Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ben benieuwd naar je nieuwe club

• Antwoorden 77
  • Weergaven 212
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Heb deze novelle ff doorgelezen hoor, mijn complimenten hoor, zijn de updates op pagina 2 met photoshop gemaakt?

Nee de lay out heb ik aangevraagd en de banner ook. De afbeeldingen heb ik een beetje bewerkt met paint. Weet niet hoe andere foto bewerk programma's werken of welke ik het beste kan gebruiken;).

Geplaatst

Ben benieuwd naar je nieuwe club, het oogt nog allemaal zéér goed hoor;)!

Geplaatst
  • Auteur

2usz8f7.png

Vandaag heb ik een 4 jarig contract getekend bij Manchester City. Ik ben de opvolger van Mancini die vertrokken is naar Italië. Met deze club hoop ik de top te bereiken en de beste van de wereld te worden.

Transfers in

2i0w38g.png

De eerste paar transfers zijn nog gedaan door Mancini. Met Agüero heb ik de nieuwe aanvalspartner van Tevez binnengehaald. Hij had een clausule in zijn contract waardoor hij voor 60 miljoen kon komen. Simon Kjaer kwam over van Palermo. Hij moest de verdediging komen versterken aangezien ik vond dat onze verdediging gebrekkig is. Met Sow en Villegas heb ik twee aardige talenten binnengehaald. Sow voor het middenveld en Villegas voor de linkerkant van de verdediging. Zij kwamen over van Real Madrid. Delph komt over van Aston Villa en komt op het middenveld naast Sow te spelen. David Silva werd mijn nieuwe aanvallende middenvelder. Hij komt van Valencia. Akinfeev komt over van CSKA ik kon hem gratis binnenhalen in de winterstop maar aangezien ik met Hart mn enige beste keeper heb had ik er wel 1 nodig. Misschien wat veel geld betaald maar wat goed is moet je voor betalen.

Transfers uit.

2lc45sp.png

Volgens mij hoef ik hier niet veel over te vertellen. De meeste hebben hun beste tijd gehad.

Vriendschappelijke Wedstrijden.

25hpcsz.png

Goede voorbereiding. Weinig wedstrijden maar dat doet er niet meer toe.

[spoiler=reacties]Bedankt allemaal voor de reacties. Hier is dan mijn update met mijn nieuwe club. Hoop dat ik jullie hier weer mee kan vermaken met mijn resultaten.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]