Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Dit keer een update van een heel seizoen. Ben van het weekend weg geweest maar had geen internet maar wel mn laptop mee. Ben van het weekend bezig geweest met FM maar heb vergeten tussendoor screens te maken. Mijn excuses daarvoor.

Tussentijdse Transfers

122jh1d.png

Deze periode heb ik me versterkt met 2 talentvolle jeugd spelers.

Lorenzo Garcia is een spits die ik op aanbeveling van mn scouts heb gekocht.

Sergio Lopez Sanchez is een 17 jarige verdedigende middenvelder die veel talent heeft. Deze is ook door de aanbeveling van mn scouts gekomen.

Marco Ruben heb ik ook nog gehaald omdat Bojinov een blessure had van 5 maanden en ik Manu en Tomasson niet vond voldoen.

Wedstrijden 2010 - 2011

2yxgk6u.png

208y13b.png

De Johan Cruyff schaal hebben we gewonnen met 1-0 van AZ door een doelpunt van de o zo belangrijke Krivets.

De Champions League hebben we redelijk goed gepresteerd met een 0-0 gelijkspel tegen Barcelona en een 4-2 overwinning op VFB Stuttgart. De rest van de wedstrijden waren we gewoon kansloos.

In de KNVB Beker hebben we ook goed gepresteerd met als hoogtepunt de halve finale winst in Amsterdam op Ajax. Toen Ajax een rode kaart kreeg waren wij de bovenliggende partij. In de finale werd eenvoudig met NEC afgerekend.

In de competitie presteerden we beter dan het vorige seizoen. We hebben zo onze goede en slechte wedstrijden gespeeld. Mede door blessures speelden we soms wat wisselvallig. Met keeper Ochoa hebben we toch wel een goede aanwinst gehad hij pakte punten voor het team. Krivets was zeer belangrijk met 17 treffers dit seizoen in de competitie.

Eindstand competitie

2m6oq4i.png

De eindstand in de competitie. Stevig boven aan. Het seizoen is weer mooi geëindigd.

Er staat nu een nieuw seizoen voor de deur met hopelijk weer zo'n succes.

[spoiler=Reacties]Iedereen die heeft gereageerd bedankt voor het bijhouden van mij novelle en de reacties. Hoop dat het zo blijft doorgaan:D.

• Antwoorden 77
  • Weergaven 212
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

e5qvs5.png

Vriendschappelijke Wedstrijden 2011-2012

2lj25wj.png

Goede wedstrijden gespeeld. Alle wedstrijden gewonnen ook al waren het niet de moeilijkste wedstrijden.

Transfers In:

xgco7d.png

*Helder Costa is een jonge aanvallende middenvelder met veel potentie. Hij heeft het in zich om een goede speler voor Feyenoord te worden.

*José Miguel Borrego is een jonge verdedigende middenvelder die ook ingezet kan worden als centrale middenvelder. Hij heeft het in zich om 1 van de beste verdedigende middenvelder te worden die feyenoord op dit moment heeft.

*Vladimir Stojkovic is de nieuwe 2de keeper. Nadat Dudek is gestopt hadden we behoefte aan een goede stand in voor Ochoa.

*Nemanja Matic is overgekomen van Chelsea. Hij was op de transferlijst gezet en wij sloegen meteen toe. Wij willen met jonge spelers de toekomst in met Matic hebben we nog een redelijk jonge speler die nog lang mee kan.

Transfers Uit:

20887j5.png

Transfers spreken voor zich. Waren geen goede spelers voor het niveau waar feyenoord naar streeft.

[spoiler=Reacties]@ Hannes123 en JorisPSV: Bedankt voor de felicitaties was weer een mooi seizoen:D.

Geplaatst

Met Matic heb je er een goede middenvelder bij!

Geplaatst
  • Auteur

e5qvs5.jpg

Wedstrijden Augustus, September:

258szya.png

De Johan Cruyff schaal wedstrijd tegen Ajax eindigde in 4-4. Feyenoord won de wedstrijd na strafschoppen. Verder presteren we weer goed in de competitie alleen er werd verloren van NAC. In de Champions league verloren we thuis van Chelsea, dat was geen schande. Winst was er tegen de rangers uit Schotland. Wij wonnen met 3-2 in Schotland. In de KNVB beker wonnen we kinderlijk eenvoudig van amateurclub TONEGIDO met 4-0.

Stand Competitie:

1r20wp.png

Op dit moment staan we 6de met wel een paar wedstrijden minder gespeeld.

[spoiler=Reacties]@ ferrari1993: Ja die jongen komt er wel. Speelt redelijk goed en de supporters zien hem nu al als een goede aanwinst.:D

Geplaatst
  • Auteur

14t31jb.png

Laatste wedstrijden seizoen 2011 - 2012.

2v8g84p.png

Redelijk goede wedstrijden. In de competitie doen we het goed en in de Champions league gaan we door naar de volgende ronde daarin ontmoeten wij Barcelona.

Stand na December 2011 - 2012.

6ed85i.png

We staan er goed voor met een gedeelde 1ste plek samen met Ajax.

Aan het eind van het seizoen vertrek ik bij Feyenoord en ga ik opzoek naar een andere uitdaging. Het kan wezen dat het even duurt voordat ik een baan krijg maar na 3 seizoenen Feyenoord en de competitie, de beker en de Johan Cruyff schaal te hebben gewonnen heb ik alles in Nederland wel bereikt.
Geplaatst

Je kan je screentje van de stand ook nog iets verkleinen, zodat hij precies op de pagina past. Maar verder heb je goede resultaten!

Geplaatst

idd, gewoon het hele stuk waar niks staat er tussenuit snijden.

Jammer dat je aan het einde van het seizoen weg gaat, Europees zijn er toch nog genoeg uitdagingen. Succes bij het vinden van een nieuwe club

Geplaatst
Je kan je screentje van de stand ook nog iets verkleinen, zodat hij precies op de pagina past. Maar verder heb je goede resultaten!

idd, gewoon het hele stuk waar niks staat er tussenuit snijden.

Jammer dat je aan het einde van het seizoen weg gaat, Europees zijn er toch nog genoeg uitdagingen. Succes bij het vinden van een nieuwe club

bij mij past het gewoon, maar je kan ind dat stuk waar niks instaat er makkelijk uit halen (y)

nog ff kampioen worden, en daarna naar een topper

Geplaatst

Ik dacht dat je Feyenoord wilde laten degraderen, zie ik dat je steeds kampioen geworden ben. Blijkbaar heb ik de titel dus verkeerd gelezen en wil je ze brengen naar een plek waar ze niet thuis horen :m:

Geplaatst
Ik dacht dat je Feyenoord wilde laten degraderen, zie ik dat je steeds kampioen geworden ben. Blijkbaar heb ik de titel dus verkeerd gelezen en wil je ze brengen naar een plek waar ze niet thuis horen :m:

:naughty: haha , maaruh gaat goed man:thumb:

Geplaatst

Het gaat goed, maar toch hoop ik dat Ajax de titel pakt;c

Je banner ziet er trouwens goed uit _O_

Geplaatst

Gaat lekker hoor met de mooiste club van de wereld! :D

Toch wel opvallend dat alle real-life talenten in FM niet veel waard zijn.

Geplaatst
  • Auteur

a1qwk7.png

De laatste wedstrijden.

2hs6pzp.png

De Eindstand 2011 - 2012

b9hh0h.png

Weer 1ste geworden in de competitie met 4 punten voorsprong op de nummer 2 Ajax.

2ps3pyt.png

Ik heb mij ontslag ingediend omdat ik denk dat ik Feyenoord niet verder kan helpen in Europa. In de competitie deden we het goed en de beker en Johan Cruyff schaal waren ook voor ons. Met de huidige financiële situatie zag ik geen perspectief meer om feyenoord verder te helpen.

[spoiler=reacties]Bedankt allemaal weer voor de reacties. Het heeft even geduurd voordat er weer een update van mij was maar had het wat druk in rl. Hoop dat ik jullie zo snel mogelijk mijn nieuwe club kan laten zien.

Geplaatst

Mooie prestaties, jammer dat je Europees je stempel niet kon drukken. Hopen dat je een nieuwe club vind. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb al een nieuwe club gevonden zit nu in het seizoen 2014 - 2015 heb 2 jaar afgewacht en toen kwam er ergens een vacature maar daar meer over in mijn volgende update.

Geplaatst

Heb deze novelle ff doorgelezen hoor, mijn complimenten hoor, zijn de updates op pagina 2 met photoshop gemaakt?

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]