Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Van Midtyland verliezen is niet echt nodig denk ik, ik nmijn game met FC Kobenhavn waren zij altijd net geen degradaite klant en in RL ook niet echt TOP team. Maarja FM is sowieso weleens vreemd... Veel succes nog ;).

Geplaatst
  • Auteur
Van Midtyland verliezen is niet echt nodig denk ik, ik nmijn game met FC Kobenhavn waren zij altijd net geen degradaite klant en in RL ook niet echt TOP team. Maarja FM is sowieso weleens vreemd... Veel succes nog ;).

Nee we speelden ook enorm slecht die wedstrijd :( Maar zoals je aan de stand kunt zien is Midtjylland hier wel een titelkandidaat ;) Bedankt voor je reactie! :)

Geplaatst

3-0 is misschien een grote nederlaag, maar als je kijkt waar zij staan dan vind ik dat dat nog kan. Wel is de 2-3 nederlaag tegen Aab spijtig. EC gaat wel aardig/goed en beker kun je niet achterover hangen. Kortom: KIU!!

Geplaatst

Jammer van die grote nederlaag, maar soms kan je gewoon een off-day hebben, niks mis mee. Ga zo door;)

Geplaatst

Leuk team, OB. Tot nu toe gata het niet super vlot, maar dat kan nu komen met je makkelijkereschema. EL gaat best aardig.

Geplaatst
  • Auteur

odense-bk.gif Odense BKodense-bk.gif

Competitie:

In deze periode hebben we in de Deense Eredivisie een ijzersterke reeks neergezet. Uit bij FC Nordsjaeland waren we veruit de betere. We wisten het net echter maar niet te vinden. Maar toen was daar Rurik G�*slason. In de 94e minuut knalde hij de bal tegen de touwen, waardoor we alsnog een 0-1 zege meenamen naar Odense. Vervolgens moesten we thuis tegen hekkensluiter HFK Sønderjylland. Ook deze wedstrijd wonnen we slechts met 1-0, terwijl we wel veel en veel meer veldoverwicht hadden. Als derde wedstrijd in deze periode kregen we de loodzware uitwedstrijd tegen Silkeborg, een concurrent van ons in de strijd om Europees voetbal. Al in de eerste minuut kwamen we op een 1-0 achterstand. Daarna werden we wakker, en met de rust hadden we een comfortabele voorsprong: 1-4. Na rust gaven we dat echter helemaal uit handen, en in de 85e minuut werd het 4-4. Gelukkig scoorde Gislason in de 87e minuut de 4-5, en dat gaven we niet meer uit handen! Tot slot van deze periode werd Randers in eigen huis simpel aan de kant gezet: 3-0.

5ag93t.png

[spoiler=Stand]2gsn4hl.png

Europa League:

In deze periode moesten we twee keer aantreden in de Europa League, en tweemaal was Celtic de opponent. In de thuiswedstrijd kwamen we al vroeg met 1-0 voor. Daarna ging Celtic echter hun normale spelletje spelen, en na 60 minuten stonden de Schotten op een 1-3 voorsprong. Een kwartier voor tijd maakte Runström de 2-3. Wij gingen vol op de aanval, op zoek naar de gelijkmaker. In de 91e minuut was het echter een counter van Robbie Keane die ons de das omdeed; 2-4. In de uitwedstrijd kwamen we zelfs driemaal (!) op voorsprong! Zowel de 0-1, 1-2 en 2-3 kwamen van onze kant. Toen het 3-3 stond, waren we leeggespeeld en walsde Celtic over ons heen: 6-3. Toch ben ik tevreden met deze twee wedstrijden, aangezien we het Celtic tot twee keer toe lastig hebben gemaakt!

2wr3sxx.png

353bdsn.png

Deense Beker:

In deze periode moesten we twee keer spelen in de Deense Beker, en twee keer waren het zware wedstrijden. In de Vierde Ronde moesten we uit naar Esbjerg fB. Na negen minuten namen wij dankzij Runström de leiding: 0-1. TIm Janssen schoot Esbjerg vlak voor rust echter naar 1-1. Na een klein uur spelen was het Haland die ons naar de kwartfinale kopte: 1-2. In die kwartfinale moesten we het opnemen tegen de koploper uit de competitie: FC Midtjylland. Het was een felbevochten wedstrijd, en we gaven twee keer een voorsprong uit handen. Maar toen we met de 3-2 voor de derde keer op voorsprong kwamen gaven we dat niet meer uit handen, en zo bereiken we de halve finale ten koste van de koploper! In die halve finale is Brøndby IF de tegenstander.

6pq0lj.png

[spoiler=Next]

Competitie: In de competitie krijgen we vier loodzware wedstrijden.

Europa League: In de Europa League krijgen we de lastige uitwedstrijd in Bulgarije tegen Levski Sofia. Twee weken later krijgen we bezoek van grootmacht Zenit Sint Petersburg.

[spoiler=Reacties]

@ ferrari1993: Bedankt voor je reactie!

@ Aggerr: Ja ik hou het er ook maar op dat we een off-day hadden :( Bedankt voor je reactie!

@ Raiden: Zo te zien ging het nu gelukkig wat beter :) Bedankt voor je reactie! (y)

Geplaatst

Gaat wel redelijk (y)

Hopelijk eindig je nog tweede in je groep, al zal dat wel moeilijk zijn ;)

Veel succes verder in Denemarken (y)

Geplaatst
  • Auteur

Competitie:

In deze periode werden er vier wedstrijden gespeeld, en er was slechts één keer winst. In de eerste wedstrijd verloren we zeer onnodig met 1-2, thuis van Esbjerg fB. Vervolgens moesten we uit naar Brøndby IF, waar we met 1-1 gelijkspeelden. Opzich geen ramp. Toen moesten we thuis tegen FC Midtjylland, een concurrent om de tickets voor Europees voetbal. In een felbevochten zege kwamen we tot een 2-1 overwinning! Toen was er een winterstop van ruim twee maanden. Ik was vergeten oefenwedstrijden te regelen, en dus waren mijn spelers allemaal 'Totaal niet wedstrijdfit'. We moesten de eerste wedstrijd na de winterstop de loodzware uitwedstrijd tegen Aarhus GF, die wel in topvorm waren. We verloren dan ook met 2-0. Ondanks deze magere periode, staan we er in de stand nog steeds redelijk goed voor. We staan 4e. Slechts 1 puntje achter de nummer 3 FC Midtjylland. Aarhus GF staat op 4 punten. Koploper FC Kopenhagen staat al acht punten boven ons.

33atb21.png

[spoiler=Stand]qzj1g6.png

Europa League:

In deze periode sloten we de groepsfase van de Europa League af, en dat hebben we voortreffelijk gedaan! Eerst moesten we naar Bulgarije, voor de uitwedstrijd tegen Levski Sofia. Na een evenwichtige wedstrijd werden de punten verdeeld: 1-1. In de laatste poulewedstrijd moesten we tegen Zenit Sint Petersburg. Al na 10 minuten werd een speler van Russische zijde van het veld gestuurd. Toen gingen we knokken voor wat we waard waren tegen de 10 Russen, En met resultaat, want de grootmacht werd geklopt: 2-1. We zijn als 3e geëindigd in de poule. Erg netjes al zeg ik het zelf. Ook ben ik tevreden met het aantal punten, namelijk 7.

2rcmm1e.png

1zl5heo.png

Transfers:

De winterstop is voorbij, en er is ook een transferperiode geweest. In die transferperiode verwelkomden we één nieuwe speler, en we namen ook afscheid van één speler. We verwelkomden Michel. Een Spaanse 21-jarige middenvelder. Hij komt voor een bedrag van €1.900.000,- over van Valencia CF. Door deze aankoop werd een andere middenvelder, Esben Hansen, overbodig. Hij mocht dan ook vertrekken. Het Schotse Aberdeen trok hem aan, voor een bedrag van €160.000,-.

[spoiler=Screen Michel]qs705y.png

[spoiler=Next]

Competitie: We beginnen met twee loodzware partijen: FC Kopenhagen en Aalborg AB. Daarna krijgen we Esbjerg en Køge.

[spoiler=Reacties]

@ Handzeep: Bedankt!

@ de la Mattie: Tweede in de groep is helaas niet gelukt. Bedankt voor je reactie!

@ feyenoord1994: Laatste zijn we gelukkig niet geworden, bedankt voor je reactie!

@ J.Beekwilder: Dankje! (y)

@ RFFNCK: Ja klopt. Bedankt voor je reactie!

Geplaatst

Gaat wel lekker! (y)

Jammer van de Europa League. ;)

Om één of andere reden mis ik iets in je updates,

misschien wat meer foto's en zo in stoppen. (y)

Ik blijf deze zeker en vast volgen. ;)

Geplaatst

Je kan nog zeker gaan stijgen. Jammer van de EL, maar je hoeft je niet te schamen. Ga zo door jongen! ;)

Geplaatst

Odense _O_ Geweldige stad en 1 van de leukste clubs van Denemarken.

Wel jammer van de EL. In de competitie gaat het wel lekker, 2de plaats is nog wel mogelijk.

Geplaatst
  • Auteur

Competitie:

Ik heb deze periode heel veel competitiewedstrijden gespeeld, en met wisselend succes. Ik heb er 10 gespeeld. Daarvan werden er 5 gewonnen, 2 verloren en 3 wedstrijden eindigden in een gelijkspel. De grootste verrassing was de 1-2 uitzege op FC Midtjylland. De grootste teleurstelling was de 1-3 thuisnederlaag tegen Silkeborg IF. We staan nog steeds 5e, maar met slechts 1 puntje achter de nummer 4 FC Midtjylland, en de nummer 3 Aalborg AB heeft ook slechts een voorsprong van 2 puntjes op ons. In de competitie is dus nog veel mogelijk!

66ixr6.png

[spoiler=Stand competitie]zlvw20.png

Deense Beker:

In de beker zijn we in deze periode doorgedrongen tot de finale!! In de halve finale hadden we een dubbele ontmoeting met Brøndby IF. In de heenwedstrijd in ons eigen Fionia Park legden we al een goed fundament, we wonnen met 3-0! In de return konden we die voorsprong gemakkelijk verdedigen. Brøndby kwam niet verder dan een 1-0 overwinning, waardoor de aggregate met 3-1 in ons voordeel was. In de finale treffen we koploper FC Kopenhagen, die te sterk waren voor Aalborg AB.

2wfvkhl.png

[spoiler=Next]

Competitie: We hoeven nog maar 4 wedstrijden in de competitie. Daarin treffen we nog de gehele top-3, pittig dus!

Deense Beker: We kunnen een prijs pakken dit seizoen door middel van de beker, dus we gaan ervoor!

[spoiler=Reacties]

@ de la Mattie: Er zitten inderdaad niet veel grafische dingen in, maar daar heb ik totaal geen verstand van, dus doe ik het maar even zo. Sorry ;) Bedankt voor je reactie!

@ Aggerr: Bedankt voor je steun! :)

@ larussa: Tweede wordt nog lastig nu, maar derde moet misschien nog kunnen. Bedankt voor je reactie!

@ feyenoord1994: Bedankt! :)

Geplaatst

Wisselvallige periode, hopen dat je de beker wint;) Succes en als je de rest weet te winnen is een 3e plek nog zeker mogelijk!

Geplaatst
  • Auteur

Ik had seizoen 1 afgesloten met een 5e plek, en de bekerfinale werd helaas ruim verloren van FC Kopenhagen, maar al met al was het een geslaagd seizoen. Seizoen 2 startte goed, met wederom het bereiken van de Europa League groepsfase. In de competitie liep het echter dramatisch, en na 10 wedstrijden in seizoen 2 werd ik dan ook ontslagen. Hierbij stopt dan ook mijn novelle.

Alhoewel mijn novelle niet lang was, heb ik een aantal trouwe lezers gehad. Deze wil ik hartelijk bedanken. Binnenkort komt er zeker een nieuwe novelle van mij kant!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]