Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 100
  • Weergaven 268
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

-14-

"Zoekende naar een nieuw avontuur"

De laatste keer stap ik op de fiets om naar het trainingscomplex van de KNVB te fietsen, vandaag lever ik mijn spullen in en vertrek bij de KNVB. Ik zou alleen maar als derde assistent kunnen werken terwijl ik vorig jaar eerste assistent was. "Het jaar is goed bevallen maar er komen betere" was het enigste wat mijn voormalig werkgever mee kon geven. Aangezien Manchester en Verona interesse in me hebben heb ik mijn contract per direct laten ontbinden, nu nog maar hopen dat ik bij een van de twee wel een goede functie krijg. Verona wou me als eerste assistent hebben bij het eerste elftal, een geweldige kans ook al spelen ze in de Serie B. Manchester zou me willen aantrekken als jeugd scout maar willen daar nog op terug komen. Dus ik hoop dat we binnen een van deze twee clubs een mooie functie kunnen regelen. In de tussen tijd is er een hoop gebeurd, vorig jaar verliet me ex vriendin me voor een bier drinkende dikke man. Inmiddels ben ik weer een meid tegen het lijf gelopen waar ik bij mijn nieuwe werkgever mee ga samen wonen. Ze woont zo goed als bij me in, hier in Zeist. Maar toch woont ze ook nog bij haar ouders.

Het eerste gesprek heb ik dan eindelijk, gisteren heb ik dus alles ingeleverd en afgehandeld bij de KNVB. We zijn goed uit elkaar gegaan. In Manchester aangekomen zie ik het grote Old Trafford, wat een eer om alleen al op gesprek te komen bij deze geweldige club. Als ik naar binnen loop en de man op bel waar mee ik een afspraak heb, zie ik de grote man uit zijn auto stappen. Sir Alex Ferguson, wat een held is het ook. Als ik door de hoofdingang naar binnen loop kom ik de man tegen waar mee ik het gesprek zou hebben. "The boss wil be here in a minute" zegt hij. Dus Ferguson gaat samen met mij aan tafel, geweldig.

Uitslag stemmen:

* KNVB - 3 stemmen

* Verona - 2 stemmen

* Manchester - 5 stemmen

Geplaatst

erg leuk hoe je dit doet...

ga zo door

Geplaatst
  • Auteur

-15-

"Het geheel onverwachte"

Na vier volle dagen met urenlange gesprekken besloot ik toch maar eens de technisch directeur van Verona te bellen. Om hem het teleurstellende nieuws te brengen dat ik elders een baan gevonden heb. Na een half uur ongelukkige pogingen om toch een gesprek te laten plaats vinden leggen we beiden de telefoon weer neer, bij mij een grote glimlach op het gezicht en bij de Verona kant een minder gelukkige blik op het gezicht. Ik heb hem namelijk net verteld dat ik vanaf heden in dienst treed bij Manchester United, in een geheel nieuwe en onverwachte rol. Er is al tijden een plan om een nieuwe club te starten naast het grote United. Niet in Engeland, maar elders in een talentvol land. Om talent te scouten voor United of andere clubs. Maar ook om dat land aan nieuwe goede spelers te laten komen, een nieuwe topclub op te starten. Mijn taak is om van begin af aan de club op te starten. We moeten dus een nieuwe club op starten in een nog te zoeken land. Laat ik maar vast beginnen om een land te vinden waar al lang een club de titels pakt, de grootste is van het land. Echter moet er in het land, op de straten, genoeg talent zijn. De schatting is dat we in het prof voetbal stappen over een jaar of tien.

Nomineer een land voor de nieuwe club. Graag in Europa zodat we in game Europa in kunnen gaan.

Let op: Het moet met een standaard database te spelen zijn (of een goede link voor een werkende db van het land).

Geplaatst

Zo dat is een mooie wending...

een europees land om te beginnen met een nieuwe club...

misschien gewoon in Nederland?

aangezien er altijd groot talent uit Nederland komt en United daar ongetwijfeld wat aan heeft.

Geplaatst
  • Auteur

-16-

"Een nieuw avontuur gaat van start"

Samen met mijn compagnon Pieter heb ik een lijst met landen samen gesteld. Voorlopig brengen we overal een week bezoek aan de landen. We gaan kijken bij wat wedstrijden en doen wat onderzoek na de clubs die er bestaan. Als eerst ga ik naar huis, naar Nederland. Een van de optie voor de thuishaven van onze club. Omdat ik het land natuurlijk al ken beginnen we hier in Nederland maar meteen met research of het wel mogelijk is om hier meteen nieuwe profclub te starten. Als we hier willen beginnen zouden we beginnen in de hoofdklasse, het zou dus een grote uitdaging zijn om in de Eredivisie terecht te komen. Maar daar bij komt ook weer kijken dat de grotere clubs snel talenten zullen weg gaan kopen, op een bepaald punt zullen spelers voor ons ook niet meer te houden zijn. Nederland gaat mee in het verslag.

npfln8.jpg

Allen bedankt voor het stemmen! Ik ga alle landen die voor deze post benoemd zijn behandelen. De render is niet helemaal gegaan zoals ik wou, maar goed. Volgende update word beter.
Geplaatst

mooi om elk land zo te gaan laten zien, met voordelen en nadelen!;)

Geplaatst
  • Auteur

-17-

"De wereldreis gemaakt, nu de keuze nog"

De landen hebben we gehad. Door alle drukte, bezoeken en gesprekken ben ik er niet aan toe gekomen om jullie te melden wat er allemaal te doen was en waar de keuze op is gevallen. De keuze is nog niet gevallen, daar voor heb ik, natuurlijk, jullie hulp bij nodig. De vorige keer mochten jullie kiezen welke landen ik ging bezoeken. Dat waren de landen: Nederland, België, Duitsland, Servië, Hongarije en Rusland. Ondertussen hebben we veel mensen ontmoet, mijn rechterhand Pieter heeft nog wat mensen toegevoegd aan de staff. Aangezien de bestuurders al bepaald zijn konden we al bezig met de nieuwe technische staff. Pieter is mijn assistent, ik word hoofdtrainer van de nieuwe club. Daarbij komen nog wat mensen in de staff die in het land, waar de club komt, geboren zijn. Dit om meer kennis te hebben over het land, we willen desnoods de grootste club worden van dat bepaalde land en later hopelijk van Europa.

Maar we hebben nog steeds geen land gekozen, de landen die eerder genoemd zijn, zijn allemaal afgekeurd door het bestuur. We moesten dus opnieuw zoeken. We brachten een bezoek aan China, Portugal en Noorwegen. Pieter en ik konden nou niet echt een keuze maken, daarom hebben we jullie hulp nodig!

Stem nu!

1 - China

2 - Portugal

3 - Noorwegen

Geplaatst
  • Auteur

De nieuwe stand, en dus het nieuwe land, word opgemaakt als er in totaal 8 stemmen zijn! Nog 5 stemmers nodig dus.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]