Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Nee klopt, maar dan zal dat weer ten koste gaan van Bus/Heerkens of Kevin van diermen. Laatste kan eventueel (als ze hem zouden kopen eind van seizoen) ook op rechts kunnen. Verwacht overigens toch niet dat het contract van Droste verlengd gaat worden. Van KvdB ook niet trouwens.

Laat kobussen maar lekker verlengen, en af en toe een invalbeurt maken.

http://www.deventervoetbal.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=2444:jan-kromkamp-terug-bij-ga-eagles&catid=98:go-ahead-eagles&Itemid=1

Bij die link eerste foto's van persconferentie en presentatie van Kromkamp.

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 84,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Pinolero
    Pinolero

Ook hier doet alles pijn. Bij het juichen drie rijen naar voren geklapt. Arm ligt open, blauwe plekken op kuit en knie, maar het is het dubbel en dwars waard! Vanavond met de kinderen maar eens langs

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Pff, hou op. Ik ben gelukkig vrij vandaag, maar heb overal last van. En dat niet eens van de drank, dat heb ik sinds het biertje dat ik in de rust heb gehaald niet meer gehad.   Maar wat een

• Hier ook binnen!

Geplaatst
  • Auteur

Vanaf de zomer speelgerechtigd.

Edit: Kut remco die wou ik ook als ava nemen haha.

Geplaatst

Haha, sorry Berjan, maar deze kon ik even niet laten liggen. Binnenkort maar één van Pasveer nemen.

Geplaatst

Kromkamp gaat op amateurbasis spelen, en krijgt een contract als werknemer van GAE omdat hij naast het voetballen ook een taak binnen de club krijgt.

Geplaatst

Hij gaat zijn trainersdiploma halen inderdaad, en krijgt nog enkele andere taken binnen de organisatie.

Geplaatst

GA Eagles bindt Van der Biezen nog een jaar

woensdag 23 februari 2011 | 20:00

Tekstgrootte

DEVENTER - GA Eagles heeft het contract met spits Koen van der Biezen met een jaar verlengd. De optie in het contract van de 25-jarige aanvaller is gelicht.

Wellicht wordt later nog met de clubtopscorer van de Deventenaren gesproken over een nieuwe verbintenis. ,,We zijn tevreden met Koen'', zegt trainer Andries Ulderink. ,,Hij is sterk terug gekomen na de blessure aan zijn voorste kruisband. De afgelopen weken scoort hij even wat minder, maar ook nu spreken we ons vertrouwen in hem uit.'' GA Eagles diende de optie in het contract voor 1 maart te lichten.

Geplaatst
  • Auteur

Koentje van de Biezen ohoohohohooooh

Nee ik weet niet, zijn weinig betere spitsen in JPL. Maar hij moet een keer leren zijn bek dicht te houden en de andere uit de wedstrijd te praten. Dat gepraat samen met Pedro werkt alleen maar demotiverend voor beide.

Geplaatst

Hoeveel wedstrijden gaat Kromkamp spelen dan volgend jaar? Hij wil toch niet spelen op kunstgras..

Geplaatst

Nee ik weet niet, zijn weinig betere spitsen in JPL. Maar hij moet een keer leren zijn bek dicht te houden en de andere uit de wedstrijd te praten. Dat gepraat samen met Pedro werkt alleen maar demotiverend voor beide.

Wat doen Pedro en van de Biezen dan?

Geplaatst

Dat viel mij tegen FC Z ook al op. Hij is constant aan het zeuren. Als ik jou was zou ik er niet blij mee zijn, hij zorgt voor een negatieve sfeer en zo goed is die ook weer niet. Ik vond Janota in de tweede helft heel goed tegen Zwolle, misschien dat die daar maar moet blijven staan.

Geplaatst

Nee, Janota is geen spits, zeker niet in een systeem met 3 aanvallers. Dan moeten de voorzetten vanaf de zijkant komen en worden binnengekopt. Neemt niet weg dat hij het goed invult, maar hij is op 10 ook heel goed of als linksbuiten. En dat Van der Biezen zo zeurt heeft ook te maken dat er vooral vanaf links geen voorzet komt. Met Antonia op rechts gaat dat al beter, hoewel ik hoop dat Gerritsen daar binnenkort weer komt te staan, die geeft zeker de voorzetten en dan is Van der Biezen weer gevaarlijk en gaat hij zeker weer meer goals maken.

Geplaatst
  • Auteur

Die Antonia met zijn 1 meter 10 krijgt ook geen bal van de grond af... Zelfde dat die veel slimmer moet gaan voetballen. Gaat kopduellen aan tegen spelers die ongeveer 3x zo groot zijn. Als je dan gewoon verstandig met je korte pootjes op de grond blijft ipv dat je meespringt en daarna weer op de grond ligt omdat je een duel verliest. Pedro heeft wel goede voorzet in huis maar vind dat hij teveel naar het centrum speelt en breder moet spelen (gaat laatste tijd wel beter vind ik). En hij is natuurlijk veel te egoïstisch.

Liefst zie ik het team voor volgend seizoen zo staan:

Padt

Kromkamp - Bus (van Diermen) - Heerkens - Vosselman

Schuurman - janota - V/d Ouweland

Nieuwe vleugelspeler - V/d Biezen - Pedro

Kromkamp op de back aangezien ik verwacht dat droste niet verlengd gaat worden. Mocht Kromkamp voor het centrum zijn dan verwacht ik dat van diermen niet gekocht zal worden met die clausse in zijn huurcontract.

Geplaatst

Komt Janota niet tekort als 10?

Ik weet het niet hoor daarom vraag ik het aan de kenners:P

Geplaatst
  • Auteur

Juist een nummer 10, inzicht, kan bepalend zijn, werklust en heeft een goede steekpass

Geplaatst
Hoeveel wedstrijden gaat Kromkamp spelen dan volgend jaar? Hij wil toch niet spelen op kunstgras..

Jullie promoveren, Almere City degradeert. Blijven over; RBC, FC Volendam en AGOVV, en heel Zwolle schreeuwt weer dat Kromkamp de halve competitie niet mee kan doen. Ik heb deze reactie al op zoveel verschillende sites gelezen van Zwollenaren.

Geplaatst

Met een beetje bijsturen is Kromkamp een ideale mid-mid, geweldig dat hij PSV verruilt voor jullie

Geplaatst

GA Eagles heeft zich voor volgend versterkt met Khalid Karami. De ex-verdediger van RKC speelde de afgelopen tijd al een aantal keer mee met oefenduels en gaat als amateur aan de slag in Deventer.