Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Leuke updates! Ga zo door!

Ik zou persoonlijk eerst gaan scouten, kan je de D1 of B1 er nog wel bij doen..

• Antwoorden 100
  • Weergaven 268
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mooie update man, je kan echt goed schrijven! GZD!

Geplaatst
  • Auteur

11i1oba.png

-6-

Het is nu twee weken terug, het is tijd om de beslissing door te gaan geven aan de KNVB en de club. Ik heb eerst research gedaan in de afgelopen twee weken, ik ben er achter gekomen dat ik als assistent een versnelde opleiding kan doen tot Betaald Voetbal Coach, daar gaat mijn keuze wel na uit. Maar om over twee jaar als manager ergens aan de slag te gaan is te bizar voor woorden, dan ben ik nog maar 26 jaar oud. Als assistent denk ik over twee jaar het beste uit de voeten te komen, het word hard leren en er helemaal voor gaan, maar het is het allemaal waard. Vol zelfvertrouwen loop ik de kamer binnen om het gesprek aan te gaan. Nu zitten er meer KNVB vertegenwoordigers en ik stel mezelf even netjes voor. Na een lang gesprek mag ik dan eindelijk mijn handtekening onder een contract zetten. Maar niet waarvoor ik dacht te tekenen. Ik word namelijk assistent van Nederland -15. Dit leek voor beide partijen een betere oplossing.

Nu mag ik eerst genieten van drie weken niks doen, vakantie. Daarna moet ik me in Zeist melden en kan ik aan de slag gaan. Eerst een paar weken scouten voor het de komende selectie ronde en daarna kunnen we pas echt beginnen. Ik scout dus voor de selecties, bekijk spelers en beoordeel ze. Daarnaast, als de selectie rond is, geef ik trainingen en bereid ik wedstrijd analyses voor. Laat ik het nu eerst maar iedereen gaan vertellen dat ik over drie weken in dienst treed voor de KNVB, het echte voetbal werk van dit land. Ik hoop dat dit mijn kans is om Betaald Voetbal Coach te worden en in de toekomst een professionele club onder mijn leiding te kunnen nemen, wie weet.

[spoiler=reacties]@ RiRo127: Toch iets anders gekozen, maar wel iets uit jouw richting. Bedankt voor je reactie.

@ wo_2: Bedankt voor het compliment.

Geplaatst

Ziet er goed uit!

Ben benieuwd welke club je in het vervolg zal gaan coachen ;) Want in FM kan je geen assistent onder 15 worden.

Geplaatst

Ik zie deze novelle nu pas maar hij is echt heerlijk! Je schrijft erg goed en het leest erg lekker weg! _O_

Geplaatst

Geweldige update man, qua schrijven doe je niet onder voor vele van dit forum;)! GZD!

Geplaatst

Super update man, ik blijf 'm sowieso lezen _O_ Ik ben benieuwd hoe je het gaat doen verder..

GZD

Geplaatst
  • Auteur

11i1oba.png

-7-

Drie weken heb ik heerlijk vakantie gevierd aan het Spaanse strand. Samen met vier goede vrienden hebben we heerlijk gechilld. Even weg van de dagelijkse bezigheden, overdag gewoon heerlijk op het strand liggen, kijken naar de mooie dames en af en toe een heerlijke duik nemen in de frisse zee. 's Avonds lekker stappen en gek doen in de plaatselijke kroeg. Na drie vakantie gaat het echte werk beginnen, in het vliegtuig zit ik nog even goed over mijn werkzaamheden na te denken. Scouten, rapporten opleveren, trainingen geven en analyses voorbereiden ligt me allemaal wel. Analyses, daar heb ik mijn opleiding Grafische Vormgeving weer mee in winst, ik kan zulke dingen makkelijk vormgeven dus dat is maar even werk. Vooral in het begin moet ik toch veel scouten, dus veel rijden en veel kijken naar spelers. Natuurlijk geen enkel probleem, maar wel veel werk. Maar als de selectie rond is kan het allemaal weer een beetje rustig aan worden gedaan. Niet te rustig aan natuurlijk, maar dat begrijpen we zelf ook wel. Mijn vriendin heeft me gevraagd om samen te gaan wonen, omdat ik op het sportcomplex in Zeist veel te vinden zou zijn, wil ze daar een huisje kopen. De tijd dat ik in Spanje door bracht, bracht zij door in Nederland om huisjes te zoeken.

Op Schiphol werd ik door mijn vriendin op opgehaald, de me een sleutel in mijn handen drukte. Waarvan wist ik dus nog niet. Toen we naar de auto liepen wou ik zoals gewoonlijk achter het stuur stappen, maar deze keer mocht het niet. Zij wou rijden, met voorbedachte reden neem ik aan. Door de drukte duurde het even tot dat we bij Schiphol weg konden komen, zonder dat ik het eigenlijk ook maar door had, viel ik in slaap. Toen ik wakker werd, schrok eigenlijk, zag ik het bordje staan. Er stond geen "Nijverdal" op maar "Zeist". Aangezien ik overmorgen moet gaan beginnen dacht ik dat ze me naar een hotel bracht, maar we reden een oprit op, de oprit van een redelijk groot huis. "Probeer de sleutel maar eens uit.." zei m'n vriendin. Daarvoor was die sleutel dus, want een geweldig huis. Mijn droomhuis! Zou de inrichting ook na mijn smaak zijn gegaan?

[spoiler=reacties]Iedereen bedankt voor het volgen en reageren!

Geplaatst

Heb het vanaf het begin doorgelezen, kende deze nog niet, maar het ziet er geweldig uit! Ga zo door!_O_

Geplaatst

weer leuke updates! leest allemaal lekker makkelijk weg! GZD

Geplaatst
  • Auteur

2wdx8ja.png

-8-

Als ik naar binnen loop begin ik te stralen van geluk, ze heeft waarschijnlijk mijn oude school boeken door gekeken. Mijn afstudeer project was om mijn eigen huis te ontwerpen, daar heeft ze ook de foto's van aan de muur gehangen. Werkelijk prachtig! Ik kan mijn ogen niet geloven als ik naar het achterste kantoor loop, precies zoals ik het wil! Ze heeft al wat eten geregeld en we gaan gezellig met z'n tweeën aan tafel zitten, even bij kletsen over hoe de vakantie was. Als het eten op is, ga ik even tv kijken en mijn vriendin gaat met wat vriendinnen gezellig een avondje stappen. Dus heb het rijk voor me alleen, om even tot rust te komen, wat werk voor te bereiden. Aangezien er toch niets op tv is, zoals altijd eigenlijk, besluit ik maar om mijn laptop aan te zetten en maar eens te beginnen met wat voorbereidend werk. Als eerste duik ik maar eens in de database van de KNVB om te zien wie er vorig jaar in het team speelde, wie er dit jaar in mag spelen en om het scoutingsapparaat te bekijken. De resultaten waren vorig jaar aardig goed, ze haalden de groep ronde van het Europees Kampioenschap onder de 15. Al slaagden ze er niet in om de groep ronde te overleven, Frankrijk en Spanje waren te sterk. Het "kleine" België werd wel met 3-1 opgerold.

Vorig jaar stond er een aardig team op de mat als ik wat filmpjes en verslagen bekeken heb van de spelers. Maar slechts twee basisspelers mogen komend seizoen ook in het team komen, de doelman, de linkermiddenvelder en de spits. Uit de rest van de selectie zijn er vier verdedigers die mogen blijven, en in mijn ogen misschien wel de verdediging kunnen gaan vormen. Als ik in het scoutingsapparaat ga kijken, kom ik nog niet heel veel verder. Er staan genoeg spelers in, daar niet van, maar er zijn bijna geen goede verslagen. Het streefdoel is om in de voorselectie, dus op papier en om te scouten, elke positie vier keer bezet te hebben. Daarna werken we na een selectie toe waar elke positie bezet is en kunnen we van de afvallers de best gewaardeerde speler mee nemen. Omdat er in deze tijd nog niet hele goede jeugd speelt bij de profclubs kunnen we ook bij amateur clubs gaan scouten, alleen voor de aller besten. Ik weet niet als dit een goede optie is, maar als je niet kijkt dan weet je het ook niet. Als ik dan eindelijk elke positie vierdubbel bezet heb, kan ik gaan slapen. Op de weg naar mijn slaapkamer gaat mijn telefoon, wie belt me nu nog?

[spoiler=reacties]@ Pietert: Bedankt voor je reactie, hopelijk heb ik er met jou weer een volger bij.

@ José Ferguson: Wederom bedankt voor je reactie! Hopelijk vind je dit stuk ook weer mooi.

@ Kjeld.: Bedankt, en ik zou er zeker mee door gaan!

@ Emile mpenza: Dank je wel.

@ RobbertPSV040: Leuk om te horen dat het gemakkelijk leest. Bedankt!

@ Handzeep: Bedankt voor je toffe reactie!

@ Willem1: Zeist, tjah. KNVB he, dan denk je al snel aan Zeist. Bedankt voor je reactie!

@ RiRo127: Dank je wel, hopelijk blijf je het volgen!

Geplaatst
  • Auteur

2wdx8ja.png

-9-

Als ik mijn telefoon pak zie ik de naam van mijn vriendin staan, waarom belt die nu nog? Die ligt toch al in bed? "Hoi, ik blijf vanavond bij een vriendin slapen. Tot morgen schat" en toen hing ze al weer op, zal wel te veel hebben gedronken. Dat dacht ik op dat moment tenminste nog, de volgende dag werd het allemaal anders. Terwijl ik pas morgen hoeft te beginnen rijd ik toch even naar het complex toe, de weg verkennen en even praten met wat mensen. Toen ik op de weg terug was en bijna thuis was, zag ik de auto van mijn vriendin staan. Maar niet op de stoep bij een van haar vriendinnen, ik zie een man lopen maar rijd toch maar door. Het is allemaal wel goed. Thuis ga ik toch maar even op onderzoek uit, heb wat contact met haar vriendinnen. Eentje is er maar eerlijk. "Ze slaapt bij Willem, daar heeft ze een relatie mee, dacht ik." De wereld klapte in een, mijn hart begon pijn te doen, de tranen liepen over mijn wangen. Ik was kapot van binnen. Ik liep naar de slaapkamer, gooide twee grote koffers op bed, trok de kast los en smeet haar kleren in de koffers, schoenen, ondergoed, shirts, alles. Gooide de koffers na beneden, smeet de kofferbak van de auto los en gooide vervolgens de koffers in de auto. Op weg naar het huis van die ene Willem kon ik hem elkaar slaan, vermoorden en aftuigen. Maar gelukkig kreeg ik het besef dat als ik dat deed mijn baan kwijt was.

Toen ik aanbelde deed Willem de deur los, ik vroeg als mijn vriendin naar de deur wou komen en heel braaf kwam ze er aan lopen, in de tussentijd had ik de koffers gepakt. "Vaarwel, succes met die ene Willem" en eigenlijk lachend liep ik weer weg. Ik zie er de humor ook wel van in, ik heb een afgetraind lijf, doe veel voor haar, en hij kwam met een goedkoop blik bier van de ALDI naar de deur lopen. Wat willen ze gaan doen dan, lekker bier drinken met z'n beiden. Maar goed, verder met mijn leven. Het eerste persbericht komt er mogen ook weer aan. Ik heb er wel zin in, al had ik graag dat zij er ook bij was. Aangezien ik pas laat hoef te beginnen bel ik wat vrienden op om te naar een kroeg in de buurt te gaan. Een paar vrienden blijven ook eten, mijn hoofd staat er niet na om te gaan koken, dus wel laten wat pizza's bezorgen. Het eerste biertje gaat open en een vriend proost: "Dat Justin vanavond maar een mooie meid mag scoren, amen."

[spoiler=reacties]@ Pietert: Leuk dat je het wil blijven volgen, bedankt voor je reactie.

@ -Koen- : Dank u wel! Zal zeker door blijven gaan.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]