Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dit is mijn eerste novelle, tips zijn altijd welkom. Ik ben niet iemand van de grafische dingen dus dat spijt me. Ik doe het op deze manier.

Mijn eerste novelle gaat over mijn favo club Feyenoord. Veel lees plezier:D

16m3k1.png

In mn volgende update meer nieuws over de voorbereiding en de transfers ( als die er komen :P)
  • Antwoorden 77
  • Weergaven 212
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord
Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn eerste novelle, tips zijn altijd welkom. Ik ben niet iemand van de grafische dingen dus dat spijt me. Ik doe het op deze manier.

Mijn eerste novelle gaat over mijn favo club Feyenoord. Veel lees plezier:D

16m3k1.png

In mn volgende update meer nieuws over de voorbereiding en de transfers ( als die er komen :P)
Geplaatst

eindelijk eens degraderen?

haha grapje.. Veel succes in Rotterdam!

Geplaatst

Speel je met de laatste MU data update? Zo ja, dan zul je toch echt flink moeten gaan snoeien in je salarisbudget. Zelf een novelle (gehad) waarbij ik bij een salarishuis van ongeveer 150.000 p/w zonder transfers net winst maakte in een seizoen.

Succes dus :p

Geplaatst
  • Auteur

2ln8u1c.png

Ja ik speel met de laatste mu update. Nou ja winst zal ik niet snel denk ik. Maarja dat hoop ik dan het tweede jaar voor elkaar te krijgen. We zullen het wel zien.

Iedereen bedankt voor het succes wensen, dat doet me goed8)
Geplaatst

Lekker ingekocht en slim gedaan met die maandelijkse afbetalingen ;)

Veel succes in de comp.

Geplaatst
  • Auteur

9uyjad.png

Een goede reeks wedstrijden in augustus alleen tegen twente werd er gelijk gespeeld. Twente scoorde in de laatste minuut van de blessuretijd de 1-1 dat is toch wel een beetje zuur. Maar het begin ziet er goed uit en de supporters zijn vol goede moed voor de rest van het seizoen.

2djdohf.png

Dit is de stand na augustus. Opvallend dat ado het zo goed doet die staan gedeeld 1ste met mij.

21325wl.png

Met lukaku en krivets hebben we toch goede zaken gedaan op de transfermarkt. Naast die 2 heb ik nog een zuid-koreaan gehaald voor 75.000 euro. Mijn scouts zeggen dat ie net zo goed is als van bronckhorst op de verdedigende middenveld positie. Maar door een blessure heeft ie nog niet kunnen spelen maar voor het geld dat ik hem heb gehaald is het toch een koopje en het proberen waard.

@RFFNCK: Inderdaad lekker ingekocht en mooie wedstrijden hopen om de lijn door te trekken.

@Hannes123: Ja mooi dat die functie erin zit is ideaal voor clubs met weinig geld:P

Geplaatst

Goed begin van de Eredivisie, hopelijk sta je aan het eind van het seizoen nog op die 1e plaats :).

Lukaku en Krivets zijn helden, mooie aankopen dus :thumb:.

Geplaatst
  • Auteur

Wedstrijden September - Oktober.

23vach.png

In september en oktober heeft feyenoord in de competitie 4 wedstrijden gewonnen en 1 gelijk gespeeld tegen VVV. Die wedstrijd is er 1 om gauw te vergeten. De wedstrijd tegen sparta hebben ze met geluk gewonnen doordat een zondags schot van de zuid koreaan Kim Geun-Chul door de keeper van sparta in eigen doel werd verwerkt.

In de beker werd er van respectievelijk Emmen (4-0) en AGOVV (2-3) gewonnen. De wedstrijd tegen Emmen was een makkie maar tegen AGOVV komen ze toch nog eerst op achterstand. In de volgende ronde wacht het altijd lastige ADO den Haag.

De Stand.

2197twh.png

Nog steeds boven aan en we slaan nu toch wel een mooi gaatje met de concurrenten.

[spoiler=Reacties]Bedankt voor de reacties. Ik heb een lay out aangevraagd dus misschien komt het er straks nog een stuk mooier uit te zien:D.

Lukaku en Krivets zijn inderdaad hele mooie aankopen en hoop dat ik lang plezier van ze zal hebben. Krivets heeft alleen wel aanpassingsproblemen:S.

Geplaatst
  • Auteur
Heb je een screentje voor me van Krivets en Manu, want die scoren wel erg veel.

[spoiler=krivets]2jcv7v4.png

[spoiler=manu]igg7j7.png

Alstublieft :D

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]