Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Aan welke club en prijs zit je dan te denken?

Aan een Heerenveen als Ziyech vertrekt, hoewel ik het eigenlijk een voetballer voor Feyenoord vind. Bedrag is lastig, maar boven een half miljoen zeker, misschien nog wel het dubbele. Dat kan ik moeilijk inschatten.

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 84,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Pinolero
    Pinolero

Ook hier doet alles pijn. Bij het juichen drie rijen naar voren geklapt. Arm ligt open, blauwe plekken op kuit en knie, maar het is het dubbel en dwars waard! Vanavond met de kinderen maar eens langs

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Pff, hou op. Ik ben gelukkig vrij vandaag, maar heb overal last van. En dat niet eens van de drank, dat heb ik sinds het biertje dat ik in de rust heb gehaald niet meer gehad.   Maar wat een

• Hier ook binnen!

Geplaatst

Türüc in beeld bij diverse buitenlandse clubs

De kans dat Deniz Türüc volgend seizoen nog voor Go Ahead Eagles speelt, neemt met de week af. De twintigjarige middenvelder blinkt wekelijks uit en hij heeft zich in de kijker gespeeld van enkele grote buitenlandse clubs.

Besiktas en Galatasaray hebben concrete interesse in de Nederlander met Turkse roots, maar het management van het talent bevestigt dat ook clubs uit de Engelse en Duitse competitie Türüc volgen.

Türüc is in korte tijd uitgegroeid tot een van de dragende krachten bij de club uit Deventer. Onder trainer Foeke Booy speelde hij dit seizoen 22 competitieduels, waarin hij twee keer trefzeker was.

Dan lijkt het me zeker dat die onhoudbaar is aan het eind van dit seizoen.

Geplaatst
  • Auteur

Turüc wil graag naar Galatasaray dat ik weet. En die willen nog wel eens veel betalen voor Nederlandse spelers, drijf die transferwaarde maar omhoog dus(y)

Geplaatst

Prima als ze hem willen hebben, maar voor hem zou het zonde zijn. De meeste Nederlandse Turken reden het daar niet. Maar voor de vraagprijs is het goed.

Geplaatst
Denk dat we toch wel 7 á 8 ton mogen verwachten.

Dat hoop ik ook wel, maar als die clubs komen mag je misschien nog wel op iets meer hopen. Jammer dat hij zal vertrekken, maar voor de club is het goed als er veel geld binnenkomt.

Geplaatst

Staat in de belangstelling van Turkse topclubs. Dan denk ik clubs net onder Gala en Fener.

Geplaatst
  • Auteur
Staat in de belangstelling van Turkse topclubs. Dan denk ik clubs net onder Gala en Fener.

Zie berichtgeving, daar staat Gala in vermeldt.

Geplaatst

Ik denk dat we blij mogen zijn met 1 miljoen. Zag ook al bedragen voorbijkomen van mensen die hopen op 2 tot 3 miljoen, dat zie ik echt niet gebeuren. En voor Twente drukken we er paar ton bovenop, opbokken met hun.

Geplaatst
Ik denk dat we blij mogen zijn met 1 miljoen. Zag ook al bedragen voorbijkomen van mensen die hopen op 2 tot 3 miljoen, dat zie ik echt niet gebeuren. En voor Twente drukken we er paar ton bovenop, opbokken met hun.

Denk ook dat het daar ergens in de buurt ligt. Las de bedragen ook op het Eagles forum, volgens mij hebben ze het te hoog in hun bol.

Geplaatst

Gala is wel bezig met jonge Turkse voetballers uit NL/Duitsland/Oostenrijk dus ik sluit het niet uit.

Denk aan een miljoentje of misschien iets meer, Turuc ken ik redelijk goed (Zat bij mij op school) En hij is enorm idolaat van Gala al is Twente misschien beter voor zijn carriere.

Geplaatst

Heb t laatst al gezegd ergens: lijkt me wel een leuke om er bij te hebben. Ben benieuwd of Twente er werk van maakt, is tevens eigen jeugd, altijd mooi meegenomen.

Geplaatst

Kolder en van der Linden kwamen vandaag met de koppen tegen elkaar op de training. Van der Linden kan morgen gewoon spelen, maar Kolder is nog zeer de vraag. Natuurlijk lullig voor hem, maar ben er niet rouwig om als hij niet fit genoeg is. Kolder is sinds zijn blessure niet in vorm en morgen tegen die lompe hakkers van ADO heb je ook niks aan hem. Helaas is Foeke Booy zo eigenwijs om gewoon met Kolder te beginnen als hij fit genoeg is.

Geplaatst

Kolder begint niet, Falkenburg start in de spits en Rijsdijk erbij op het middenveld. Op het kunstgras van Ado is dat sowieso beter, daar heb je meer aan bewegelijke spelers dan aan een 'zwaargewicht' als Kolder. Daarnaast is Kolder sinds zijn blessure nog niet op het niveau van waar hij zat in de eerste competitiehelft. Vanavond moet er echter gewonnen worden, anders wordt het wel een heel lastig verhaal.

Geplaatst
  • Auteur

Krijg alle dingen maar die ik momenteel niet mag zeggen. Zoek het maar uit met die instelling;e

Geplaatst

GVD wat een klote zooi, stelletje prutsers, niets geen wil om te winnen. bah, ben dr helemaal klaar mee. We gaan gewoon degraderen zo.

Geplaatst

Stukken beter maar toch verliezen. Fraser met zijn defensieve spel lol

Geplaatst
Stukken beter maar toch verliezen. Fraser met zijn defensieve spel lol

Die gingen in de 88e minuut al naar de cornervlag :cab:

Geplaatst

Haha echt hè, mensen als De Kromme hebben echt nog het idee dat laagvliegers moeten proberen om totaalvoetbal te spelen ofzo.

Geplaatst
Haha echt hè, mensen als De Kromme hebben echt nog het idee dat laagvliegers moeten proberen om totaalvoetbal te spelen ofzo.

Nee, dat idee heb ik totaal niet. Ze voetballen naar hun kwaliteit.

Geplaatst

Scheid... :D

Trouwens die Turuc he, zou die top Eredivisie aankunnen? Ik zie GAE niet vaak spelen, maar dan vind ik die Turuc wel altijd positief opvallen.