Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PSV Eindhoven, de zoektocht naar prijzen is begonnen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2a8lytt.png

xgjklx.png

[spoiler=Uitleg]Zoals jullie zien, weer een nieuwe novelle van mij. Ik ga het deze keer lang volhouden omdat ik een doel heb. Uit eindelijk een selectie hebben waar niemand ouder is dan 25 jaar. En met deze selectie wil ik de CL winnen. Dat doel zal nog lang gaan duren! Dus zal deze novelle lang volhouden. Ik heb al heel wat updates klaar liggen! Dus verwacht morgen vroeg/middag maar een nieuwe update!

• Antwoorden 63
  • Weergaven 265
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

2a8lytt.png

xgjklx.png

[spoiler=Uitleg]Zoals jullie zien, weer een nieuwe novelle van mij. Ik ga het deze keer lang volhouden omdat ik een doel heb. Uit eindelijk een selectie hebben waar niemand ouder is dan 25 jaar. En met deze selectie wil ik de CL winnen. Dat doel zal nog lang gaan duren! Dus zal deze novelle lang volhouden. Ik heb al heel wat updates klaar liggen! Dus verwacht morgen vroeg/middag maar een nieuwe update!

Geplaatst

Zéér mooi begin met ONS PSV!!! Mooi dat je in je banner Zeki hebt gedaan, wat een talent, hij zat op mijn oude school, toen was hij al erg goed:D!

Geplaatst
  • Auteur

2a8lytt.png

2q16wyw.png

[spoiler=Reacties]

Succes in Eindhoven, laat die Champions League finale maar komen! ;)

Bedankt voor je reactie, inderdaad laat die CL finale maar komen.

heel veel succes bij de mooiste club van de wereld.

Dat vind ik nou ook!

Zéér mooi begin met ONS PSV!!! Mooi dat je in je banner Zeki hebt gedaan, wat een talent, hij zat op mijn oude school, toen was hij al erg goed:D!

Bedankt, leuk dat Zakeria Labyad bij jouw op school zat!

Geplaatst

Psv novel`s daar hou ik van. Zeker die grafisch goed beginnen en erg mooi gaan worden! Succes!

Geplaatst

Mooi stukje weer:D Maar dan ben je wel een hele goede coach zeg, je hebt niet ophoog niveau gevoetbald, maar toch haal je coach betaald voetbal, erg knap:D! KUTGW!

Geplaatst
  • Auteur

2a8lytt.png

'PSV laat 39 spelers vertrekken'

Dinsdag 1 september 2009

Eindhoven - PSV heeft in de transferperiode besloten om maarliefst 39 spelers te laten gaan, hiervan gaan er wel 8 op huurbasis weg. Ook vertrekken er 23 spelers transfervrij. Dit zijn allemaal jeugdspelers die niet in aanmerking kwamen om in het eerste elftal te komen of die nog veel zouden groeien om in het 1ste elftal te komen. Daarnaast vertrokken er 8 spelers definitief bij PSV.

De spelers die op huurbasis zijn vertrokken zijn Lars Hutten(Heracles Almelo), Jonathan Reis, Cheikh Sadibou Geuye, Koke, Dries Wuytens, Jeroen Zoet, Youness Mokhtar(Allen FC Eindhoven) en Mathias Cardacio(FC Volendam) Bij deze huurlingen zitten al wat nieuwe aankopen, die heb ik dus al verklapt.

De verrassende namen die uit het eerste elftal vertrokken zijn zijn Andreas Isaksson (Bayern Munchen, 4 miljoen), Andre Ooijer(Nec, spelersruil), Timmy Sinoms(SC Heerenveen 3,5 miljoen) en Carlos Salcido(Dinamo Kiev 4,5 miljoen)

Nadat er dus 39 spelers zijn vertrokken zullen er dus ook wat aankopen gedaan moeten worden, die zul je zien in de volgende updates!

[spoiler=Screen uitgaande transfers]11c9vlk.png

[spoiler=Reacties]

Mooi stukje weer:D Maar dan ben je wel een hele goede coach zeg, je hebt niet ophoog niveau gevoetbald, maar toch haal je coach betaald voetbal, erg knap:D! KUTGW!

Bedankt voor je reactie, inderdaad in het verhaal ben ik een goede coach, nu nog laten blijken in FM!

Haha PSV novelle :)

Succes met de mooiste club !!

Dankje

Psv novel`s daar hou ik van. Zeker die grafisch goed beginnen en erg mooi gaan worden! Succes!

Bedankt, er zijn andere novelles die grafisch veel mooier beginnen. Maar dat kan ik niet. Vind dit al knap van me zelf ;e

Succes bij PSV!

Dankje

Geplaatst

Goede transfers;), maar wel apart dat drie spelers in 3 dagen vertrekken naar Catania!:P:P

Maar ben benieuwd naar de aankopen;)!

Geplaatst

Lekker opgeruimd :D! Ben benieuwd naar de aanwinsten! Good luck met de mooiste club ter wereld!

Geplaatst

Haha, dit heb je al vaker gedaan! Al je jeugd speler er uit gooie die niet aan de 'eisen' voldoen! Succes!

Geplaatst
  • Auteur

2a8lytt.png

15gpjbq.png

[spoiler=Screen aankopen]2z87mnk.png

29bcd1.png

[spoiler=Reacties + Uitleg updates]

Goede transfers;), maar wel apart dat drie spelers in 3 dagen vertrekken naar Catania!:P:P

Maar ben benieuwd naar de aankopen;)!

Bedankt, ja, ik bood ze alle 3 aan voor de waarde. 3x kwam Cantania. Ik wist niet eens dat ze zoveel geld hadden ;e

Succes verder, ben benieuwd naar de transfers in :D

Hier heb je al een klein deel van de transfers!

Ik ben nu al benieuwd naar je aankopen :)

Hier alvast 2 transfers.

Lekker opgeruimd :D! Ben benieuwd naar de aanwinsten! Good luck met de mooiste club ter wereld!

Dankje! Inderdaad opgeruimd

Haha, dit heb je al vaker gedaan! Al je jeugd speler er uit gooie die niet aan de 'eisen' voldoen! Succes!

Inderdaad, is al de 2e keer.

Vanavond na Nederland misschien nog een update. Ik ga 2 á 3 keer per dag updaten omdat ik een aantal updates voor lig!

Geplaatst

Otamendi is een held _O_! Die andere ken ik verder niet maar op de screen ziet ie er goed uit! Mooie aanwinsten!

Geplaatst

voor een mooi bedrag spelers verkocht. Otamendi wordt echt een wereldtopper en die Forren ziet er ook aardig uit. veel succes bij de mooiste club te wereld!!

Geplaatst

Mooie aankopen man! Klasse! GZD:D!

Geplaatst
  • Auteur

2a8lytt.png

r0vzbl.png

[spoiler=Screen aanwinsten]yci92.png

35bzitw.png

[spoiler=Reacties]

Die Otamendi is echt goed he, jammer van z'n lengte alleen.

Bedankt, ik ben niet van de eisen hebben aan lengte en gewicht!

Mooie aankopen man! Klasse! GZD:D!

Dankje!

voor een mooi bedrag spelers verkocht. Otamendi wordt echt een wereldtopper en die Forren ziet er ook aardig uit. veel succes bij de mooiste club te wereld!!

Forren word later een belangrijke speler, kan op 2 posities uit de voeten en dat is fijn.

Jammer van de slechte clubkeuze.

Jouw mening, genoeg mensen vinden het een goede clubkeuze, welke zou het dan volgens jouw moeten zijn?

Otamendi is een held _O_! Die andere ken ik verder niet maar op de screen ziet ie er goed uit! Mooie aanwinsten!

Dankje ;D

Geplaatst

Ricky ten Voorde ken ik in real life :D

Hopelijk gaat hij het maken:D

Geplaatst

goed dat je de spitsenpositie hebt versterkt, Met Toivonen en Lewandowski heb je twee goede spitsen in huis. hopelijk ontwikkeld ten Voorde zich ook tot een goede spits

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]