Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 101
  • Weergaven 296
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

29620jq.png

15ebmeu.png

Allemaal weer bedankt voor de reacties! Ook bedankt voor de complimenten over mijn 'schrijfstijl' want zoals ik al zei is dit nieuw,

dus ben ik blij dat dit bevalt. Ik wil voorlopig nog doorgaan met zo te schrijven, maar ik twijfel nog over de manier van wedstrijd

presentatie. Wat zouden jullie hier het beste bij vinden?

Geplaatst

Mooie update hoor ;) Gzd!

Ik zou om de 5 of 10 wedstrijden presenteren met Europees en Beker apart. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ja dat is juist het probleem, die (Europese) beker wedstrijden. Ik speel hooguit 3 competitie wedstrijden en dan komt er al weer een (Europese) beker wedstrijd. Per competitie wedstrijd wordt weer te veel. Ach, ik kijk wel even wat andere mensen nog zeggen en dan neem ik mijn besluit. In ieder geval bedankt voor je mening ;)

Geplaatst
Ziet er heerlijk uit hoor, die lay out is van grote waarde tevens als de banner, succes met Liverpool!

Hier sluit ik mij volledig bij aan... fantastische banner en layout_O_

veel succes:thumb:

Geplaatst

Mooie versterkingen heb je gehaald, GZD!

Geplaatst
  • Auteur

29620jq.png

5b436s.png

Iedereen weer hartstikke bedankt voor de complimenten! Zoals jullie zien heb ik gekozen voor veel talent in plaats van ervaring.

Ik vind dat het team met Reina, Carragher, Mascherano en Gerrard over voldoende ervaring beschikt en koos daarom voor die

niet ouder waren dan 21 jaar. In de winterse transferperiode hoop ik wat Engelse spelers (talentjes) aan te kunnen trekken om zo

het team iets te nationaliseren.

Geplaatst

Mooie transfers hoor (y).

Geplaatst

Heerlijke transfers natuurlijk, Di Maria is een klein heldje(A)!

Geplaatst
  • Auteur

29620jq.png

k3aqlh.png

Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties! Ik heb na de aan- en verkopen nog niet een selectie die kwalitatief even goed is als

Manchester United of Chelsea, maar ik heb zeker een selectie die als gevaarlijke outsider gezien kan worden. Ik heb de selectie versterkt

op posities waar ik vond dat het matig bezet was of de kwaliteit te laag was. Dan weten jullie meteen waarom ik spelers als Babel etc.

verkocht heb.

Geplaatst

Mooie update weer en ook een goede voorbereiding (y).

Geplaatst

Leuke aankopen gedaan, Rodriguez ga je in de toekomst veel plezier aan beleven, van di Maria heb je uiteraard gelijk al plezier. Goede voorbereiding ook!

Geplaatst

Liverpool is een schitterende club en ze kennen ongetwijfeld een zeer zwak seizoen, maar jouw ploeg zal in deze novelle zeker de nodige successen kennen. Je begin is alvast van een zeer goed niveau : je layout is heel mooi, je banner is schitterend en je schrijfstijl staat me wel aan ! Het transferbeleid is duidelijk : de jeugd is de toekomst ! Heel knap begin en doe zo verder !

Geplaatst

Lekkere transfers en een goede voorbereiding! Je bent idd nog niet kwalitatief even goed als bijv. een Chelsea, maar dat is jou gevaar juist. ;)

Geplaatst

Zo, veel verdiend voor Riera. Goede aankopen verder, ga zo door;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]