Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het was 30-06-05 toen coach Danny het team van Betis overnam. De supporters waren woedend hoe konden ze nou een onervaren manager aantrekken?

Ik trok me niets aan van de supporters en ging lekker aan het werk. Eerst bekeek ik de selectie. Ik zag al snel dat ik toppers zoals Joaquin en Fernando in mijn team had. De aml positie was wat minder sterk en de beide vleugelverdedigers was ook niet helemaal toppie zoals ik het zal willen.

Door de spelers groep zag ik al snel dat een 4-4-2 systeem het beste was. Gelukkig bleek dat ook de geliefde opstelling te zijn van het team.

Ik was begonnen met een transferbudget van 15 miljoen en ik wou direct wat doen aan de aml positie. Ik wou Tadei van AS Roma aantrekken maar die had nog maar net daar getekend en het koste me veel geld om die speler te halen. Ik had wel is waar een transferbudget van 15 miljoen maar ik had maar een balans van 6 miljoen.

Ik besloot om goede trainers aan te trekken voor mijn elftal op die manier goed te versterken.

Na de vriendschappelijke wedstrijden kwamen 4 lastige wedstrijden. Namelijk Liverpool voor de kwalificatie van de champioensleage en Barcelona voor de supercup. Helaas verloor ik beide wedstrijden omdat mijn tactiek nog niet optimaal was. Ik kwam tot de ontdekking dat mijn centrale verdedigers te vaak de lange bal speelden en dat leverde veel bal verlies op. Het probleem zat niet in de passing want die stond voor iedereen op kort. Het probleem bleek dat mijn beide middenvelders te diep speelden en mijn verdedigers te vaak aanvallende inpulsen hadden waardoor de verdediging niet goed stond.

Toen ik de spelers instructies van mijn centrale duo achterin had aangepast en ook van 1 middenvelder bleek het een gouden greep te zijn.

Ik begon elke wedstrijd te winnen. Ik plaatste me voor de volgende ronde van het beker toernooi, in de uefa cub overwinterde ik en ik verbaaste vriend en vijand door tijdelijk eerste te staan in de competie.

En ik verbaaste iedereen al helemaal toen ik Real Madrid met maar liefs 5-1 versloeg.

Nu ben ik inmiddels op de helft van de competitie. Ik kan weer spelers kopen en ben opzoek naar een centrale verdediger en een aml en dan 2 vleugelverdedigers. Ik heb helaas 2 goede centrale verdedigers geblesseerd en krijg helaas wat meer doelpunten tegen omdat Nano heel wissel vallig speelt.

Mijn transferbudget is gestegen van 15 miljoen naar 34 miljoen dus zat geld om wat leuks te kopen.

Ik probeerde Maxwell en Zaccardo aan te trekken maar dat kost me erg veel geld helaas dus probeer ik spelers te kopen die net wat minder zijn maar vooral veel minder kosten te kopen.

Ik sta nu ook nog 2e in de competitie dus ik hoop dat de versterkingen snel komen voordat de transfermarkt sluit.

Hier ff wat screentjes nog voor de liefhebbers

[attachment deleted by admin]

Geplaatst
  • Auteur

Het was 30-06-05 toen coach Danny het team van Betis overnam. De supporters waren woedend hoe konden ze nou een onervaren manager aantrekken?

Ik trok me niets aan van de supporters en ging lekker aan het werk. Eerst bekeek ik de selectie. Ik zag al snel dat ik toppers zoals Joaquin en Fernando in mijn team had. De aml positie was wat minder sterk en de beide vleugelverdedigers was ook niet helemaal toppie zoals ik het zal willen.

Door de spelers groep zag ik al snel dat een 4-4-2 systeem het beste was. Gelukkig bleek dat ook de geliefde opstelling te zijn van het team.

Ik was begonnen met een transferbudget van 15 miljoen en ik wou direct wat doen aan de aml positie. Ik wou Tadei van AS Roma aantrekken maar die had nog maar net daar getekend en het koste me veel geld om die speler te halen. Ik had wel is waar een transferbudget van 15 miljoen maar ik had maar een balans van 6 miljoen.

Ik besloot om goede trainers aan te trekken voor mijn elftal op die manier goed te versterken.

Na de vriendschappelijke wedstrijden kwamen 4 lastige wedstrijden. Namelijk Liverpool voor de kwalificatie van de champioensleage en Barcelona voor de supercup. Helaas verloor ik beide wedstrijden omdat mijn tactiek nog niet optimaal was. Ik kwam tot de ontdekking dat mijn centrale verdedigers te vaak de lange bal speelden en dat leverde veel bal verlies op. Het probleem zat niet in de passing want die stond voor iedereen op kort. Het probleem bleek dat mijn beide middenvelders te diep speelden en mijn verdedigers te vaak aanvallende inpulsen hadden waardoor de verdediging niet goed stond.

Toen ik de spelers instructies van mijn centrale duo achterin had aangepast en ook van 1 middenvelder bleek het een gouden greep te zijn.

Ik begon elke wedstrijd te winnen. Ik plaatste me voor de volgende ronde van het beker toernooi, in de uefa cub overwinterde ik en ik verbaaste vriend en vijand door tijdelijk eerste te staan in de competie.

En ik verbaaste iedereen al helemaal toen ik Real Madrid met maar liefs 5-1 versloeg.

Nu ben ik inmiddels op de helft van de competitie. Ik kan weer spelers kopen en ben opzoek naar een centrale verdediger en een aml en dan 2 vleugelverdedigers. Ik heb helaas 2 goede centrale verdedigers geblesseerd en krijg helaas wat meer doelpunten tegen omdat Nano heel wissel vallig speelt.

Mijn transferbudget is gestegen van 15 miljoen naar 34 miljoen dus zat geld om wat leuks te kopen.

Ik probeerde Maxwell en Zaccardo aan te trekken maar dat kost me erg veel geld helaas dus probeer ik spelers te kopen die net wat minder zijn maar vooral veel minder kosten te kopen.

Ik sta nu ook nog 2e in de competitie dus ik hoop dat de versterkingen snel komen voordat de transfermarkt sluit.

Hier ff wat screentjes nog voor de liefhebbers

Geplaatst

Re: Runner up Betis

een betere novelle als die van AS Roma alleen je screen klopt niet, ik zie allemaal wit en de uitslag. btw wel knap met 5-1 winnen van Madrid.

Geplaatst
  • Auteur

neej met screens kan ik nog niet echt mee overweg

Geplaatst
  • Auteur

halverwege het seizoen was dit de stand

Geplaatst

goed!

Maar je post nu 3x achter elkaar dus dat had je allemaal in 1 post kunnen zetten :P

Geplaatst

En leer knippen met paint :D

Geplaatst
  • Auteur

Voordat de transfermarkt ging sluiten heb ik nog 2 leuke inkomen kunnen doen. Er is een linkervleugel verdediger genaamd Jaime Lozano een Mexicaans international bijgekomen en een amlc Magmum uit Brazilië

Ze worden welkom geheten door de club. Hopelijk leveren deze 2 nieuwe spelers goede prestaties en hopelijk gaat het team weer winnen na 3 gelijke spelen.

Geplaatst
  • Auteur

Magmum moet Magnum zijn

sorry voor het schrijf foutje

Geplaatst

edit het in je bericht dan, ipv een nieuw bericht

Geplaatst

rechtsbovenaan waar qoute enzo stata moet je op "modify" drukken

Geplaatst

Met alle respect, als je een novelle schrijft dan moet je echt beter schrijven. Interpunctie, hoofdlettergebruik e.d.

Geplaatst
  • Auteur

Is goed. Maar ben nog nooit echt een ster in Nederlands geweest.

Geplaatst

Iemand van 9 weet dat nog vriend ;)

Hoe oud ben je trouwens?

Geplaatst
  • Auteur

mmm trouwens ik kan weinig fouten ontdekken hoor

kunnen ook gewoon typfoutjes zijn

ach wat boeit het eigenlijk als het maar leesbaar is!

Geplaatst

nou dat is het juist niet danny

gebruik dit en interpunctie.

Kijk bv is naar de novelle van El Martino.

Sorry maar ook dit is gewoon een mindere novelle om het netjes te zeggen.

Geplaatst

Danny wissel ook eens van zinsbouw, er zijn alinea waarin de zinnen altijd met ik beginnen. Probeer ze anders te formuleren.

Geplaatst

Lijkt me geboortedatum 09-12-1983...

Geplaatst

mm 22, dan kan je toch wel beter ;) ik ben 14 en ik gebruik "al" interpunctie en alles :P

Geplaatst
  • Auteur

22

maar kom ik heb weinig zin in een discussie over mijn nederlands

trouwens het is pas mijn eerste echte novelle

Geplaatst

tja maar zo vinden mensen het niks aan maar ik wacht af

Geplaatst

Mijn 2 eerste novelles (Spaghetti Napolitana en EURO Trip) waren ook serieuze floppen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]