Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 302
  • Weergaven 703
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Krijgen we ook onze beginstats te zien?

Ik wil de stats laten zien op het moment dat je je eerste contract hebt getekend. Ben momenteel aan het proef draaien met de database.

Geplaatst

Zou het ook niet leuker zyn als we konden invullen

-Meest Geliefde club

-Meest Gehate club

-Lengte

-Gewicht

-Links- of Rechtsbenig

Ik weet natuurlyk niet of dit teveel werk is voor je, maar het is maar een suggestie. Zo is het natuurlyk ook goed! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur
Zou het ook niet leuker zyn als we konden invullen

-Meest Geliefde club

-Meest Gehate club

-Lengte

-Gewicht

-Links- of Rechtsbenig

Ik weet natuurlyk niet of dit teveel werk is voor je, maar het is maar een suggestie. Zo is het natuurlyk ook goed! :thumb:

Dat is vrij veel werk en ben al begonnen. Vanavond de eerste update.

Geplaatst
  • Auteur

JUNI 2009

Sultan wordt zelf bondscoach

De Bruneise Sultan Hassanal Bolkiah heeft besloten zelf bondscoach te worden van zijn nieuwe talentvolle ploeg. Dit deed hij na het bekend maken van de namen van zijn dertig toptalenten. De voetbalbond van Brunei heeft in samenspraak met de Sultan DVD's laten drukken op basis waarvan buitenlandse clubs de spelers kunnen bekijken en kunnen contracteren. Naar verluid hebben verschillende Europese topclubs al geïnformeerd naar de DVD reeks.

De eerste mogelijkheid om de spelers live in actie te zien is pas op 12 augustus wanneer Brunei aan zal treden tegen de Noordelijke Mariana Eilanden. Voor dit eilandenrijk is het de eerste wedstrijd sinds jaren en daarmee een ideale tegenstander voor het nieuw te vormen team van Bolkiah.

Geplaatst
  • Auteur

16 juni 2009

Jan de Straat tekent bij Marseille

Jan de Straat is het eerste exponent van het talentenproject van Brunei dat een contract heeft getekend bij een buitenlandse club. De aanvallende middenvelder is voor maar liefst 7 jaar vastgelegd bij het Franse Olympique Marseille. Sultan Bolkiah reageerde verheugd op de transfer:'Dit teken van vertrouwen doet mij goed, laten we hopen dat vele clubs volgen met het aantrekken van mijn onderdanen".

34nlc1l.png

23 juni 2009

Van Luyt volgt de Straat naar Frankrijk

Na de Straat heeft Sultan Bolkiah ook Daan van Luyt op het vliegtuig gezet richting Frankrijk. De middenvelder signeerde een contract voor 7 jaar bij Olympique Lyon. De rechtspoot hoopt zich in Frankrijk in de kijker te spelen voor het nationale team. Overigens lijkt ook een andere Franse topclub een Bruneier in zijn team te krijgen aangezien Justin Beekwilder in de belangstelling staat van Bordeaux.

1zyyg7p.png

Geplaatst
  • Auteur

2 juli 2009

Beekwilder inderdaad naar Bordeaux

Het hing al even in de lucht maar nu heeft Bordeaux de transfer van Justin Beekwilder ook daadwerkelijk bevestigd. De aanvallender middenvelder werd t/m 2016 vastgelegd. Naar verwachting zal de speler eerst moet rijpen in de jeugd voor hij zijn kans krijgt in het eerste.

141pb3q.png

7 juli 2009

Doelman de Reus verkast naar Lazio

Na Frankrijk is het Brunei virus nu ook overgeslagen naar Italië. Lazio Roma verzekerde zich voor de komende 6 seizoenen van de diensten van keeper Stefan de Reus. De potentiële eerste doelman van Sultan Bolkiah stond in de belangstelling van verschillende topclubs.

2h88ttz.png

Geplaatst
  • Auteur

8 juli 2009

Hendriks "maar" naar Mainz

Sultan Bolkiah bracht vandaag het nieuws naar buiten dat Abe Hendriks heeft getekend bij FC Mainz. Hoewel Mainz niet geldt als een topclub is de Bolkiah toch erg tevreden. Volgens hem heeft Hendriks hier meer kans op speeltijd dan zijn collega's bij absolute topclubs. De verdediger tekende een contact voor 3 seizoenen.

2zp73nc.png

10 juli 2009

Kurt maakt financiele klapper

Ozan Kurt heeft tot nu toe het beste contract in de wacht gesleept van alle spelers van Brunei. Waar zijn jonge collega's voetballen voor enkele tientjes zakgeld in de week strijkt de spits ruim 16.000 euro per week op bij FC Sevilla. De Spanjaarden legden Kurt voor 5 jaar vast.

jqluz5.png

11 juli 2009

Setz voor 6 jaar naar AS Roma

Naast Stefan de Reus zal er nog een talent uit Brunei in Rome gaan spelen. Vandaag haalde AS Roma de 16 jarige middenvelder naar Italië. Setz tekende een jeugdcontract dat hem tot de zomer van 2015 bij de Romeinen zal houden.

2itroee.png

Geplaatst
Dat is vrij veel werk en ben al begonnen. Vanavond de eerste update.

Okéé is cool gast! En nu ik de screens zie heb ik er echt helemaal zin in. Het eerste wat ik doe als ik vanaaf thuis kom van het stappen is dit topic openen en kyken waar ik beland ben! :mrgy:

Geplaatst

Haha nice one Ozan Kurt, jij kan wel een keer extra op vakantie :) Ik ben benieuwd naar mijn stats :D Hopelijk een leuke club!

Geplaatst

Ziet er erg leuk uit! Hopen dat ik net als Abe naar een wat kleinere club ga, zodat ik al snel wat minuten kan maken.:D

Geplaatst
  • Auteur

16 juli 2009

De Clerck tekent bij laagvlieger Xerez

Verdediger de Clerck lijkt met zijn contract bij het Spaanse Xerez te kiezen voor de weg van de geleidelijkheid. Via Xerez hoopt de Clerck op te klimmen naar de wereldtop. De Clerck tekende een contract voor 5 seizoenen.

2dk0ok5.png

18 juli 2009

Willemen naar Atalanta

Delano Willemen vertrekt naar het Noord Italiaanse Bergamo. De lokale club Atalanta legde de doelman een contract voor t/m 2015. Willemen twijfelde geen moment en zette zijn handtekening.

fo3pcl.png

21 juli 2009

Sevilla koopt met Mares ook tweede Brunees

Doelman Sander Mares wordt bij Sevilla herenigd met zijn landgenoot Kurt. Naar verluid is de 16 jarige doelman op aanraden van Kurt gehaald. Mares tekende contract voor de komende 5 seizoenen.

25sqsk4.png

25 juli 2009

Palermo haalt Feytons

Palermo is er in geslaagd de gewilde Michiel Feytons te contracteren. De spits staat te boek als een groot talent en is afkomstig uit het talentenprogramma van Brunei.

2q3r5tx.png

1 augustus 2009

Lorente waagt als eerste stap naar Engeland

Mezza Fungado Lorente is de eerste speler ooit uit Brunei die onder contract staat bij een Engelse Premier League club. Sunderland waagde zich er aan deze middenvelder een 4 jarig contract aan te bieden.

9k8ign.png

Geplaatst

Hopatéé ik mag m'n kunsten gaan vertonen in Engeland! Wel echt nasty, dat ik zo klein ben! ;e

Geplaatst

Had ook nog zo'n lekkere bynaam; 'Elastico';e die is ook foetsie... :cry:

Na maakt niet uit man! Goed werk geleverd!

Geplaatst
  • Auteur

3 augustus 2009

Kattenburg verkast naar Bologna

Nigel Kattenburg speelt de komende 4 seizoen in Italië. De verdediger zette zijn handtekening onder een jeugdcontract bij Bologna. Deze transfer heeft geleid tot een klein relletje in de media. Volgens een ochtendkrant is de scholing van de verdedigers te kort geschoten gezien het feit dat de verdedigers tot nu toe bij middelmatige clubs belanden. Sultan Bolkiah reageerde echter fel door op de staatstelevisie te zeggen dat het de buitenlandse clubs aan voetbalverstand ontbreekt.

bezok9.png

6 augustus 2009

Bolkiah laat noodgedwongen 4 spelers afvallen voor oefeninterland

Bas Bastiaens, Vincent Wiering, Jacco van Dam en Stefano Banano zijn door bondscoach en Sultan Hassanal Bolkiah niet geselecteerd voor de oefeninterland volgende week woensdag tegen de Noordelijke Mariana Eilanden. Deze vier spelers lieten de minste indruk achter en werden nog niet gecontracteerd om te gaan spelen in clubverband. Wel mag het viertal zijn kunsten vertonen in Jong Brunei. De selectie is als volgt:

2ro48b4.png

11 augustus 2009

Hendriks benoemd tot aanvoerder

Abe Hendriks is vandaag benoemd tot aanvoerder van Brunei. De verdediger van Mainz blinkt volgens Bolkiah uit in zijn leidinggevende capaciteiten. Aangenomen wordt dat Hendriks als aanvoerder als eerste speler zeker is van een plaats op het wedstrijdformulier. Wanneer Hendriks onverhoopt niet aanwezig is zal Sevilla keeper Sander Mares zijn taken waarnemen.

Geplaatst
  • Auteur

12 augustus 2009

Beekwilder leidt Brunei naar winst

Justin Beekwilder was vanavond de belangrijkste speler bij Brunei in de met 3-0 gewonnen wedstrijd tegen de Noordelijke Mariana Eilanden. De middenvelder van Bordeaux speelde een goede wedstrijd en scoorde bovendien de 2-0 voor de nummer 180 op de wereldranglijst. Brunei kwam al vroeg op voorsprong door een doelpunt van Palermo spits Feytons. De nog clubloze Steijns bracht Brunei na een uur spelen op de 3-0 eindstand. Manager Bolkiah liet 17 verschillende spelers een helft spelen om op deze manier zo veel mogelijk spelers minuten te gunnen. Brunei speelde in een 4-4-2 formatie met vlagen goed voetbal en liet de tegenstander geen moment in de wedstrijd komen.

Een dag eerder wist Jong Brunei met de vier talenten in de basis al met 2-0 te winnen van dezelfde tegenstander. Bas Bastiaens scoorde en werd verkozen tot man van de wedstrijd. Jacco van Dam viel met een lichte blessure uit.

2802l2t.png

14mrgjs.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]