Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 84,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Pinolero
    Pinolero

Ook hier doet alles pijn. Bij het juichen drie rijen naar voren geklapt. Arm ligt open, blauwe plekken op kuit en knie, maar het is het dubbel en dwars waard! Vanavond met de kinderen maar eens langs

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Pff, hou op. Ik ben gelukkig vrij vandaag, maar heb overal last van. En dat niet eens van de drank, dat heb ik sinds het biertje dat ik in de rust heb gehaald niet meer gehad.   Maar wat een

• Hier ook binnen!

Geplaatst

Suk geblesseerd, Pedro erin. Weer een blessure, dit gaat niet de goede kant op zo.

Edit: Het is Vogelsang.

Geplaatst
  • Auteur
Suk geblesseerd, Pedro erin. Weer een blessure, dit gaat niet de goede kant op zo.

Edit: Het is Vogelsang.

Faal van commentator ;e. Vogelsang geblesseerd.

Kut, pedro nu ook geblesseerd komt er net in;e

Geplaatst

Pedro loopt te kwakkelen met zijn knie, is er verdomme net in of hij wordt al neergemaaid. Onsportief gedrag daar in Maastricht, want ze spelen de bal ook niet uit toen het gebeurde.

Wat een wedstrijd, nu weer 2-2.

Geplaatst
jezus he wat een chaos die radio:cab:

ja, hé. Ze weten zelf niet hoe ze het over moeten brengen, maar het klinkt allemaal wel spannend en zo is het scoreverloop tot op heden ook.

Geplaatst

Achjah,volgende wedstrijd thuis ben ik er wel bij.

Nu is het gewoon zo omdat ik wat ziekjes ben.

Geplaatst

Echt, maar denk niet dat het nu nog gaat gebeuren. Dan maandag maar van Telstar winnen, vrijdags weer thuis en die maandag weer.

Geplaatst

Dit is goed voor MVV,en ook dat alle andere teams wat met MVV in de knoei zitten,verloren hebben.

Geplaatst

Wat een blunders, die goals tegen, echt niet normaal. Als je zo de goals weggeeft dan verdien je ook niet te winnen. Wat een drama.

Geplaatst

En de 8-0 tegen Dordrecht en de wedstrijd tegen Roda, totdat Luis Pedro er geblesseerd af moest. Ik las trouwens dat de scheidsrechter ook dramatisch floot gister en dat hij dat zelfs zo vaak doet dat er op Facebook een pagina aan gewijd is, weg met die Belgische arbiters in onze competitie!

Geplaatst

Nou nou dat viel toch wel mee. Hij liet veel doorgaan iig, maar er waren ook zeker 100% overtredingen op MVV die hij niet beoordeelde als overtreding, natuurlijk ook met overtredingen op Go Ahead, maar als je het tegenover elkaar zet zal het wel 50/50 zijn. De scheids was niet goed, maar wel ´eerlijk´ als je het zo bekijkt.

Edit: Die overtreding waardoor Vogelsang geblesseerd raakt was zeker ook niet nodig geweest als de scheids had gefloten. Ingooi op Daemen en die wordt overduidelijk in z'n rug geduwd---> overtreding, maar de scheids laat doorspelen en dat leidt tot die (ongelukkige) overtreding.

Geplaatst

Ik bedoel ook niet gelijk dat hij ons benadeelde of zo, maar dat het gewoon een slechte scheidsrechter was.

Geplaatst
  • Auteur

6 wedstrijden zonder overwinning alweer, vanavond thuis tegen Telstar moet het gewoon gebeuren.

COME ON EAGLES