Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 84,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Pinolero
    Pinolero

Ook hier doet alles pijn. Bij het juichen drie rijen naar voren geklapt. Arm ligt open, blauwe plekken op kuit en knie, maar het is het dubbel en dwars waard! Vanavond met de kinderen maar eens langs

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Pff, hou op. Ik ben gelukkig vrij vandaag, maar heb overal last van. En dat niet eens van de drank, dat heb ik sinds het biertje dat ik in de rust heb gehaald niet meer gehad.   Maar wat een

• Hier ook binnen!

Geplaatst
Zakelijke overwinning 1-4 uit bij Excelsior.:)

1-6 inmiddels zie ik, doen ze enorm goed, ook al speelt Excelsior met 10

Geplaatst
  • Auteur

Ja idd, Kolder als wissel erin gekomen (was gepasseerd na matige prestaties) en scoort nu 3x;c.

Geplaatst
  • Auteur

Matchday vandaag weer, ik voorspel een zeer simpele overwinning tegen een zwak Emmen;c

Geplaatst

:-D Toch jammer, die jongen was echt goed paar jaar terug bij Cambuur. Hadden toen echt een eredivisiewaardige selectie.

Geplaatst
  • Auteur

Hahaha, dat heb ik trouwens laatst nog op de radio gehoord dat iemand was opgepakt voor wildpoepen. Maar dat werd toen niet verteld dat het een voetballer was:-D

Geplaatst
  • Auteur

Vanmiddag Volendam uit, helaas zelf niet bij. Wel van plan nog een aantal uitwedstrijden te bezoeken dit jaar. Te beginnen met De Graafschap voor de tweede keer dit seizoen, en daarna sowieso Den Bosch en Cambuur nog. _O_

Als we vanmiddag trouwens winnen is de aansluiting volledig terug en kan het nog wel eens een leuke tweede seizoenshelft voor ons gaan worden_O_

Geplaatst
:-D Toch jammer, die jongen was echt goed paar jaar terug bij Cambuur. Hadden toen echt een eredivisiewaardige selectie.

Klopt keek toen elke vrijdag naar de samenvattingen speciaal voor Cambuur toen moesten ze ook promoveren met dat elftal maar omdat het toen niet gelukt is zijn ze alleen maar erop achteruitgegaan omdat die spelers te duur waren voor de Jupiler League.

Geplaatst

En Joey is niet de enige, ik kan niet wachten. Helaas pas laat in de stad. Biet'm in de rugge, die blauwvingers

Geplaatst

Wat zijn jullie ook een stel kansloze mongolen :-D Een beetje liedjes zingen over een overleden Zwolle supporter, stoer hoor. Alleen daarom al verdienden jullie het om te verliezen. Respectloos volk ;e

Geplaatst

Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar Zwolle is volgens mij goed weggekomen. Erg zuur voor jullie.

Tegen [MENTION=15369]Christian.[/MENTION] wil ik nog even zeggen dat je dit soort dingen beter in het Zwolletopic kan posten. Na iedere wedstrijd tegen GAE moet jij hier weer even reageren op deze manier. Totaal onnodig. Daarnaast vind ik het woord 'jullie' wat onnozel staan, wie weet doen de GAE supporters hier op het forum er totaal niet aan mee.

Geplaatst
Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar Zwolle is volgens mij goed weggekomen. Erg zuur voor jullie.

Tegen [MENTION=15369]Christian.[/MENTION] wil ik nog even zeggen dat je dit soort dingen beter in het Zwolletopic kan posten. Na iedere wedstrijd tegen GAE moet jij hier weer even reageren op deze manier. Totaal onnodig. Daarnaast vind ik het woord 'jullie' wat onnozel staan, wie weet doen de GAE supporters hier op het forum er totaal niet aan mee.

Oh die jullie is ook niet persoonlijk, maar naar die achterlijke B-side van hun. En ik ben de eerste die zal toegeven dat Zwolle goed weg is gekomen, maar goed.

Bovendien lokken bepaalde supporters van GAE op dit forum dit ook uit hoor, ik zal geen namen noemen. Maar ik ben al weg.

Geplaatst
  • Auteur

Heb daar inderdaad niet aan meegedaan, wist eerst niet waar het over ging maar na 1x kapte bijna iedereen er ook mee hoor.

Achja baal der als de pest van. We waren gewoon de betere maar die graf Houtkoop 3x 1 op 1... 1490.gif

Verder hebben wij maar weer bewezen wat voor geweldige supporters wij hebben voor een club van ons formaat, beter dan die lui die 90 minuten bijna niets van zich laten horen uitgezonderd van de doelpunten en 2 minuten voor tijd..;e

aac.gifaac.gifaac.gif

Geplaatst
  • Auteur

Ajax verhuurt talent Xandro Schenk voor de rest van het seizoen aan Go Ahead Eagles. De centrale verdediger kan in Deventer zijn debuut in het profvoetbal maken en rijpen.De negentienjarige Schenk speelde bij Ajax in het beloftenteam. De in Almere geboren voetballer representeerde diverse nationale jeugdelftallen en zal nu in De Adelaarshorst aan zijn ontwikkeling kunnen werken.Go Ahead bekijkt daarnaast William Ekong, eveneens een Nederlandse jeugdinternational. De verdediger staat onder contract bij Tottenham Hotspur en traint nu mee in Deventer.