Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 84,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Pinolero
    Pinolero

Ook hier doet alles pijn. Bij het juichen drie rijen naar voren geklapt. Arm ligt open, blauwe plekken op kuit en knie, maar het is het dubbel en dwars waard! Vanavond met de kinderen maar eens langs

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Pff, hou op. Ik ben gelukkig vrij vandaag, maar heb overal last van. En dat niet eens van de drank, dat heb ik sinds het biertje dat ik in de rust heb gehaald niet meer gehad.   Maar wat een

• Hier ook binnen!

Geplaatst
Je moet wel toegeven dat er deels gewoon waarheden in staan. GAE en Vitesse zijn redelijk uiterste van elkaar.

Ik moest er vooral om lachen omdat het 1 groot gefrustreerd stuk is haha. Maar inderdaad, het is wel waar dat deze 2 clubs de uiterste van elkaar zijn maar dat geeft verder niet. Blijf gewoon altijd lachen om zulke stukken.

Geplaatst

Gae vind ik overigens wel een vd tofste clubs in NL, net als Zwolle met al die ex-Vitessenaren. Gae heeft wel lichtelijk voorkeur

Geplaatst

Vind het verder ook een prima club, leuk dat ze terug zijn en het zorgt op werk voor leuke discussies. Verwacht morgen ook wel een koude oorlog op werk :huhu:

Geplaatst
  • Auteur

Huhu dat stukje. Las hem net ook. Beetje overtrokken allemaal, maar inderdaad wel deels waarheden. Heb zelf totaal geen hekel aan Vitesse ofzo.

Overigens, [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Zocht je deze?

996059_614567051919884_1001260430_n.jpg

Geplaatst
Huhu dat stukje. Las hem net ook. Beetje overtrokken allemaal, maar inderdaad wel deels waarheden. Heb zelf totaal geen hekel aan Vitesse ofzo.

Overigens, [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Zocht je deze?

996059_614567051919884_1001260430_n.jpg

Lijkt niet eens op de schaal, volgende keer een betere poging wagen.

108861.jpg

Geplaatst

Huhu, die gast uit dat filmpje is ook aardig lachwekkend anders. Maar ben benieuwd of die schaal nog heelhuids terugkomt, want er zal zeker wel een reactie komen vanuit Zwolle ;c

Geplaatst

Hoorde gister op werk dat dit een tegenreactie was van Eagles omdat Zwolle een aantal weken een aantal vlaggen gejat zouden hebben.

Geplaatst
Huhu, die gast uit dat filmpje is ook aardig lachwekkend anders. Maar ben benieuwd of die schaal nog heelhuids terugkomt, want er zal zeker wel een reactie komen vanuit Zwolle ;c

Zeker weer stiekem midden in de nacht stickertjes plakken in Deventer. Stoere gasten hoor.

Geplaatst
Zeker weer stiekem midden in de nacht stickertjes plakken in Deventer. Stoere gasten hoor.

'Jullie mogen niks terug doen want anders komt de schaal niet teruggg!!!!!!' is ook erg stoer ja (y)

Ach er is al veel te veel over gesproken de afgelopen dagen, we zien wel wat er mee gaat gebeuren. Een mooie streek, maar het zal wel met een sisser aflopen.

Geplaatst

:-D nee dit

Geplaatst
  • Auteur

Nee zag het ook. Te triest voor woorden. En daar zat dan maanden voorbereiding in? Dit had ik zelfs nog in elkaar kunnen zetten;e

Geplaatst

Dit is echt dramatisch ja. Laat je het doen en dan komt het eruit te zien als een site voor de kidsclub ofzo. Zonde van het geld/tijd wat er is ingestoken.

Geplaatst
  • Auteur

Pascal Bosschaart traint momenteel mee met de selectie. Denkt dat hij niet genoeg meer in zich heeft om nog een contract af te dwingen

Geplaatst
  • Auteur
Wanneer mag ik eens komen Berjan/Elco/Remco? :D

Je komt maar een keer moat. Alleen moet je wel bij Elco vooraan gaan staan haha. Op mijn en Remco zijn plek zie niets. Zie zelf al bijna niets haha

Geplaatst
  • Auteur
Staan jullie niet achter de goal?

Jawel maar daar is het zo verschrikkelijk druk dat er allemaal gappies in mijn zicht staan