Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 100
  • Weergaven 268
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wat een heerlijke novelle tot nu toe! Ik zou ook eerst gaan scouten, wat talentjes naar de club halen en daarna kijken voor een betere club om daar manager te worden, een pracht van een novelle van jou!

Geplaatst
  • Auteur

2wdx8ja.png

-10-

Gelukkig gebeurde het niet en lag ik gewoon op een normaal tijdstip in bed. Voordat ik naar bed ging bekeek ik toch nog even mijn mail. De manager had me gemaild, ik moest morgen om 1 uur een persconferentie geven omtrent de eerste training. De selectie die we eerder hadden vastgelegd mogen komen voor een training week, na die week valt er voor elke positie iemand af. Eerst maar eens goed tot rust komen, lichamelijk en geestelijk. Ik ben werkelijk waar gesloopt. Het was een rare periode, eerst het mooi kampioenschap met F1 waardoor de club bleef bestaan, daarna het contract van de KNVB. Toen mijn vriendin die mij weg ging. Het waren dus een paar bewogen weken, met meer hoogte punten dan diepte punten, maar dat diepte punt kwam wel heel hard aan. Het was totaal onverwacht, ik ben er kapot van. Je hele jeugd breng je met elkaar door, volgende week zouden we 10 jaar samen zijn. Maar het is niet anders, ik richt me nu totaal op de voetbal. Want ik wil later wel eens als Manager ergens staan, op een groot toernooi. En dat zij daar naar toe mag kijken op een te kleine televisie. Ik richt me nu dus alleen nog maar op de voetbal.

Als ik op de fiets naar het trainingscomplex zit, bedenk ik me nog wat dingen die ik niet kan zeggen en wel kan zeggen op de persconferentie. Zo blijf ik maar denken en op een gegeven moment heb ik er wel weer genoeg van, ik zeg gewoon wat ik wil zeggen en meer niet. Eenmaal op kantoor aangekomen, open ik mijn mailbox en bekijk ik nog enige filmpjes van spelers uit de selectie. Lichtelijk gespannen loop ik naar de perskamer, waar ik mijn persconferentie ga afleggen, voor de aller eerste keer. Maar voor alles moet de eerste keer zijn dus.

2hhdd94.png

[spoiler=reacties]@ Pietert: Dank u wel.

@ Willem1: Dank je wel!

@ José Ferguson: Bedankt wederom voor je reactie.

@ bram1: Ik doe mijn best, bedankt.

@ AntonieAjax: Ik ben inmiddels assistent van het Nederlands Elftal -15. Bedankt voor je reactie.

Geplaatst

mooie update

Geplaatst
  • Auteur
Ben benieuwd hoe je FM hierin gaat verwerken, succes!

Dat gaat denk ik nog wel een tijd duren. Maar het kom er zeker in! Moet alleen nog even een goede game hebben, ben nu met een aardige bezig.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=uitleg]Vanaf heden zou ik wat sneller door werken doordat ik meer in lay-outs dingen ga vertellen in de soort van nieuwsberichten.

2wdx8ja.png

-11-

8xqwpt.png

[spoiler=reacties]Iedereen wederom bedankt voor de positieve reacties!

[spoiler=foutje]Dennis van Rooijen staat niet aan gegeven in het overzich van de selectie maar zit er wel bij! Excuses voor het ongemak.

Geplaatst
  • Auteur

2wdx8ja.png

-12-

34et72a.png

[spoiler=foutje]In de vorige update zat Dennis van Rooijen niet bij de selectie, het overzicht onder in de lay-out. Die hoort er dus wel in!

[spoiler=reacties]@ eMDee: Dank je wel!

Geplaatst

mooie update

Geplaatst
  • Auteur

-13-

"Een nieuw seizoen staat voor de deur"

We hebben echt een briljant EK gespeeld, in de poule waren Zwitserland, Slovenië en Denemarken te zwak voor ons talentvolle team. We werden poule winnaar door drie keer te winnen (2-0 tegen Zwitserland, 4-0 tegen Denemarken en 1-0 tegen Slovenië). We ging door naar de 1/8 finale en kwamen door buurland Duitsland tegen, hun werden tweede in hun poule achter Spanje aan. Hun gingen er in de verlenging ook aan, met 1-0 door in de aller laatste minuut te scoren. In de kwartfinale werd het moeilijk toen we voor de Engelsen stonden. Na penalty's wonnen we uit eindelijk, maar moeizaam. In de halve finale liep het bijna mis, we stonden met 1-0 achter tegen Frankrijk, één van de top favorieten, maar we konden door alles op alles te spelen toch nog een verlenging er uit slepen. In de blessuretijd van de verlenging knikte van Rooijen de bal binnen en we stonden in de finale! Daar werd de moeilijkste wedstrijd gespeeld tegen Spanje, het talentvolle team won alles met gemak terwijl wij de laatste twee wedstrijden nog maar net konden overleven. Dat was in de eerste helft ook wel te merken. In de rust keken we tegen een 2-0 achterstand aan. Al snel in de tweede helft konden we scoren, maar dat mocht niet baten. We verloren.

Nu twee weken later heb ik twee gesprekken. Hellas Verona wil me aantrekken als assistent van het eerste elftal terwijl ik bij Manchester United als jeugd scout kan gaan werken. Mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar het management vak en ik denk dat ik daar bij Verona toch de grootste kans op heb. Of ik kan gewoon bij deze baan blijven, maar ik vraag me af als ik hier nog wel toekomst heb. Komend seizoen sta ik als tweede assistent op papier terwijl ik bij Verona eerste assistent zal worden.

Keuze voor de lezers:

1 - Assistent Verona

2 - Jeugd scout Man Utd

3 - KNVB

Zeg even waar jullie het verhaal naar toe willen gaan.

Geplaatst

knvb

Geplaatst

KNVB!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]