Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik hoop Hiddink, al te veel mensen doen Mourinho

• Antwoorden 103
  • Weergaven 359
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

167mr8y.png

Rafael Benitez is begin van de avond gespot bij Santiago Bernabeu. De Liverpoolcoach werd vanuit z'n taxi naar het kantoor van directeur Florentino Perez geleid. Het onverwachte bezoek betekend een nieuw hoofdstuk in de soap rond het aanstellen van een nieuw Real-manager. Het nieuws werd gemeld door de Spaanse sportkrant Marca die een reporter in de buurt van het stadion had geposteerd... Later meer!

Geplaatst
  • Auteur

vi-0910.jpg

In de uitzending van Voetbal International van gisterenavond kwam Johan Derksen met het bericht dat Mario Been in een vergevorderd stadium is in de onderhandelingen om nieuwe trainer te worden van Real Madrid. Technisch adviseur Leo Beenhakker werd telefonisch om een reactie gevraagd: 'Ik word hier zo moe van' reageerde Leo op de vraag of Been de nieuwe trainer zal worden en vervolgens: 'Ik geloof dat iedere coach nou al een keer met de club in verband is gebracht, ik wil iedereen vragen gewoon geduldig te zijn de nieuwe manager zal zo snel mogelijk bekendgemaakt worden. Uiteindelijk lukte het presentator Wilfred Genee toch om een belangrijk nieuwtje bij de Rotterdammer los te peuteren. 'Ik kan momenteel alleen zeggen dat de kans heel groot is dat de nieuwe trainer een Nederlander zal zijn, en dat kan Mario zijn maar dat kunnen ook tientallen andere Nederlandse trainers zijn' besloot Leo het telefoongesprek. Deze uitspraak is opvallend te noemen aangezien de Spaanse coach Benitez eerder op de avond nog als grote kanidaat voor het trainerschap werd gezien.

Geplaatst

Succes met Real, ben benieuwd naar de coach. :-)

Geplaatst

Succes met Real en laat het held José worden. Ik denk zelf dat je voor Mario kiest.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]bedankt weer iedereen voor het lezen en de reacties

[spoiler=uitleg]ik hoop voor het einde van het weekend de nieuwe manager bekend te kunnen maken. kan zelf ook niet wachten om te spelen..:*)

5jz3sx.jpg

Geplaatst

Ik zie Mario Been ook nooit Real trainen :D

Geplaatst
Ik zie Mario Been ook nooit Real trainen :D

Ik ook niet.

Geplaatst

Ik zie Been ook nooit Real trainen, maar wat ik al helemaal niet zie is dat Been zo'n aanbod zou afslaan.

Geplaatst

het wordt langzamerhand wel eens tijd om te gaan beginnen bij real met een trainer, haha. schuif hiddink maar gauw een miljoenen contract onder z'n neus dan komt ie wel.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Uitleg]Ik ben een paar dagen weg geweest vandaar dat ik niet in staat was te updaten. Ik beloof dat de nieuwe trainer zo snel mogelijk bekendgemaakt word, zodat ik eindelijk met de game kan beginnen en Real hopelijk naar nieuwe successen kan leiden. ps: bedankt voor de reactie's!

167mr8y.png

Nadat het de laatste tijd erg stil is geweest rond Real Madrid heeft de club zojuist een persbericht naar buiten gebracht waarin het een persconferentie aankondigt. De persconferentie zal morgenmiddag plaatsvinden in Santiago Bernabéu. Wat de reden is voor deze plotselinge bijeenkomst is niet bekendgemaakt maar hoogstwaarschijnlijk zal de club eindelijk de nieuwe manager presenteren.

Geplaatst

ik hoop dat de manger een leuke inbreng in de club gaat geven. en naar mij mening zou na inter real een goede club zijn voor ..... nou je weet het wel wie ik bedoel. de naam is al zo vaak gevallen nu nog het verlosende woord.

Geplaatst

ik voel een twist aankomen en he begint met een R en eindigt op ene van der gijp

Geplaatst

ja het word rene van der gijp dan heb je inderdaad hollandse humor

Geplaatst
  • Auteur

vandergrijpcopy.png

Real verbaast de voetbalwereld met nieuwe trainer

Real Madrid heeft vanmiddag tijdens de vooraf goots aangekondigde persconferentie de nieuwe manager gepresenteerd. De man die Real naar nieuwe successen moet gaan leiden is niemand anders dan de Nederlander René van der Gijp! De laatste tijd werden grote namen met de club in verband gebracht maar de Spaanse grootmacht heeft de hele voetbalwereld verbaast door iemand aan te stellen die totaal geen ervaring heeft als trainer.

Op de drukbezochte presentatie liet technisch adviseur Leo Beenhakker weten alles op alles te hebben gezet om de juiste persoon te vinden die de club moet gaan leiden. 'Ik kwam uiteindelijk uit op Mario Been maar die gaf al gauw aan bij Feyenoord te willen blijven' legde Beenhakker uit. 'Toch wou ik graag een Nederlander aan het roer en het liefst een die ik persoonlijk ken, omdat ik denk dat ik daardoor het best met hem kan samenwerken' Uiteindelijk kwam de Rotterdammer dus bij van der Gijp uit, iets wat bij veel aanwezige journalisten de nodige vraagtekens opriep 'Pfff.. Ik word hier zo moe van.. Het klopt dat René totaal geen ervaring heeft in het trainersvak maar ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij ontzettend veel verstand van het spelletje heeft' legde Beenhakker uit aan een twijfelende journalist van het Spaanse dagblad Marca.

Ook de kersverse Real-manager zelf kwam veelvuldig aan het word: 'tjah wat moet ik hier op zeggen, Real is een schitterende club dat ik daar trainer van mag worden dat is toch geweldig man' zei van der Gijp met een grote grijns op zijn gezicht. Op de vraag of hij van plan was versterkingen te halen zei de Dordrechter lachend: 'dat is allemaal afhankelijk van de middelen die ik ter beschikking krijg, maar het schijnt he dat er hier al een paar spelers rondlopen die een aardig balletje kunnen trappen' en vervolgens op wat serieuzere toon: 'Nee maar goed, ik kan daar nu nog niks over zeggen maar er zal zo snel mogelijk meer duidelijk worden over het toekomstige transferbeleid' met deze worden liet van der Gijp de persbijeenkomst voor wat het was.

Geplaatst

haha geweldig , die gek aan het roer van de gekste club van de wereld:P suc6

Geplaatst

mooi :D en succes

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]