Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

odense-bk.gifOdense BK odense-bk.gif

Intro:

Ik ga een carrière starten met Odense BK, een subtopclub in Denemarken. Mijn game/novelle met Newcastle was ik zat, omdat ik wat meer uitdaging zocht. Ik wilde een subtopclub in een subtopland. Odense BK is hiervoor de perfecte club. De club strijdt elk seizoen mee voor Europees voetbal, maar spelen vrijwel nooit mee voor de titel, aangezien FC Kopenhagen en Brøndby IF toch nog een maatje te groot zijn. Aan mij de uitdaging om daar verandering in te brengen!

[spoiler=Info Odense]27x4ca1.png

Selectie:

Aangezien Odense BK geen grote naam heeft in Europa, spelen er ook niet echt bekende spelers. Toch spelen er wel een aantal spelers die bij een aantal van jullie bekend in de oren zullen klinken. Te beginnen met Thomas Helveg. Hij begon in 1986 zijn carrière bij Odense BK. Nadat de verdediger furore maakte bij AC Milan en Inter, kwam hij in 2006 weer terug bij Odense, waar hij nu aan het afbouwen is. Ook de 28-jarige Eric Djemba-Djemba speelt bij Odense BK. De Kameroenees kwam voorheen onder andere uit voor Manchester United en Aston Villa. Tot slot heeft ook onze doelman een verleden bij Manchester United: Roy Carroll heeft vier seizoen bij Manchester United gekeept, en heeft ook bij West Ham United en Glasgow Rangers onder de lat gestaan.

[spoiler=Selectie]2s76pzk.png

[spoiler=Info]

Vertaling titel: Deens voor: "Odense BK naar de top".

Next update: Voorbereiding + eventuele transfers + financiën

Geplaatst
  • Auteur

odense-bk.gifOdense BK odense-bk.gif

Intro:

Ik ga een carrière starten met Odense BK, een subtopclub in Denemarken. Mijn game/novelle met Newcastle was ik zat, omdat ik wat meer uitdaging zocht. Ik wilde een subtopclub in een subtopland. Odense BK is hiervoor de perfecte club. De club strijdt elk seizoen mee voor Europees voetbal, maar spelen vrijwel nooit mee voor de titel, aangezien FC Kopenhagen en Brøndby IF toch nog een maatje te groot zijn. Aan mij de uitdaging om daar verandering in te brengen!

[spoiler=Info Odense]27x4ca1.png

Selectie:

Aangezien Odense BK geen grote naam heeft in Europa, spelen er ook niet echt bekende spelers. Toch spelen er wel een aantal spelers die bij een aantal van jullie bekend in de oren zullen klinken. Te beginnen met Thomas Helveg. Hij begon in 1986 zijn carrière bij Odense BK. Nadat de verdediger furore maakte bij AC Milan en Inter, kwam hij in 2006 weer terug bij Odense, waar hij nu aan het afbouwen is. Ook de 28-jarige Eric Djemba-Djemba speelt bij Odense BK. De Kameroenees kwam voorheen onder andere uit voor Manchester United en Aston Villa. Tot slot heeft ook onze doelman een verleden bij Manchester United: Roy Carroll heeft vier seizoen bij Manchester United gekeept, en heeft ook bij West Ham United en Glasgow Rangers onder de lat gestaan.

[spoiler=Selectie]2s76pzk.png

[spoiler=Info]

Vertaling titel: Deens voor: "Odense BK naar de top".

Next update: Voorbereiding + eventuele transfers + financiën

Geplaatst

Succes met Odense, ze hebben een paar leuke spelertjes :).

Geplaatst

Veel succes in het mooie Denemarken :D..

Geplaatst
  • Auteur

odense-bk.gifOdense BKodense-bk.gif

Voorbereiding:

We hebben een prima voorbereiding achter de rug. We kregen geen enkele sterke club, maar ook geen enkele amateurclub. Iedere oefenwedstrijd was er één tegen een club die één of twee niveau's onder ons spelen. Van de zes wedstrijden werden er dan ook vijf gewonnen, en eentje gelijkgespeeld. Opvallend is dat de defensie in die zes wedstrijden slechts één tegentreffer heeft geïncasseerd. Met 19 treffers deden ook de aanvallers het goed. Ik ben over het algemeen dus tevreden over de voorbereiding, al zegt dat natuurlijk nog niet veel over de competitie.

[spoiler=Voorbereiding]5yrcy1.png

Europa League:

In het toernooi om de Europa League stromen wij in de derde ronde in. De loting wijst uit dat we daarin moeten spelen tegen de winnaar van het duel Sigma Olomouc - Suduva. Het lijkt erop dat Sigma Olomouc onze opponent wordt, aangezien de Tsjechen de heenwedstrijd met 4-0 wisten te winnen van de Litouwers. Ik verwacht dat we Sigma Olomouc wel kunnen verslaan, en dan maar hopen dat we in de vierde kwalificatieronde een niet al te sterke tegenstander zullen loten.

Financiën:

Zoals ik jullie had beloofd, zou ik in deze update de financiën laten zien. Het ziet er niet slecht uit. We hebben geen enkele openstaande lening, en de spelerssalarissen rijzen niet de pan uit. We hebben een saldo van €6.700.000,-, wat voor een Deense club gewoon zeer netjes is.

[spoiler=Alles op een rijtje]

Saldo: €6.700.000,-

Transferbudget: €970.000,-

Salarisbudget: €130.000,- per week.

Te betalen salaris: €117.000,- per week.

[spoiler=Next update]

Competitie: Het begin van de competitie.

Europa League: De derde kwalificatieronde van de Europa League

Transfers: Eventuele transfers

Ik bedank fw, Bryan125, TUFC-KB en Bokeoke12 voor hun reacties (y)

Geplaatst

De clubkeuze staat me bijzonder aan net zoals de start van je novelle. Ik blijf een volger :thumb:

Geplaatst

Het begin is goed Rico;) Leuke originele clubkeuze. Helveg en Carroll heb je al, twee veteranen. Hopen dat je iets betere spelers aantrekt om echt mee te gaan doen om alle prijzen. Succes;)

Geplaatst

Dit zijn de meest heerlijke novelles. Geen heftige verhalen of iets dergelijks eromheen, maar gewoon: schrijven en laten zien wat je moet!

Ik blijf hem volgen!:thumb:

Geplaatst

Gislason moet je behouden. Geweldige speler bij mij. Succes met de Denen! Zou ik een screentje van Djemba-Djemba en Utaka mogen? Danku!

Geplaatst
  • Auteur

odense-bk.gif Odense BKodense-bk.gif

Competitie:

In de competitie zijn we goed gestart. De eerste wedstrijd van de competitie was nog redelijk teleurstellend. We kwamen uit bij HB Køge op een 0-1 voorsprong. Die wisten we niet door te drukken, en vlak voor tijd werden we daarvoor gestraft: 1-1. Ook in de wedstrijd daarna tegen FC Nordsjaeland scoorden we maar eenmaal. Gelukkig bleven we ditmaal wél op ons hoede achterin, we wonnen dus met 1-0. In de derde competitiewedstrijd uit bij HFK Sønderjylland werd de eerste overtuigende zege geboekt: 0-3. Deze stand was bij de rust al bereikt. In de vierde competitiewedstrijd speelden we erg zwak in de eerste helft, en stonden we tegen Silkeborg 0-1 achter. Gelukkig werden we wakker, en wisten we de wedstrijd alsnog in een 2-1 zege om te buigen.

10wlmkw.png

[spoiler=Stand]5n3td0.png

Europa League:

In de Europa League zijn we gemakkelijk doorgestoten naar de Vierde Kwalificatieronde. In de derde kwalificatieronde werd Sigma Olomouc simpel opzijgezet. Uit in Tsjechië werd het al meteen 0-4. Ook thuis wisten we te winnen: 5-2. Met een totaal uitslag van 9-2 kan je dus wel stellen dat we eenvoudig verder zijn. Voor de vierde en laatste kwalificatieronde waren we geen reekshoofd, dus vreesde ik het ergste. Toen de balletjes eenmaal uit de pot waren viel het reuze mee; FC Timisoara is onze volgende tegenstander. De Roemenen zijn kwalitatief wel iets sterker dan wij, maar met wat geluk kunnen we misschien wel de poulefase bereiken!

2vuc0gp.png

Transfers:

Op transfergebied is er de laatste weken wel wat gebeurt. Zo gingen er twee spelers de deur uit. Absalonen kon door een afkoopclausule in zijn contract voor €3.000.000,- weg, en Sunderland was bereid om dat bedrag op tafel te leggen, en zo trekt Absalonen naar het Verenigd Koninkrijk. Ook Rasmus Falk ging weg, maar dan op huurbasis. Het jonge talent wordt komend seizoen door ons gestald bij sattelietclub Aldershot Town, wederom in Engeland. Ook hebben we één nieuweling mogen begroeten. Willian Lima komt gratis. Deze verdediger stond vorig seizoen onder contract bij Real Betis Sevilla. Het is een solide centrale verdediger, dus we begroeten hem van harte!

[spoiler=Transferoverzicht + stats Lima]2zhqhqq.png

n30ns2.png

[spoiler=Next Update]

Competitie: Het vervolg van de Deense SAS Ligaen.

Europa League: De ontmoeting met het Roemeense FC Timisoara.

Transfers: De laatste weken van de transferperiode zijn aangebroken, gaat er nog wat veranderen?

[spoiler=Reacties]

@ Bryan125: Dankje, en zo te zien is het aardig gelukt in de EL :D

@ Emile Mpenze: Dankjewel, en leuk dat je hem blijft volgen! (y)

@ Aggerr: Bedankt voor je reactie!

@ Marcelkeuh: Ik vind zulke novelles ook altijd fijn om te lezen :) Bedankt, en leuk dat je hem blijft volgen!

@ Ferrari1993: Gislason is inderdaad een lekkere speler :) Hieronder de screens van Djemba-Djemba en Utaka.

[spoiler=Utaka en Djemba-Djemba]33ykf8w.png

eqqrn8.png

Geplaatst

Prima speler die Lima voor Odense, je draait ook goed mee in de competitie maar het is nog vroeg. Probeer zo door te gaan :).

Geplaatst

Timisoara is een haalbare kaart hoor. Doe zo verder!

Geplaatst

Ziet er goed uit hoor, ga zo door.;)

Geplaatst
  • Auteur

odense-bk.gifOdense BKodense-bk.gif

Competitie:

De eerste competitiewedstrijd van deze periode was een goede: Uit bij Randers FC werd een zakelijke 0-2 zege geboekt. Toen kwamen er twee lastige opponenten achter elkaar. Thuis tegen Brøndby IF konden we het nog op 0-0 houden. Een week later tegen FC Kopenhagen moesten we dan voor het eerst dit seizoen buigen voor de tegenstander; we gingen met 0-2 ten onder. We staan na zeven wedstrijden op de 6e plek. Teleurstellend, maar alles staat enorm dicht op elkaar. Zo staan we maar twee puntjes achter de koploper, en staat de nummer zeven al op 5 punten.

34qrdj7.png

[spoiler=Stand competitie]w04yvd.png

Europa League:

Ik ben zeer tevreden over de prestaties in de Europa League. We moesten tegen FC Timisoara. Een redelijk sterke ploeg, ze hadden in de vorige ronde namelijk Panathinaikos uitgeschakeld. Uit in Roemenië liep alles echter voortreffelijk. We wisten met 2-3 te winnen. In de return in eigen huis, gingen de Roemenen vol in de aanval. Wij counterden ze echter helemaal zoek, en de eindstand was 3-0. Zo bereikten we vol trots de groepsfase, waarin we gekoppeld zijn aan Celtic, Zenit en Levski Sofia. Vrijwel onmogelijk, maar voor ons is het toernooi al geslaagd!

2588480.png

jq6k4k.png

Transfers:

In de laatste weken zijn er geen transfers meer gedaan.

[spoiler=Next update]

Competitie: Zoals normaal staan er weer een aantal competitiewedstrijden op het programma.

Europa League: In de poulefase moeten we de komende periode tegen Levski Sofia (Thuis) en Zenit (Uit).

Deense Beker: In de 4e ronde van de Deense Beker spelen we uit tegen Hobro, dat uitkomt in de 2e divisie.

[spoiler=Reacties]

@ Thierryvane: Ja Lima is zeker een aanwinst! :) Bedankt voor je reactie!

@ Emile Mpenza: Timisoara was inderdaad haalbaar :) Bedankt voor je reactie!

@ EmileSteele: Dank voor je reactie! :)

@ Aggerr: Bedankt Thijs, voor je reactie! :)

@ De la Matie: Bedankt voor je reactie, en leuk dat je hem blijft volgen! :checkit:

@ Marcelkeuh: Bedankt!

@ Vlonkie: Timisoara kon ik zeker hebben :) Bedankt voor je reactie (y)

Geplaatst

Opzich doe je het niet slecht in de competitie aangezien Brondby en Kopenhagen toch wel de toppers in Denemarken zijn. Twee goede resultaten in de Europa League. Ziet er goed uit. Utaka en Djemba-Djemba zijn zeker twee heldjes.

Geplaatst

Jammer van Brondby en Kopenhagen, maar je hebt je volledig herpakt tegen Timisoara, dus die eerste prestaties zijn vergeten;) Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

odense-bk.gif Odense BKodense-bk.gif

Competitie:

Deze periode liep het in de competitie niet echt lekker. De periode begon nog wel goed, met een 2-1 thuiszege op Aarhus GF. Vervolgens werd er echter tweemaal op rij verloren. Eerst kregen we uit bij FC Midtjylland met 3-0 op onze broek. Een week later reisden we af naar Aalborg. Daar stonden we vlak voor tijd nog 1-2 voor. Door goals in de 85e en 90e minuut verloren we uiteindelijk toch nog, met 3-2. In de laatste competitiewedstrijd van deze periode werd gelukkig wél gewonnen. HB Køge werd in eigen huis simpel met 2-0 aan de kant gezet. We staan nu 5e. Teleurstellend, maar we staan nog dicht bij de top.

67iayw.png

[spoiler=Stand competitie]k2z5mo.png

Europa League:

In deze periode moesten we tweemaal aan de bak in de Europa League. We moesten er vooral van genieten, aangezien het al een geslaagd toernooi voor ons is dankzij het bereiken van de groepsfase. De eerste wedstrijd in de poule was echter geweldig! In het eigen Fionia Park werd Levski Sofia met 3-0 van de mat afgeveegd. Twee weken laten moesten we naar Rusland, voor de loodzware uitwedstrijd tegen Zenit. We kwamen al snel op 2-0 achterstand. Verder kwam Zenit echter niet, en in de slotfase scoorden we nog een eretreffer, waardoor we slechts met 2-1 verloren. Over onze prestaties in de Europa League ben ik dus zeer te spreken!

10dxrf8.png

2mrz7ue.png

Deense Beker:

In deze periode moesten we ook aan de bak in de Deense Beker. Hobro was de opponent, een ploeg die 2 divisies onder ons speelt. Ik wilde geen risico nemen, en dus reisden we gewoon op oorlogssterkte af naar Hobro. En met resultaat; want we wonnen met 0-5! In de Vierde Ronde zijn we gekoppeld aan Esbjerg fB. Een uitwedstrijd zelfs, loodzwaar dus.

2hhooqq.png

[spoiler=Next]

Competitie: De komende periode hebben we een redelijk makkelijk schema, alleen Silkeborg IF uit wordt een pittige wedstrijd.

Europa League: In de Europa League moeten we tweemaal tegen Celtic, zowel uit als thuis.

Deense Beker: We krijgen in de 4e ronde de loodzware uitwedstrijd tegen Esbjerg fB.

[spoiler=Reacties]

@ ferrari1993: Bedankt voor je reactie!

@ Aggerr: Ook jij bedankt voor je reactie Thijs! :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]