Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

MEI 2009

BRUNEI PRESENTEERT GEHEIM FOKPROGRAMMA

Brunei_flag_large.png

In de Brunese hoofdstad Bandar Seri Begawan heeft Sultan Haji Hassanal Bolkiah Mu'izzaddin Waddaulah samen met de directeur van de nationale voetbalbond een tot nu toe nog geheim programma voor talentvolle voetballers gepresenteerd aan de lokale media. De afgelopen tientallen jaren heeft het sultanaat gewerkt aan een "fokprogramma" voor voetballers. De meest atletische inwoners van Brunei zijn door de overheid bij elkaar gebracht. Dit heeft geresulteerd in een groep van 30 topvoetballers in de dop die volgende maand voor het eerst buiten hun beschermde omgeving de wereld in worden gestuurd. Het uiteindelijke doel van dit miljadren kostende programma is er voor te zorgen dat Brunei mee gaat tellen in de voetbalwereld. Momenteel staat het land op een van de laatste plaatsen op de FIFA ranglijst.

Sultan Hassanal Bolkiah is naast Sultan ook premier en minister van defensie en financiën van het ministaatje nabij Maleisië. Hij geldt bovendien als één van de rijkste mensen op de wereld. Zo is hij in het bezit van het grootste woonhuis ter wereld.

[spoiler=Uitleg]

In dit verhaal spelen jullie een rol. Ik maak dertig 16 jarige spelers aan met een ca van 100 en een pa van -10. Deze spelers zullen allemaal uitkomen voor Brunei maar zitten aan het begin van het spel zonder club.

Ik wil jullie vragen het volgende lijstje over te nemen en in te vullen:

Voornaam:

Achternaam:

Positie:

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef:

De rest van de eigenschappen is random. Ik zal de eerste 30 mensen die een volledige reactie posten opnemen in de database.

Vervolgens zal ik zelf gaan spelen met Brunei en zal ik jullie ieder seizoen enkele keren volgen.

Voor vragen ben ik bereikbaar.

• Antwoorden 302
  • Weergaven 703
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

MEI 2009

BRUNEI PRESENTEERT GEHEIM FOKPROGRAMMA

Brunei_flag_large.png

In de Brunese hoofdstad Bandar Seri Begawan heeft Sultan Haji Hassanal Bolkiah Mu'izzaddin Waddaulah samen met de directeur van de nationale voetbalbond een tot nu toe nog geheim programma voor talentvolle voetballers gepresenteerd aan de lokale media. De afgelopen tientallen jaren heeft het sultanaat gewerkt aan een "fokprogramma" voor voetballers. De meest atletische inwoners van Brunei zijn door de overheid bij elkaar gebracht. Dit heeft geresulteerd in een groep van 30 topvoetballers in de dop die volgende maand voor het eerst buiten hun beschermde omgeving de wereld in worden gestuurd. Het uiteindelijke doel van dit miljadren kostende programma is er voor te zorgen dat Brunei mee gaat tellen in de voetbalwereld. Momenteel staat het land op een van de laatste plaatsen op de FIFA ranglijst.

Sultan Hassanal Bolkiah is naast Sultan ook premier en minister van defensie en financiën van het ministaatje nabij Maleisië. Hij geldt bovendien als één van de rijkste mensen op de wereld. Zo is hij in het bezit van het grootste woonhuis ter wereld.

[spoiler=Uitleg]

In dit verhaal spelen jullie een rol. Ik maak dertig 16 jarige spelers aan met een ca van 100 en een pa van -10. Deze spelers zullen allemaal uitkomen voor Brunei maar zitten aan het begin van het spel zonder club.

Ik wil jullie vragen het volgende lijstje over te nemen en in te vullen:

Voornaam:

Achternaam:

Positie:

De rest van de eigenschappen is random. Ik zal de eerste 30 mensen die een volledige reactie posten opnemen in de database.

Vervolgens zal ik zelf gaan spelen met Brunei en zal ik jullie ieder seizoen enkele keren volgen.

Voor vragen ben ik bereikbaar.

Geplaatst
  • Auteur

Voornaam: Daniël

Achternaam: de Groot

Positie: DR

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Tackelen, Concentratie, Snelheid, Passing, Inzet

Geplaatst

Ik doe wel mee.

Naam: Koen Swanenburg

Positie: MC/VM

Eigenschappen:

Passing, afstandsschoten, kracht, mandekking en inzet.

---

Kan je misschien uitleggen wat er precies gaat gebeuren? Geef je ons updates over hoe onze carrières gaan of zo?

Geplaatst

Voornaam: Peter

Achternaam: Manders

Positie: AC

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Afwerken, koppen, kracht, anticipatie, beslissingen

Geplaatst

Naam : Nigel

Achternaam :

Positie : CV

Eigenschappen : Tackelen, Koppen, Mandekking, Concentratie, Kracht

Geplaatst

Voornaam: sven

Achternaam: verstappen

Positie: (A)MR

beslissingen, voorzetten, afwerken, 1st meters, balaanname

Geplaatst

Voornaam: Martijn

Achternaam: Steijns

Positie: AC / AMC

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Afwerken, positiespel, balaanname, kracht, beslissingen

Geplaatst

Voornaam: Michiel

Achternaam: Feytons

Positie: AC,S

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Afwerken, koppen, balaanname, kracht, snelheid

Geplaatst

Voornaam: Joep

Achternaam: van Vorstenbosch

Positie: SP, AMR

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Snelheid, Dribbelen, Voorzetten, Creativiteit, Flair

Geplaatst

Voornaam: Berry

Achternaam: Veldkamp

Positie: VL, VC.

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: 1ste meters, Inzet, Kracht, Tackelen, Mandekking.

Geplaatst

Voornaam: Ozan

Achternaam: Kurt

Positie: SP,AC

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Afwerken, snelheid, 1e meters, kracht en techniek.

Geplaatst

Voornaam: Stefan

Achternaam: de Reus

Positie: DM

Reflexen,1 op 1, Hoge ballen,uitkomen,Uittrappen

Geplaatst

Voornaam: Jacco

Achternaam: van Dam

Positie: AMC

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Afwerken, snelheid, 1e meters, techniek en afstandsschoten

Geplaatst

Voornaam: Vincent

Achternaam: Wiering

Positie: AML

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Passing, Dribbelen, voorzetten, concentratie, creativiteit.

Geplaatst
  • Auteur
Ik doe wel mee.

Naam: Koen Swanenburg

Positie: MC/VM

Eigenschappen:

Passing, afstandsschoten, kracht, mandekking en inzet.

---

Kan je misschien uitleggen wat er precies gaat gebeuren? Geef je ons updates over hoe onze carrières gaan of zo?

Heb de openingspost geupdate. Ik ga zelf spelen met Brunei en daarnaast zal ik jullie volgen in het spel.

Geplaatst

Voornaam: Frank

Achternaam: Setz

Positie: VMC,MC

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Tackelen, Inzet, Doorzettignsvermogen, Uithoudingsvermogen en Kracht.

Geplaatst

Voornaam: Delano

Achternaam: Willemen

Positie: Doelman

Eigenschappen:

- 1 tegen 1

- Reflexen

- Hoge ballen

- Uitkomen

- Uittrappen

Geplaatst

Voornaam: Justin

Achternaam: Beekwilder

Positie: AM (R/L/C)

Voorzetten, Afstanschoten, Dribbelen, Creativiteit, Flair

Geplaatst

Voornaam: Mezza

Achternaam: Fungado 'Elastico' Llorente :checkit:

Positie: VM/MC

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Tackelen, Positiespel, Uithoudingsvermogen, Kracht, Pasen

Geplaatst

Voornaam: Gino

Achternaam: Bruscetto

Positie: WB/AML

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Snelheid, afstandsschoten, crossing, dribbling, creativiteit

Geplaatst

Voornaam: Bas

Achternaam: Bastiaens

Positie: ML/CM/MR

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: Balaanname, dribbellen, kracht, positiespel en afstandschoten

Geplaatst

Voornaam: Sander

Achternaam: Mares

Positie: Keeper

Vijf eigenschappen waar ik jullie al 15 punten voor geef: reflexen, snelheid, anticipatie, communicatie, invloed.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]