Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

1118m4x.jpg

Deel I

'Verdomme!', roep ik keihard als Dave Bus een overtreding in het strafschopgebied begaat op Kai Zimmermann van Plauen. 'Staan we net 1-0 voor krijg je dit', roep ik tegen Paul Bosvelt, mijn assistent. 'Doe maar rustig Thomas', zegt hij, 'Remko heeft allang gezien in welke hoek Sonnenberg de bal wil gaan schieten hoor'. 'Nou dat hoop ik voor je ander wordt je ontslagen', roep ik hem sarcastisch toe, hij kan er zelf ook wel om lachen, en ja hoor Paul krijgt nog gelijk ook! Sonnenberg van Plauen schiet hem in de rechterbenedenhoek en Remko pakt hem!

'Nou dat hebben we toch nog vrij gemakkelijk gewonnen', zegt Bosvelt terwijl hij mij kantoor komt binnenlopen. 'Ja, je hebt gelijk al had Dave die overtreding nooit hoeven maken', zeg ik nog maar eens vol overtuiging. 'Maar eh Thomas hoe moet ik dit zeggen, we hebben een soort van klein probleempje, die Ruud Brood van RKC blijft maar hengelen naar Vosselman, terwijl ik weet dat je hem er graag bij wilt houden, kun jij hem ompraten om hier te blijven'?

[spoiler=Uitleg]Ik heb al een novelle met Fulham, maar ik zag al die shrijfnovelles en ik dacht laat ik mijn geluk ook maar eens gaan beproeven met een schrijfnovelle, de Fulham novelle zal ik wel mee doorgaan maar zal op een iets lager pitje komen te staan, in deze novelle coach ik dus Go Ahead Eagles

Geplaatst
  • Auteur

1118m4x.jpg

Deel I

'Verdomme!', roep ik keihard als Dave Bus een overtreding in het strafschopgebied begaat op Kai Zimmermann van Plauen. 'Staan we net 1-0 voor krijg je dit', roep ik tegen Paul Bosvelt, mijn assistent. 'Doe maar rustig Thomas', zegt hij, 'Remko heeft allang gezien in welke hoek Sonnenberg de bal wil gaan schieten hoor'. 'Nou dat hoop ik voor je ander wordt je ontslagen', roep ik hem sarcastisch toe, hij kan er zelf ook wel om lachen, en ja hoor Paul krijgt nog gelijk ook! Sonnenberg van Plauen schiet hem in de rechterbenedenhoek en Remko pakt hem!

'Nou dat hebben we toch nog vrij gemakkelijk gewonnen', zegt Bosvelt terwijl hij mij kantoor komt binnenlopen. 'Ja, je hebt gelijk al had Dave die overtreding nooit hoeven maken', zeg ik nog maar eens vol overtuiging. 'Maar eh Thomas hoe moet ik dit zeggen, we hebben een soort van klein probleempje, die Ruud Brood van RKC blijft maar hengelen naar Vosselman, terwijl ik weet dat je hem er graag bij wilt houden, kun jij hem ompraten om hier te blijven'?

[spoiler=Uitleg]Ik heb al een novelle met Fulham, maar ik zag al die shrijfnovelles en ik dacht laat ik mijn geluk ook maar eens gaan beproeven met een schrijfnovelle, de Fulham novelle zal ik wel mee doorgaan maar zal op een iets lager pitje komen te staan, in deze novelle coach ik dus Go Ahead Eagles

Geplaatst
  • Auteur

Morgenochtend waarschijnlijk weer een update, had het een beetje druk vandaag

Geplaatst

Succes bij mijn clubje, hopelijk weet jij het wel te redden. Ik ga zo ook maar weer even kijken of het mij ook kan lukken, maar mijn Everton game krijgt de voorrang.

Geplaatst
  • Auteur

24ffi91.png

'Yes, het bod is geaccepteerd!', zegt Paul terwijl hij mijn kantoor binnenkomt. 'Nou Paul, zeg ik weer, ik denk niet dat we die Italiaan naar Deventer moeten halen'. 'Waarom niet je wou hem toch zo graag'? 'Ja, het is zeker een zeer goede voetballer, maar hij komt toch ook weer in een compleet andere omgeving terecht'. 'Ja, oké dat is wel waar'. 'Ik had eerlijk gezegd al zoiets gedacht dat je hem toch niet wou halen daarom heb ik maar vast een lijstje gemaakt met Nederlandse voetballers die op rechts en links back kunnen spelen'. 'Het meest bevalt mij persoonlijk Kelvin Maynard... Thomas'. 'Ik heb ook al een scoutingsrapport over hem op laten stellen'. 'Heej, heej, heej, zit jij nou een beetje mijn werk over te nemen hier'?, onderbreek ik Paul. We kunnen er beide wel om lachen. 'En? waren de scouts enthousiast over hem'? 'Jazeker'! 'Het grootste pluspunt vonden ze natuurlijk dat hij ook nog eens een Nederlander is, sterker nog ze vinden dat als hij eventueel zou komen, hij een van de betere spelers van de selectie is'! 'Nou, dan zal ik de onderhandelaar hier maar eens gaan vragen de onderhandelingen te gaan openen met Volendam!'.

'Het bod is geaccepteerd!', sms't Paul mij s'avonds laat nog om half twaalf! 'Ik vind die Paul een topgozer maar als hij mij zo laat nog wakker sms't dan vind ik hem heel even een rotzak, haha'. De volgende dag starten we de onderhandelingen met Kelvin zelf. Het verbaast mij dat Kelvin eigenlijk helemaal geen verhoging wil ten opzichte van zijn huidige salaris bij Volendam, hij wil een tweejarig contract met hetzelfde salaris als dat hij verdient bij Volendam. 'Nou dan zijn we er snel uit Kelvin', zeg ik. 'Morgen zullen we de komst officieel maken en ben jij officieel een ''Eagle''!'

[spoiler=Screenshot Kelvin Maynard]2a8hxn6.png

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

Succes man :)

Succes in Deventer;)

Succes met de eagles! ;)

Succes bij deze mooie, authentieke club!

Veel succes bij GAE ;)

Succes bij mijn clubje, hopelijk weet jij het wel te redden. Ik ga zo ook maar weer even kijken of het mij ook kan lukken, maar mijn Everton game krijgt de voorrang.

Bedankt allemaal ik hoop dat ik deze club natuurlijk naar vele successen kan leiden:checkit:

Geplaatst

Veel succes met Go Ahead, goede aankoop met Maynard (y).

Geplaatst
  • Auteur

2sb4v14.png

Deel III

'Zo hé, die twee kunnen wel voetballen', zegt Paul als hij een zéér positief scoutingsverslag terug heeft gekregen over Dario Vujicevic en Wiljan Pluim. 'Al vind ik Wiljan persoonlijk een klein stukje beter'. 'Ja daar heb je wel gelijk in, maar Wiljan is dan ook één jaar ouder hè'. 'Ik heb by the way al bij FC Twente en Vitesse voorgesteld dat wij beide spelers een jaar huren, want ik vind Joey Suk zoiezo nog wat te jong voor de basis, wat vind jij Paul'? 'Ja, ik denk ook dat we Joey beter dit jaar eerste alleen nog af en toe een paar invalbeurten geven, maar hij is wel eigendom van ''the Eagles'', dus als hij genoeg groeit kan hij over een paar jaar makkelijk in de basis'!

'Ze doen het, terwijl ik toe sta te kijken hoe de spelers allemaal individueel bezig zijn met trainers, komt Paul mij het goede nieuws vertellen'. 'Thomas, we mogen hun één jaar huren, en daarbij hoeven we geen salaris te betalen en ook nog eens geen vergoeding, en heb ik geregeld dat ze tijdens hun huurperiode niet teruggeroepen kunnen worden'! Ãs dat niet mooi'?, zegt Paul.

[spoiler=Screenshot Dario Vujicevic en Wiljan Pluim]30s7igh.png

[spoiler=Reacties] Bedankt voor alle reacties, stel ik zeer op prijs!

Geplaatst

Leuke updates man ..

Qua schrijven erg erg prettig te lezen.. Ga zo door zou ik zeggen!

Leuke spelers gehuurd ook. Hopen dat ze van meerwaarde kunnen zijn ... Succes in de Adelaarshorst!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]