Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zoals jullie zien komt er weer een novelle van mijn kant. Na een succesvolle novelle met Bordeaux / Inter en een wat minder succesvolle met Chelsea, begon het toch weer te prikkelen. Na lang wikken en wegen besloot ik om wederom met een Engelse club te gaan. Een grootheid van vroeger, niet meer dan een afzakkende topclub van nu. Ik heb het natuurlijk over Liverpool FC. Ik besloot daarop een aanvraag te doen in het aanvraag topic en kreeg deze schitterende layout en banner, credits daarvoor naar Vejar (layout) en hiddevalk (banner). Ik hoop dat jullie gaan genieten van mijn nieuwe novelle!

29620jq.png

20rmfzc.png

• Antwoorden 101
  • Weergaven 296
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Zoals jullie zien komt er weer een novelle van mijn kant. Na een succesvolle novelle met Bordeaux / Inter en een wat minder succesvolle met Chelsea, begon het toch weer te prikkelen. Na lang wikken en wegen besloot ik om wederom met een Engelse club te gaan. Een grootheid van vroeger, niet meer dan een afzakkende topclub van nu. Ik heb het natuurlijk over Liverpool FC. Ik besloot daarop een aanvraag te doen in het aanvraag topic en kreeg deze schitterende layout en banner, credits daarvoor naar Vejar (layout) en hiddevalk (banner). Ik hoop dat jullie gaan genieten van mijn nieuwe novelle!

29620jq.png

20rmfzc.png

Geplaatst

Ziet er heerlijk uit hoor, die lay out is van grote waarde tevens als de banner, succes met Liverpool!

Geplaatst

Veel succes bij the Reds. Ik ben benieuwd of je, net als ik heb gedaan, gaat verEngelsen. Leuk dat er nu nog een novelle over Liverpool is, ik ga hem volgen! :checkit:

Geplaatst

Liverpool, de mooiste club ter wereld _O_ Succes om hier succesvol te worden!

Geplaatst
  • Auteur

29620jq.png

2jcv5p2.jpg

Iedereen hartstikke bedankt voor de reacties en complimenten, maar zoals ik al zei heb ik mijn banner en layout dit keer niet zelf gemaakt.

Volgende keer kan je mijn doelstellingen lezen en dan zul je zien of ik ga nationaliseren. Verder is Liverpool inderdaad een erg mooie club,

vooral qua fans, maar mijn voorkeur gaat toch naar Man Utd. Het leek mij echter een leuke uitdaging om met Liverpool te gaan spelen omdat zij

niet echt veel transferbudget hebben en al een tijd geen prijzen meer gewonnen heeft.

Geplaatst

Heel mooi begin:). Leuke club Liverpool . Probeer er wat mooi's van te maken :). Succes:D

Geplaatst

Prachtig weer, GZD!

Geplaatst

Ziet er erg strak uit! Ben benieuwd wat je met the Reds gaat doen, succes!

Geplaatst
  • Auteur

29620jq.png

2zrkgus.png

Iedereen wederom bedankt voor de reacties! Zoals jullie misschien al doorhadden, kunnen jullie zien dat ik met het gezicht van Jose

Mourinho speel. Dit omdat ik dit zo'n geweldige persoonlijkheid vind, maar ook een geweldige trainer. Ik hoop dat mijn eerste updates

bevallen, het is voor mij een beetje een nieuwe manier van presenteren aangezien ik nooit echt lange teksten gebruikt heb.

Geplaatst

Ziet er al goed uit hoor;) Lay-out is zeer mooi, ga zo door!

Geplaatst

Ziet er wederom goed uit man! Ook een leuk stukje, hopelijk haal je veel successen met Liverpool!

Geplaatst

Mooie updates hoor, succes bij Liverpool!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]