Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Eindelijk, mijn contract bij AZ, hier heb ik jaren op gewacht. Het is natuurlijk niet te verwachten dat ik dit jaar een vaste basisplaats krijg, misschien word ik wel uitgehuurd aan een club uit de Jupiler League, of beter een degradatiekandidaat in de Eredivisie. Shota zegt vaak tegen me dat ik het grootste talent in tijden ben bij de club, maargoed, wat moet ik daar van geloven, hij zegt dat waarschijnlijk tegen elk talent om hen vertrouwen in te praten. Pap en mam zijn blij voor me dat ik het heb gehaald, mijn profcontract, ik heb de hele jeugdopleiding bij AZ meegemaakt, alle jaren. Ik volgde toen ook de wedstrijden van AZ, want ik ben natuurlijk supporter (ookal kom ik uit Utrecht) en heb dus alle seizoenen gevolgd, en dat waren geen onbewogen jaren zeg. Eerst het mooiste voetbal van Nederland, toen op de laatste speeldag de titel verspeeld tegen Excelsior, ik snap nog steeds niet hoe dat ooit heeft kunnen gebeuren, toen de teleurstellende elfde plaats, opeenvolgend het jaar dat we kampioen werden en de hegemonie van de traditionele top drie doorbraken, en daarna het jaar van Ronald Koeman en het faillissement van DSB (onze hoofdsponsor) en natuurlijk mijn contract.

Hoe men mij als speler omschrijft? Een snelle linksbuiten die makkelijk een mannetje kan vinden in het strafschop gebied. Bij de F-jes was ik nog een linksachter toen werd ik al naar AZ gehaald, maar door mijn uitzonderlijke kwaliteiten (dat beweren sommige trainers) ben ik toen op linksbuiten gaan spelen, en ik kan ook in de spits als invaller, door mijn snelheid en afstandsschoten kan ik ook op rechts uit de voeten, maar dan meer als hangende vleugelspits (althans dat zegt Shota).

Mijn favoriete club is natuurlijk AZ, maar daarnaast heb ik ook een zwak voor Arsenal. Een prachtige club die veel talent de kans gunt, ooit hoop ik bij die club te spelen, want voor mij is dat de mooiste club ter wereld. FC Barcelona vind ik ook een leuke club, maar in mindere mate. Ik moet het echt niet hebben van die arrogante clubs zoals Manchester United en in Nederland Ajax. Demy de Zeeuw bijvoorbeeld is van AZ naar Ajax gegaan, niks mis mee natuurlijk maar ik vind hem heel erg veranderd sinds hij bij Ajax voetbalt.

Maargoed wat boeit mijn voetbal interesse jullie nou eigenlijk, waarschijnlijk helemaal niks.

[spoiler= uitleg]Het gaat hier niet over een echte spelers van AZ maar een zelfgemaakte speler genaamd Daniël Rasco, zoals jullie (waarschijnlijk) al hebben gelezen is dit een linksbuiten, in de volgende update komt wat meer informatie over Rasco als voetballer. Dit is mijn eerste novelle dus opbouwende kritiek zou welkom zijn _O_

Geplaatst
  • Auteur
Eindelijk, mijn contract bij AZ, hier heb ik jaren op gewacht. Het is natuurlijk niet te verwachten dat ik dit jaar een vaste basisplaats krijg, misschien word ik wel uitgehuurd aan een club uit de Jupiler League, of beter een degradatiekandidaat in de Eredivisie. Shota zegt vaak tegen me dat ik het grootste talent in tijden ben bij de club, maargoed, wat moet ik daar van geloven, hij zegt dat waarschijnlijk tegen elk talent om hen vertrouwen in te praten. Pap en mam zijn blij voor me dat ik het heb gehaald, mijn profcontract, ik heb de hele jeugdopleiding bij AZ meegemaakt, alle jaren. Ik volgde toen ook de wedstrijden van AZ, want ik ben natuurlijk supporter (ookal kom ik uit Utrecht) en heb dus alle seizoenen gevolgd, en dat waren geen onbewogen jaren zeg. Eerst het mooiste voetbal van Nederland, toen op de laatste speeldag de titel verspeeld tegen Excelsior, ik snap nog steeds niet hoe dat ooit heeft kunnen gebeuren, toen de teleurstellende elfde plaats, opeenvolgend het jaar dat we kampioen werden en de hegemonie van de traditionele top drie doorbraken, en daarna het jaar van Ronald Koeman en het faillissement van DSB (onze hoofdsponsor) en natuurlijk mijn contract.

Hoe men mij als speler omschrijft? Een snelle linksbuiten die makkelijk een mannetje kan vinden in het strafschop gebied. Bij de F-jes was ik nog een linksachter toen werd ik al naar AZ gehaald, maar door mijn uitzonderlijke kwaliteiten (dat beweren sommige trainers) ben ik toen op linksbuiten gaan spelen, en ik kan ook in de spits als invaller, door mijn snelheid en afstandsschoten kan ik ook op rechts uit de voeten, maar dan meer als hangende vleugelspits (althans dat zegt Shota).

Mijn favoriete club is natuurlijk AZ, maar daarnaast heb ik ook een zwak voor Arsenal. Een prachtige club die veel talent de kans gunt, ooit hoop ik bij die club te spelen, want voor mij is dat de mooiste club ter wereld. FC Barcelona vind ik ook een leuke club, maar in mindere mate. Ik moet het echt niet hebben van die arrogante clubs zoals Manchester United en in Nederland Ajax. Demy de Zeeuw bijvoorbeeld is van AZ naar Ajax gegaan, niks mis mee natuurlijk maar ik vind hem heel erg veranderd sinds hij bij Ajax voetbalt.

Maargoed wat boeit mijn voetbal interesse jullie nou eigenlijk, waarschijnlijk helemaal niks.

[spoiler= uitleg]Het gaat hier niet over een echte spelers van AZ maar een zelfgemaakte speler genaamd Daniël Rasco, zoals jullie (waarschijnlijk) al hebben gelezen is dit een linksbuiten, in de volgende update komt wat meer informatie over Rasco als voetballer. Dit is mijn eerste novelle dus opbouwende kritiek zou welkom zijn _O_

Geplaatst

Waarom je eerste update in een spoiler? Leest lastig.

Maargoed, verder leuk begin, succes.

Geplaatst
  • Auteur

qog5ls.png

[spoiler= spelerinfo]2j3r8mh.jpg

xns2rt.jpg

2ut00o7.jpg

25swv0z.jpg

Het is nu 2010, 1 Januari precies. Net nieuw jaar gevierd met familie en vrienden, het was erg gezellig, dat kon ik wel gebruiken. Het eerste halfjaar 'echt' voetbal is iets anders dan ik me had voorgesteld. Ik hoopte verhuurd te worden, tot de laatste dag van de transferperiode leek dat zo goed als zeker Go Ahead Eagles en FC Oss waren kandidaten om me te huren, jammer genoeg kwam AZ nooit tot een goede huursom. Dus ik zou mijn minuten moeten maken in het eerste van AZ, geen probleem dacht ik. Maar uiteindelijk bleek het wel een probleem, we spelen een verschrikelijk verdedigend systeem met vier verdedigers, een verdedigend middenvelder, drie centrale middenvelders en twee spitsen, dat klinkt misschien niet zo heel verdedigend maar in praktijk ligt dat toch anders, ook zul je zien aan de opstelling dat er geen ruimte is voor buitenspelers (zoals ik dus). Wel heb ik mijn eerste minuten gemaakt, vijf volle wedstrijden en een invalbeurt, daarin kwam ik tot een goal en een assist dat beide gebeurde in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo, in de derde minuut scoorde ik al mijn eerste doelpunt en Lens verdubbelde die score op aangeven van mij, ik werd meteen verkozen tot man of the match, dat was wel een hele eer, want ik vond niet eens dat ik zo goed speelde. Nu is het transferperiode en kan ik me gaan richten op een eventueel verhuur, Go Ahead wilt me nog steeds dus daar sta ik voor open we zullen zien! Ook heb ik vernomen dat ik door Bayer Leverkusen gevolgd word, zij zien in mij een groot talent dus wie weet, een buitenlands avontuur. Ook zit ik in de selectie van Nederland onder de 21 daar sta ik op rechts, want Leroy Fer heeft zijn plaats op links daar, dat snap ik ook wel Leroy is echt een hele goede speler, daar kan Feyenoord nog een hoop plezier aan beleven! Rechts half of niet ik ben in ieder geval zeker van een basisplaats.

Ondertussen heb ik ook een opwaardering gekregen van mijn contract, niet qua salaris of lengte van het contract, maar ik ben gepromoveerd van groot talent tot belangrijke basisspeler, daar snap ik niks van, want ik heb niet eens een basisplaats! Nou het maakt mij niks uit, ze hebben in ieder geval vertrouwen in me. Van Shota leer ik veel belangrijke dingen zoals hoe ik net wat sneller kan sprinten (ik mag van Shota mijn geheimen niet weggeven dus ik zeg niet hoe), het zijn de details die het hem doen en Shota is een meester als het om details gaat. Hij snapt het ook heel goed hoe het moet als je in het veld staat, want zelf was hij natuurlijk ook een geweldig intelligente voetballer.

Ik kijk ook graag voetbal op TV en dan voornamelijk Champions League, daar zijn dit seizoen wel enkele verassingen in geweest bijvoorbeeld Bordeaux dat knap AC Milan en Wisla Krakow achter zich hield en dat net als Real Madrid doorging in groep A. En wij (AZ) zelf hopeloos laatste zijn geëindigd in een groep met FC Barcelona, Shaktar en NK Dinamo, Europees voetbal is voorbij voor dit seizoen. In de competitie staan we derde met 29 punten uit 18 duels, voor ons staan Heereveen (34 punten) en Ajax (40 punten). In de beker moeten we uit op bezoek tegen satellietclub Telstar, nadat we NAC hadden afgemaakt met 3-0, op het begin van het seizoen was er ook nog de JC Schaal waarin we met penalty's van Heereveen verloren na in de officiële speeltijd 1-1 te hebben gespeeld.

Geplaatst

Succes!

Geplaatst

Leuk begin, succes!

Geplaatst

Een spelersnovelle!! LEUK!!!.

ga ik zeker volgen :D:D

succes in Alkmaar :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]