Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

6 wedstrijden al?

Best veel.

Maarja,Telstar moet gewoon te pakken zijn.

IK HOOP HET.

Ook weer beter voor MVV ;c

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 84,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Pinolero
    Pinolero

Ook hier doet alles pijn. Bij het juichen drie rijen naar voren geklapt. Arm ligt open, blauwe plekken op kuit en knie, maar het is het dubbel en dwars waard! Vanavond met de kinderen maar eens langs

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Pff, hou op. Ik ben gelukkig vrij vandaag, maar heb overal last van. En dat niet eens van de drank, dat heb ik sinds het biertje dat ik in de rust heb gehaald niet meer gehad.   Maar wat een

• Hier ook binnen!

Geplaatst
  • Auteur

ik

schaam

me

diep.

DRAMA vanavond. Die hoofdletters zijn het ook zeker waard;e

Geplaatst

Mag toch hopen dat de club in beroep gaat tegen de belachelijke rode kaart, was nog niet eens een overtreding waard die actie.

Geplaatst
  • Auteur

Goddome wat een onnodige nederlaag, als je 2e helft terugziet wat ik net gedaan heb in de samenvatting. Wat een kansen. Van der Zwam had er ook nog wel 2 bij mogen maken...

Geplaatst

Dat is ook niet de ontbrekende schakel die we op dit moment nodig hebben. Neemt niet weg dat hij wel bruikbaar is per direct. We hebben eigenlijk gewoon een ''klootzak'' nodig op het middenveld, iemand die wedstrijden voor je wint. Die de boel wakkerschud, die de boel scherp houd.

Geplaatst
  • Auteur

Weer zo'n pauper wedstrijd. We mogen ons opnieuw schamen. 'gelijk' tegen de nummer laatste uit de jupiler league. +1 voor de meegereisde supporters trouwens. Waren er meer dan de gemiddelde JPL ploeg, en dat voor een club die laatste staat. ;e

Geplaatst

Vanavond mogen we weer naar de Adelaarshorst toe, voor de 3e keer in een week en vrijdag wederom een thuis wedstrijd. Dus 4 keer thuis in 2 weken. Tot nu toe nog maar 1 punt gepakt, daar moet echt verandering in komen. Dus moet er vanavond gewonnen gaan worden van Veendam, maar dat gaat nog heel erg lastig worden. En vrijdag van Emmen, het leven van een Eagles supporter gaat niet over rozen dit seizoen. Maar we houden de moed erin en gaan gewoon nog de playoffs halen.

Geplaatst
  • Auteur

Ben bang dat als deze en de wedstrijd tegen Emmen niet gewonnen worden, of tenminste in fatsoenlijk voetbal, dat de pleuris uitbreekt. Ik wil gvd vanavond eens strijd zien en een team. Denk ook niet dat we vanavond gaan winnen overigens, Veendam is gewoon goed bezig winnen van Zwolle etc.

Statistieken zeggen genoeg, al hoop ik natuurlijk dat deze kerel doorbroken kunnen worden.

http://www.sportskickoff.com/Go-Ahead-Eagles/BV-Veendam/fm/1531949/fc/12

Geplaatst
  • Auteur
'Go Ahead Eagles aast op PSV'er Kromkamp'

Jan Kromkamp staat voor een terugkeer bij Go Ahead Eagles. De club uit Deventer onderneemt serieuze pogingen om de verdediger over te nemen van PSV, meldt Voetbal International.

Kromkamp doorliep in het verleden de jeugdopleiding van AGOVV, waarna hij werd opgepikt door Go Ahead Eagles. Daar maakte de inmiddels dertigjarige rechtsback in 1998 zijn debuut in het profvoetbal.

Na periodes bij AZ, Liverpool en Villarreal trok Kromkamp in de zomer van 2006 naar PSV. Met 54 wedstrijden in zijn eerste twee seizoenen was de start prima, maar in de twee daaropvolgende jaren bleef de teller steken op veertien duels. Dit seizoen kwam Kromkamp nog geen enkele keer in actie.

De elfvoudig international, die in het bezit is van een aflopend contract, is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Een terugkeer naar Deventer behoort tot de mogelijkheden, maar Kromkamp wil ook andere opties in overweging nemen. In Overijssel zou Kromkamp een bijdrage moeten leveren aan een structurele plaats in de top van de Jupiler League.

Geplaatst
  • Auteur
Ze zijn ook in gesprek met Pasveer.

Gvd dat wist ik nog niet eens. Zou wel echt _O__O_ x 325325 zijn.

Geplaatst
Ze zijn ook in gesprek met Pasveer.

Die staat toch gewoon in de basis bij Heracles waarom zou hij een stapje terug willen doen?

Geplaatst
Die staat toch gewoon in de basis bij Heracles waarom zou hij een stapje terug willen doen?

Pasveer's contract loopt daar af en weigert te verlengen. Hij speelt niet met plezier bij Heracles, hij wilde vorig seizoen graag in Deventer blijven maar MOEST terug naar Almelo. Eagles heeft hem nog geprobeerd te kopen, maar Heracles vroeg maar liefst 1 miljoen en dat kreeg GAE op 2 á 3 ton na niet bij elkaar.

'Kromkamp verruilt PSV voor Go Ahead'

AMSTERDAM - Jan Kromkamp keert volgend seizoen zeer waarschijnlijk terug bij Go Ahead Eagles. De dertigjarige verdediger, wiens contract bij PSV eind juni afloopt, staat op het punt om een driejarig contract te tekenen in Deventer.

Volgens de GPD-kranten is het de bedoeling dat Kromkamp bij de Jupiler League-club ook de kans krijgt de eerste stappen in zijn trainersloopbaan te zetten.

Aldus NU.nl

Geplaatst

Kromkamp is rond. Met Kromkamp en Schuurman hebben jullie 2 prima gerichte versterkingen gedaan. Met een paar goede talenten erbij kunnen jullie zomaar verrassen;)

Geplaatst

Zijn toch beide backs of speelt schuurman tegenwoordig als rechtshalf?

Geplaatst
Pasveer's contract loopt daar af en weigert te verlengen. Hij speelt niet met plezier bij Heracles, hij wilde vorig seizoen graag in Deventer blijven maar MOEST terug naar Almelo. Eagles heeft hem nog geprobeerd te kopen, maar Heracles vroeg maar liefst 1 miljoen en dat kreeg GAE op 2 á 3 ton na niet bij elkaar.

Hm oke bedankt voor de info(y)

Geplaatst
  • Auteur

Kromkamp dus officieel. Heldig dit_O_

Ben alleen bang dat het dus exit voor droste is en deze volgend jaar niet meer bij eagles te bewonderen is. Jammer voor hem, want hij heeft vorig seizoen laten zien dat hij een goede speler voor eagles en evt nog stapje hoger is, kwam dit jaar alleen totaal niet uit de verf.

Geplaatst

Ze gaan Kromkamp echt niet voor de rechtsbackpositie halen hoor. Misschien dat Wout Droste nog blijft, maar hij staat ook al een hele tijd in de belangstelling van NEC. Dus het is nog even afwachten wat daarmee gaat gebeuren.