Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik wordt helemaal gek. De laatste wedstrijden lopen mijn verdedigers telkens te blunderen. Heeft iemand een idee hoe je dit kunt oplossen?

Geplaatst
  • Auteur

Ik wordt helemaal gek. De laatste wedstrijden lopen mijn verdedigers telkens te blunderen. Heeft iemand een idee hoe je dit kunt oplossen?

Geplaatst

Re: Blunders

Bidden voor meer geluk. Dat is een pure gelukskwestie, heeft niks te maken met instellingen of trainingen, hooguit een beetje met moraal.

Geplaatst
  • Auteur

k dan denk ik dat het deels door het moraal komt maar het brengt me telkens wel tegen doelpunten omdat het telkens de vleugel verdedigers zijn

Geplaatst

Ik heb het ook en het slaat nergens op. Altijd van die domme dingen, ik ben gvd Chelsea, en nog staan ze te prutsen als het 11e elftal van FC Omniworld :roll:

Geplaatst

Ik heb het ook en het slaat nergens op. Altijd van die domme dingen, ik ben gvd Chelsea, en nog staan ze te prutsen als het 11e elftal van FC Omniworld :roll:

wat is er mis met het 11de van omniworld :P hahaha
Geplaatst

Ze hebben geen eigen kleedkamer.

Geplaatst

maar wel een koffie juffrouw :P

Geplaatst
  • Auteur

Jongens dit is een forum discuseren hierover kan ook ergens anders wel. Is meer een msn onderwerp.

Geplaatst

Jongens dit is een forum discuseren hierover kan ook ergens anders wel. Is meer een msn onderwerp.

Met alle respect Danny, maar dan moet je ook maar een topic openen met wat meer info en niet zomaar neerzetten "mijn spelers blunderen". Tevens begin je zelf in andere topics ook vaak discussies die niets met het onderwerp te maken hebben.

Geplaatst

Ik denk dat de stat Concentratie ook wel een rol kan spelen

En het 1e elftal van Omniworld prutst ook hoor ik ervaar het elke wedstrijd :cab:

Geplaatst

Ik denk dat de stat Concentratie ook wel een rol kan spelen

En wat dacht je van de stat beslissingen ;)

Geplaatst

Ik heb ook een klein probleempje...Mijn spitsen missen 9 van de 10 keer een penalty (Staat wel ingesteld) of 9 van de 10 keer vanaf 5 meter. Moreel is bij iedereen goed of hoger doordat mijn middenvelders nu meestal scoren. Afwerken is 17 en 19. Waarom blijf ik die kansen missen?

Geplaatst

MENTAAL !!!

Scoren hangt denk ik voor 80% van de mentale eigenschappen van een spits.

Geplaatst

de skill strafschoppen is natuurlijk wel heel belangrijk als je een penalty neemt.

En beslissingen kan ook een rol spelen bij spitsen

Geplaatst

Oke zal ik daar eens naar kijken.

Geplaatst

andere instellingen zetten voor verdedigers..

of de verdedigers kunnen elkaar niet vinden..

er is nog een optie, je speelt meschien te aanvallend..

zodat de Verdedigers voorbij de middeveld staan..

tsja, dan vraag je erom!

Geplaatst

Dit topic is al meer dan drie weken oud, ik denk niet dat het probleem nou nog speelt. Bovendien is "andere instellingen" een vrij ruim begrip. Wat moet er anders, hoe zou jij het doen? Wat is te aanvallend, hoe bedoel je verdedigers voorbij je middenveld, is dan je middenveld niet je verdediging?

Met andere woorden, wees wat duidelijker.

Geplaatst

't zou kunnen dat je een hoge closing down hebt en dit niet op de verdedigers hebt aangepast :)

Geplaatst
  • Auteur

Dit topic is al meer dan drie weken oud, ik denk niet dat het probleem nou nog speelt. Bovendien is "andere instellingen" een vrij ruim begrip. Wat moet er anders, hoe zou jij het doen? Wat is te aanvallend, hoe bedoel je verdedigers voorbij je middenveld, is dan je middenveld niet je verdediging?

Met andere woorden, wees wat duidelijker.

Het probleem is al lang opgelost jah. Het was een kwestie van moreel en dat kwam omdat ik niet een goede tactiek had.

Geplaatst

ik dan, met everton in de champions leaugue tegen villareal, sta met 2-3 voor, laatste minuut, mislukte terugspeelbal, tegengoal!

Geplaatst
  • Auteur

TJah of spelers die verkeerd timen waardoor je ook tegengoals krijgt. Het kunnen zelfs je beste spelers zijn die staan te blunderen. Frustrerend.

Geplaatst

Ik zou zeggen, wissel dan zo'n verdediger. Mits je natuurlijk een redelijke vervanger hebt. Zo'n wissel wil natuurlijk wel presteren, dus misschien dat je dat eens kan proberen.

Geplaatst

Ik heb ook problemen ..met m'n verdediging. Ik trek de laatste tijd veel jonge spelers aan, ook zij zijn onzeker..TIP: zet ervaren verdedigers in. Het helpt egt

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]