Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Wou eigenlijk morgen nog weer Dordrecht uit. Half 5 vertrekken is echter een struikelpunt voor mij:S

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 84,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Pinolero
    Pinolero

Ook hier doet alles pijn. Bij het juichen drie rijen naar voren geklapt. Arm ligt open, blauwe plekken op kuit en knie, maar het is het dubbel en dwars waard! Vanavond met de kinderen maar eens langs

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Pff, hou op. Ik ben gelukkig vrij vandaag, maar heb overal last van. En dat niet eens van de drank, dat heb ik sinds het biertje dat ik in de rust heb gehaald niet meer gehad.   Maar wat een

• Hier ook binnen!

Geplaatst

Ik wou ook gaan, maar had helemaal geen geld meer. Ik had ook geen zin om wéér geld te schooien bij m'n ouders, dus heb me maar niet opgegeven. Bleek dat ik gister toch al m'n salaris had gekregen, normaal is dat altijd rond de 26e van de maand pas.

Geplaatst
  • Auteur

Kut man dat je gewoon dit weer die voorsprong weggeeft. Verder kan ik er natuurlijk niet goed over oordelen aangezien ik de rest van de wedstrijd niet heb gezien:(

Geplaatst

Wat ik hoorde was Go Ahead gewoon duidelijk de baas. Ik ga zo even de samenvatting terug kijken, de een gaf Padt de schuld en de ander Bus.

Geplaatst
  • Auteur
'De Graafschap en Ulderink komen tot akkoord'

De Graafschap heeft in Andries Ulderink een nieuwe trainer gevonden. De huidige coach van Go Ahead Eagles heeft dinsdag een afrondend gesprek met de clubleiding van de eredivisionist.

Ulderink heeft in Deventer een doorlopend contract maar mag bij positieverbetering vertrekken bij de club. Dinsdag voeren Ulderink, zaakwaarnemer René Eijkelkamp en de clubleiding van De Graafschap een afrondend gesprek, zo meldt Voetbal International.

Daarmee komt er een einde aan de zoektocht van De Graafschap naar een opvolger van Darije Kalezic. Eerder werden ook Erik ten Hag, Alex Pastoor, Erwin Koeman en Jurgen Streppel in verband gebracht met een vertrek naar Doetinchem.

ANDRIES BEDANKT_O_

Het ga je goed.

Nu nieuwe coach zoeken. Ik zat te denken aan Jan vn Dijk

Geplaatst
  • Auteur

Boerenbach lijkt me niet echt geschikt als hoofdcoach. Maar vind wel dat hij, Bosvelt en Overmars belangrijk moeten blijven. Zijn toch mensen waarvoor spelers wel bij eagles willen voetballen.

Geplaatst
  • Auteur

Vanavond 1e ronde play-offs. Zelf niet bij wegens gebrek aan geld, maar vrijdag thuis ben ik er gewoon weer:).

Den bosch ook aanvallende ploeg dus verwacht net zoals ulderink al zei een open wedstrijd.

Verwachting: 1-1

Geplaatst

Wat een slechte partij, Eagles begon nog zo goed, maar gaf het helemaal weg. Niet dat Den Bosch goed was, maar Eagles helemaal niet. Terecht verloren, toch is het zeker mogelijk om nog door te gaan, vond Den Bosch zeker geen goede indruk maken. Vrijdag met het publiek erachter komt het helemaal goed. Lekker aanvallend voetballen en dan moet het nog wel gaan lukken.

Geplaatst

Ach vorig jaar won Den Bosch ook de eerste wedstrijd van ons in de play-offs. 1-2 werd er gewonnen op De Braak. Wij gingen uiteindelijk door na penalty's dus jullie kennen het ook... ;)

Geplaatst

Dan moet het geen 2-1 worden in de thuiswedstrijd, want anders liggen we er nog uit. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Zeker in een volle sfeervolle Adelaarshorst.

Geplaatst

De spanning begint te stijgen, heb er veel vertrouwen in dat het goed gaat komen. Net even heerlijk een paar oude beelden bekeken en in de stemming gekomen. Dus zo maar eens de eerste open trekken.

Come On Eagles

Geplaatst

Den Bosch heeft nu, een half uur voor de wedstrijd, al meer liedjes gezongen dan dinsdag de gehele wedstrijd.

Geplaatst

In de Stentor van vanmorgen: GAE wil nog een jaar door met Padt, en Padt wil zelf ook nog een jaar blijven. Vosselman en Hollart krijgen geen nieuw contract en Droste weet nog steeds niet wat hij wil. De begroting gaat met €250.000,- omhoog, het spelersbudget blijft gelijk. Nog een ander nieuwtje wat niet in de krant staat: Gall wil volgend seizoen met 3 keepers gaan werken en zeer waarschijnlijk maakt Patrick ter Mate (Jong Vitesse en voglens mij ook Oranje onder 19) dat trio vol. Ter Mate en Heusinkveld moeten dan gaan uitmaken wie 2e en 3e doelman wordt.

Geplaatst
  • Auteur

Ter mate (ken 'm persoonlijk wel) is een goede keeper die ik beter acht dan Heusinkveld. Op het moment is hij echter niet meer keeper van oranje onder 19 maar heeft op EK-?? gekeept en deed het daar (meer dan) verdienstelijk. Hij moest echter nu weg bij Vitesse maar verschillende clubs wouden hem al hebben. Oa Eindhoven op huur en een Eredivisieclub had hem een aanbod gedaan als 3e keeper hoorde ik.

Verder las ik op Eagles forum over een verassende naam. Weet jij daar meer van Elco?

Geplaatst

Van die verrassende naam weet ik niks af. Zal wel weer gelul zijn van Hansgoahead. :p Ik ken trouwens Jerrald, de broer van Patrick ter Mate, weet niet of je hem ook kent?