Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Oke dat kan ik begrijpen. Vond je de donkerblauwe kleur van de update daarvoor wel goed?
Die was idd beter.
  • Antwoorden 52
  • Weergaven 207
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ik hoop dat je in de winter ook spelers koopt van je vorige club real madrid kijken of je ze hier ook aan het werk kan krijgen;)

Geplaatst
  • Auteur

2j5cgx.jpg

Premier League

1zwj6z6.jpg

Het altijd lastige Aston Villa kwam als eerste op bezoek in het City of Manchester Stadium. Helmes en Adebayor zorgden voor een 2-0 ruststand. In het tweede bedrijf scoorde Aston Villa nog tegen maar we gaven de winst niet meer weg. De verdediging bewees het team een slechte dienst tegen Newcastle. De 3-0 nederlaag was een beetje geflatteerd, maar hij kwam wel hard aan. Tegen West Bromwich Albion was Helmes weer eens in grote vorm, ook Adebayor pakte zijn goaltje mee waardoor er een mooie 4-1 zege werd geboekt. Tegen de Bolten Wandereres waren 2 vroege goals genoeg voor de zege. De mooiste wedstrijd van deze periode was thuis tegen Everton. We domineerden de hele wedstrijd en 4 van mijn spitsen wisten het net te vinden! Een week later stond de derby tegen aartsrivaal Manchester United op het progamma. De wedstrijd ging gelijk op, na een uur spelen bracht Adebayor ons op voorsprong. Hierna kregen we nog enkele kansen op de beslissing, maar het was Antonio Valencia die met een afstandschot gelijkmaakte: 1-1.

Champions League

20p500z.jpg

Dan de Champions League. We begonnen met een onverdiende nederlaag thuis tegen AS Roma, dat scoorde na een fout van Akinfeev. Uit het tweeluik met Feyenoord werden wel weer 6 punten gepakt. In de Kuip was Agger de matchwinner.Thuis waren Tevez en Agüero (die maar blijft kwakkelen met blessures) trefzeker. We staan nu 2de in de poule.

League Cup

idbyj9.jpg

In de League Cup kwam Huddersfield op bezoek. Ik gunde enkele wissels de kans deze wedstrijd. Zabaleta opende de score met een mooi schot. Agüero verdubbelde de score al snel met een geplaatste bal. Onze goaltjesdief Adebayor scoorde nog 2 doelpunten en bracht zo de eindstand op 4-0

[spoiler=reacties]@Vlonkie:Vind je het zo beter?

@Daanpsv10:Het begin is goed ja, deze periode zaten er echter wat mindere resultaten tussen. Bedankt voor je reactie!

@deRossi:Ik heb het nu op jou manier gedaan, vind je het zo beter? De eerste wedstrijd tegen Roma was niet best helaas. Bedankt voor je reactie en je tip!

@Plunix11:De banner is inderdaad top. credits gaan uit naar ferrari1993!

@ferrari1993:Helmes is een echte goaltjesdief gebleken. Door blessures heeft ie een kans gekregen en die heeft hij met beide handen gepakt. Als iedereen fit is moet hij echter weer op de bank plaatsnemen.

Bedankt voor je reactie!

@vedette#10:Haha ja, ik zat al te kijken bij Real Madrid, maar de meeste spelers hebben geen trek in een overgang naar ons. We zullen zien of er nog wat mogelijk is. Bedankt voor je reactie!

Geplaatst
  • Auteur

Banner made by Tomorino, Bedankt!

23m4rko.png

Premier League

fjde8w.jpg

Champions League

nxn81w.jpg

League Cup

34eddo9.jpg

Geplaatst

Gaat erg lekker met City hoor (y)

Geplaatst
  • Auteur

fw bedankt voor je reactie!

e5lguh.png

Premier League

vibef.png

League Cup

xqdug9.png

FA Cup

t6vx1u.png

In de Champions League hebben we FC Porto geloot, in de volgende update meer hierover.

Geplaatst

Je gaat prachtig in de alle competities, hopen dat je deze lijn in de tweede seizoenshelft door kunt trekken! Veel succes tegen Porto

Geplaatst

Gaat goed met City, GZD

Geplaatst
  • Auteur

Als eerste wil ik de Rossi, wo_2 en Thierryvane bedanken voor hun reacties! Dit blijft motiverend werken!

25iyudt.png

Premier League

2na8bic.png

[spoiler=stand na 30 wedstrijden]5n8bqr.jpg

We hebben een comfortabele voorsprong van maar liefst 14 punten op nummer 2 Manchester United.

Ik ben er zeker van dat wij ons over een paar wedstrijden tot de nieuwe kampioen kunnen kronen!

Champions League

21mw9xs.png

[spoiler=loting kwartfinale]ra5lyb.png

We hebben niet ongunstig geloot als je kijkt naar de ploegen die er nog in zitten.

Maar Genoa is een ploeg die we zeker niet kunnen onderschatten.

League Cup

kdmm4m.png

De eerste prijs van het seizoen is binnen! Manchester United werd in de finale met 3-1 verslagen.

We begonnen dramatisch aan de wedstrijd want binnen een halve minuut stonden we met 1-0 achter.

Net als vaker dit seizoen vochten we sterk terug want bij rust stond het alweer 2-1 in ons voordeel.

Ik zei in de rust tegen de jongens dat ze snel op zoek moesten gaan naar de beslissende 3de goal,

deze viel dan ook een kwartier voor tijd dankzij Robinho.

Ik ben erg blij dat we deze mooie beker meteen hebben kunnen winnen in mijn eerste seizoen.

FA Cup

2cxjfh2.png

Tot slot is de maand januari en dus ook de transferperiode weer verstreken:

In

5fhde8.png

Dit Schotse talent werd voor 2 miljoen overgenomen van Hibernian.

Hij kan in de toekomst uitgroeien tot een volwaardig selectielid. Hij zal beginnen in het -18 elftal,

volgend seizoen ga ik kijken of ik hem uit kan lenen.

[spoiler=Ross Reid]9sxjsn.png

Uit

fdyqfp.png

Ferronetti was een verdediger die in het reserveteam zat. Ik wist hem nog voor een mooi bedrag te verkopen.

Joleon Lescott vertrok naar Stoke City. Zijn contract liep komende zomer af en ik wilde het niet verlengen,

vanwege zijn leeftijd. Nu hebben we nog iets voor hem kunnen vangen.

Clarck werd voor 1 miljoen verkocht aan Aston Villa, de 19 jarige verdediger kwam tekort voor het eerste elftal en mocht vertrekken.

Geplaatst
  • Auteur

Ik zou graag ook tips krijgen over mijn manier van presenteren, ik ben geen grafisch wonder dus misschien ziet het er allemaal niet zo strak uit. Alvast bedankt in ieder geval!

Geplaatst

Je updates zien er goed uit hoor. Ook zonder grafische kunsten kan je ver komen, ga zo door;)

Geplaatst
  • Auteur

rwp8qr.png

Premier League

fbkvig.png

8ybcw5.png

Champions League

2gubh20.png

FA Cup

b99aoy.png

[spoiler=reacties]@Jorikheijn:Klopt, ik heb inderaad aardige transfers gedaan. Resultaten zijn ook goed, behalve de uitschakeling in de Champions League. Bedankt voor je reactie!

@Aggerr:Bedankt voor je reactie, ik zal op dezelfde manier doorgaan met presenteren!

[spoiler=next update]seizoenseinde

Geplaatst

Jammer van Arsenal en Genoa, maar verder is het goed, GZD!

Geplaatst
  • Auteur

xpvktw.png

Premier League

2ztm7nc.png

Eindstand Premier League 2014/2015

jr68vt.png

FA Cup

24462vn.png

[spoiler=reactie]@wo_2:Ik baalde vooral van de uitschakeling tegen Genoa, tegen Arsenal boeide het me niet zoveel omdat we toch al bijna kampioen waren en ik een b team op moest stellen. Bedankt voor je reactie!

[spoiler=next update]Samenvatting van het afgelopen seizoen

Geplaatst

netjes zon eerste seizoen! Wel jammer van de cl maar dat kan gebeuren.

Wat voor rol heb je Zapata gegeven?

Geplaatst
  • Auteur

9hqg6f.png

10yjf2c.jpg

Hier zit ik weer, op mijn kantoor in dit mooie stadion. Ik blik terug op het afgelopen jaar. Het was een mooi eerste seizoen, waarin ook gelijk 3 prijzen werden gepakt. We domineerden de Premier League en we werden dan ook met een ruime voorsprong kampioen. Ook de 2 andere nationale bekers, De League Cup en de FA Cup werden gewonnen. Tegenover al dit succes stond ook een grote teleurstelling.We werden in de kwartfinale van de Champions League uitgeschakeld door het Italiaanse Genoa. Mijn oude club Real Madrid won uiteindelijk deze competitie door Manchester United in de finale met 2-0 te verslaan.

24dliys.jpg

Ik wil ook nog even van de gelegenheid gebruik maken om de prestaties/statistieken van een aantal spelers te analyseren. Doelman Igor Akinfeev keepte een redelijk eerste seizoen. In 52 wedstrijden hield hij 22 keer zijn doel schoon, hij kreeg in totaal 42 goals tegen. In de verdediging waren Cristian Zapata en Micah Richards de beste 2. Ze speelden beiden een erg constant seizoen waarbij ze bijna elke wedstrijd hoger dan een 7 scoorden. Op het het middenveld was aanvoerder Luka Modric de absolute uitblinker. De spelmaker gaf in 52 officiële wedstrijden maar liefst 31 assists, daarom maakte het weinig uit dat hij slechts 2 keer wist te scoren. De Belg Steven Defour was ook goed in vorm dit seizoen, in de Engelse competitie was hij vooral belangrijk met 14 assists in 34 duels. Ook aankoop Jack Rodwell was een zekerheidje op de VMC positie dit seizoen. En dan de aanvallers: Emmanuel Adebayor was weergaloos dit seizoen. In de competitie wist hij in 36 wedstrijden 33 goals te maken en 10 assists te geven. In de overige competities was hij goed voor 16 treffers in 22 wedstrijden. De verassing van dit seizoen was toch wel Patrick Helmes. De Duitse spits kreeg door de vele blessures van Agüero en Tevez veel speeltijd. In 46 officiële wedstrijden scoorde hij 27 doelpunten. Ook Robinho (44 wedst, 19 gls, 11 ast) en Tevez (39 wedst, 18 gls, 11 ast) droegen hun steentje bij. De topaankoop Sergio Agüero kwakkelde het hele seizoen met verschillende blessures waardoor hij weinig in actie kwam. Zijn rendement (20 wedst, 4 gls, 4 ast) was bovendien ook bijzonder laag.

[spoiler=reactie]@gruysie:Het eerste seizoen was inderdaad goed, uitschakeling CL was jammer. Ik heb Zapata gewoon de rol Centrale Verdediger met taak Verdedigen gegeven. Bedankt voor je reactie!

[spoiler=volgende update]transfers+voorstelling selectie

Geplaatst
  • Auteur

6fyqzk.png

Transfers Seizoen 2015/2016

In

20suphc.png

[spoiler=Jose Angel]34s40u0.png

[spoiler=John Chapman]lwupf.png

Uit

ao9v5z.png

Selectie Manchester City Seizoen 2015/2016

Doelmannen

xpvn1k.png

Verdedigers

1zq3ltk.png

Middenvelders

2558103.png

Aanvallers

2wqde6c.png

[spoiler=volgende update]De voorbereiding

Geplaatst
  • Auteur

2ldx6jt.png

De voorbereiding

n2k56r.png

Community Shield

2ptyyjk.png

[spoiler=volgende update]Eerste competitiewedstrijden etc.

Geplaatst

man utd-man city is de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor de supporters knap dat je die hebt gewonnen GZD!

Geplaatst

lekkkkerrrr hoor :)

die Helmes is echt een held voor je zeg :)

Scoort meer dan je vaste spitsen. Waarom niet in de basis (ipv aguero) Die scoort niet zo veel volgens mij, al kan ik begrijpen dat je hem een basisplaats gunt!

Succes met volgende wedstrijden

Geplaatst
  • Auteur

okdi04.png

Premier League

vhahj6.png

Champions League

4qmn8h.png

League Cup

2zgvhpi.png

[spoiler=reacties]@vedette#10:Inderdaad, we hebben hem overtuigend gewonnen. Bedankt voor je reactie!

@gruysie:Helmes doet het uitstekend. Maar Adebayor, Aguero en Tevez hebben in principe meer kwaliteit. Aguero doet het al beter nu zoals je kunt zien. Top dat je weer reageert!

@J.Beekwilder:Bedankt voor je reactie!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]