Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Chillen in Scandinavië

eindelijk ge*****. Twerd tijd :banana: :banana: :banana:

nou ja je verhaal ziet er netjes uit :mrgy: Kutgw

• Antwoorden 309
  • Weergaven 868
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

eindelijk ge*****. Twerd tijd :banana: :banana: :banana:

nou ja je verhaal ziet er netjes uit :mrgy: Kutgw

Lees jij dit verhaal voor het voetbal of voor de liefdesrelatie ? :)

Geplaatst

ge zou es moeten weten :) het trekt in ieder geval wel de aandacht :)

Geplaatst

Voor de liefde moet hij het niet doen,jij verzwijgt alles.

Geplaatst

je hebt gelijk, tijd dat ik eens succes begin te hebben bij de vrouwen :) ik schrijf meteen een vervolg!!!

Geplaatst
  • Auteur

je hebt gelijk, tijd dat ik eens succes begin te hebben bij de vrouwen :) ik schrijf meteen een vervolg!!!

Hij steelt de inspiratie die ik gestolen heb bij El Martino en zijn Julia!

Maar mijn verhaal is een droom op liefdesvlak. Het meisje waarover ik het heb bestaat echt maar ik denk niet dat ze me wil.

Geplaatst

vragen he

Geplaatst
  • Auteur

Spanning tot de laatste blessure

De laatste groepswedstrijd voor de CL. Zoals al dikwijls vermeld werd, is in deze groep nog alles mogelijk. Enkel Bremen is zeker van de volgende ronde. Fylkisvollur zit nokvol en de ref fluit om exact 20.30 af. Showtime. We nemen het initiatief en na 20minuten breekt Mohl door op de linkerflank. Hij lobt het leer in de loop van Jonsson, die de bal netjes in de linkerbenedenhoek volleyt. 1-0, we staan in het klassement op gelijke hoogte met de Portugezen maar ze staan hoger omwille van het doelsaldo. Mijn spelers trekken terug maar Porto weigert aan te vallen. Bij de rust staat het nog steeds 1-0. Ik zet de tv in kleedkamer op, en zoek op teletext de ruststand van Rosenborg –Bremen. Helstad 1-0.  Door Helstads goal wordt de tweede helft van levensbelang. Ik vertel de spelers dat ze deze voorsprong moeten verdedigen en geen onnodige risico’s moeten nemen.(Maar ja dat zei ik ook in Bremen en zie wat daar gebeurd is.) Jonsson roept plots:â€ÂÂÂRunar, ik kan niet verder. De pijn in mijn voet is te erg. Ik vrees voor een langdurige blessure.†“Goed, oké ehum,â€ÂÂÂIk kijk rond en bekijk mijn bank, de enige speler die op die positie kan spelen is Sito Riera,â€ÂÂÂSito, doe je training uit en ga je buiten wat opwarmen.†Riera verlaat de kamer en gaat naar buiten. Enkele minuten later vangt de tweede helft aan.

We verdedigen zoals het hoort, simpel maar efficiënt. We krijgen een vrije trap aan de rechterkant van onze eigen helft. Jonsson trapt de bal hard naar voor, Portogoalie Helton komt maar loopt in de verkeerde richting. Sito Riera trapt simpel binnen, Helton was nergens te bespeuren. De zware inschattingsfout van de goalie voorgroot de IJslandse voorsprong tot 2-0, nog eentje en we gaan naar de volgende ronde.Vijf minuten krijgen we een vrije trap net buiten de zestien. Ingason besluit de bal te trappen, krult het leer naast de muur maar de bal verliest zijn vaart. Maar gelukkig is er nog Helton. De keeper flatert weer, hij laat de bal door zijn handen glippen en het staat 3-0. Fylkir wipt over Porto en gaat de volgende ronde van de CL, de fans beginnen te juichen. Maar dan slaat het noodlot toe. 81ste minuut: Halldorsson blesseert zich aan zijn hand en kan onmogelijk verder. Ik bekijk mijn bank en zie geen keeper! Ahja, Kristinsson had examens en ik heb Brill verteld datie mocht rusten. Na Helton is het mijn beurt om te blunderen. Ik moet de linksback en debutant Jonasson laten invallen als keeper. Hij is kansloos. McCarthy scoort op vijf minuten twee keer. We liggen uit de CL, maar we zijn nog aan het winnen, das belangrijk voor de UEFA-cup. Ik geef de opdracht om met zijn tienen te verdedigen, enkel Sito Riera blijft vooraan. Drie minuten extra geeft de vierde official aan. 4 minuten later heeft de ref nog altijd niet gefloten,ik word nerveus en dan gebeurt het: invaller Lopez scoort de gelijkmaker. We liggen misschien ook uit de UEFA als de stand in Noorwegen nog steeds dezelfde is als 45minuten geleden. Maar gelukkig hebben Klose, Klasnic en Micoud gezorgd voor een 1-3 zege van de Bremenaars.

Fylkir – Porto

3-3

Goals: Jonson, Sito Riera, Ingason

MvM:McCarthy

Ik begrijp het niet; Adriaanse heeft weer in de kleedkamers gevloekt, net als in de heenwedstrijd. Ze zijn door naar de volgende ronde, maar toch is hij niet tevreden, raar.

We zullen tevreden moeten nemen met de UEFA-cup. Ik ben niet kwaad op mijn spelers en geef openlijk toe dat dit een grote fout van mij was. De jongens begrijpen me en willen me eren door de UEFA-cupbeker naar IJsland halen. Het doet me wel iets als je spelers je zo respecteren. Alleen de voorzitter is lichtjes ontevreden, hij zit er vooral mee in dat we de jackpot kwijtspelen maar steunt me nog steeds.

Een paar dagen later volgt de loting voor de nawinterse wedstrijden.

Loting UEFA-Cup

Hertha BSC – Fylkir VS Wisla – Standard

Eerst spelen we tegen weer tegen Duitsers, dit keer uit Berlijn. Hertha is een subtopper en zal een moeilijke klus worden maar ik schat de kansen op 50-50. Daarna wacht ofwel een Poolse topper uit Krakau nl Wisla of mijn favoriete ploeg, Standard Luik, de beste van België.

Een ontmoeting met een van die twee schat ik makkelijker haalbaar in dan Hertha BSC. Maar we zullen wel zien wat er gebeurd.

Ik krijg ook nog bericht van mijn jeugdopleiding; er zijn drie nieuwe jongelingen: een Finse laatste man, een Zweedse linkermiddenvelder en een Finse spits. Ze bezitten alledrie eveneens over een tweede nationaliteit namelijk IJslander.

SCREENS OP AANVRAAG COMMENTAAR WELKOM

Geplaatst
  • Auteur

vragen he

IK durf niet :(

Geplaatst

Verdomme, da's pech hebben, op zo'n manier eruit liggen :??:

Geplaatst

vragen he

IK durf niet :(

:) Join the club :)

Geplaatst
  • Auteur

Het Huwelijk

Vandaag is het 14 februari, Valentijn en onze trouwdag. We hebben slechts een zéér selecte groep uitgenodigd, zelfs onze familie is er niet bij. Ik heb Kolbeinsson, mijn baas, speler en vriend, en Kristinsson, mijn beste vriend naast het veld. Evelien heeft 2 vriendinnen van haar universiteit uitgenodigd. Wanneer de priester begint met de viering, fluister ik iets in Eveliens oor. Ze vertaalt het en zegt tegen de priester dat hij dit stuk mag overslagen, want we verstaan er beide niks van. We gaan onmiddellijk over naar het jawoord. We geven elkaar het jawoord, kussen en verlaten de kerk. Omdat we hier niemand kennen, geven we geen feest. Ik heb een traiteur gebeld en die levert nu hapjes en drank aan de spelersgroep en de technische staf. Evelien en ik besluiten om naar huis te gaan. Maar dan komt er uit de kerk een oude man met een lange, grijze baard. Hij spreekt ons als iedereen weg is.

Hij opent met: Excuseer, bent u Runar Jennesson?.

“Ja, wie wil dat weten? “

“Ik ben Sverrir Kristinsson en woon in de bergen, net buiten Reykjavik.â€ÂÂÂ

“Waarom zoekt U mij?â€ÂÂÂ

“Ik wil jullie een huwelijkscadeau geven.â€ÂÂÂ

Evelien en ik schrikken ons een bult, een onbekende die ons iets willen geven.

Ze gaat verder omdat mijn IJslands ontoereikend is.

“Meneer Kristinsson, wat voor geschenk bedoelt U?â€ÂÂÂ

“Een reis naar een bestemming naar keuze.â€ÂÂÂ

Evelien vertaalt het voor mij en we overleggen, naar waar zouden we gaan?

Uiteindelijk valt onze keuze op België, ons vaderland.

Ze vertelt onze keuze aan de man. â€ÂÂÂwe hebben gekozen voor Belgiëâ€ÂÂÂ

“Nee, nee, U snapt het niet. Een bestemming naar keuze in de tijd zoals de Middeleeuwen of Prehistorie.â€ÂÂÂ

We kijken de grijsaard verbaasd aan. Wat is die toch aan het zeggen, een reis door de tijd?

Ik vertrouw de zaak niet en vraag aan Evelien of ze bedenktijd kan vragen.

â€ÂÂÂKunnen we er één nacht over slapen?†Ik lach in mezelf, deze nacht zullen we niet veel slapen, het is onze huwelijksnacht, remember schat. De oude man antwoordt: â€ÂÂÂNatuurlijk, ik geef u mijn adres en nummer, contacteer me maar wanneer jullie besloten hebben.â€ÂÂÂ

“Dank u, we zullen morgenvroeg bellen.â€ÂÂÂ

We nemen afscheid en rijden naar huis. We halen wat te eten en drinken en laten de huwelijksnacht beginnen.

Geplaatst
  • Auteur

Toekomst van Fylkir

De volgende morgen kreeg ik per e-mail dit bericht.

Budgetten voor het nieuwe seizoen

Balans: 7.5 miljoen

TB: 600k

WB: 100k waarvan 15k gebruikt.

Selectie

Halldorsson en Runi willen weg, liefst zo snel mogelijk.

Ik vloek, snappen die twee het niet? Ik ben al twee jaar bij Fylkir en nog nooit is er een buitenlandse club komen aankloppen, zelfs niet komen scouten. Als die twee weg willen, een stapje hoger zoals ze het waarschijnlijk verwoord hebben, zal er toch ooit een scout moeten komen. Twee jaar en er is weinig veranderd. Ik krijg met moeite een speler van het vasteland naar ons eilandje. Enkel de speler die anders moeten gaan doppen, komen naar hier. Of diegene die willen uitbollen. Ik had gehoopt dat de uitschakeling van Monaco en onze prestaties in de CL scouts zouden lokken, maar niets ook niet. Niemand geloof in de kwaliteiten, misschien zelfs terecht. Ik hoor dat Evelien me roept voor het ontbijt. Ze begint over Kristinsson, die halve gare die ons gisteren benaderde, ik was hem al bijna vergeten. “ Wat denk je ervan?â€ÂÂÂ

“Van wat?â€ÂÂÂ

“Het voorstel om door de tijd te reizen van die Kristinsson.â€ÂÂÂ

“Ik weet niet, wat als er iets mis gaat. Dan ben je al na één nacht weduwe.â€ÂÂÂ

“Wie zegt dat ik niet mee ga? Als je alleen, ga je waarschijnlijk zwaar feesten.â€ÂÂÂ

“Dus je wilt dat we samen in zo’n bakje kruipen om dat weg te flitsen naar een andere tijd.â€ÂÂÂ

“Ja, waarom niet?â€ÂÂÂ

“Welke tijd zou je dan kiezen? Kies wel zorgvuldig hé, ik wil niet te midden van een bloederige veldslag terechtkomen of onder de poot van Hannibals olifant.â€ÂÂÂ

Ze lacht en antwoordt:†Zouden we ook voor de toekomst kunnen kiezen?â€ÂÂÂ

Daar heb ik nog niet bij stil gestaan. Ik wil wel eens zien hoe de toekomst van het IJslandse en het Europees voetbal in het algemeen eruit ziet over 100jaar. Ze denkt dat ik droom en zegt:â€ÂÂÂ

Wanneer denk je?â€ÂÂÂ

“Aan jou…en aan de periode waarin ik zou willen leven.â€ÂÂÂ

“Welke is dat, liefste ?â€ÂÂÂ

“Hier, maar dan na 100jaar.â€ÂÂÂ

“Ja, ik wil wel eens wat de mensheid er van bakt. Doe je het dan? Gaan we straks naar de prof?â€ÂÂÂ

“Ja, eerst nog een e-mail sturen naar Finnur en dan gaan we ons wassen.â€ÂÂÂ

Een uur later zitten we in de auto op weg naar de IJslandse bergen. Evelien belt naar de prof en legt alles uit. Hij gaat alles klaarzetten tegen dat we daar zijn. We komen, begroeten de man en volgen hem naar zijn kelder. Daar bevindt zich een labo met in het midden een grote cabine. Die cabine is zijn teletijdmachine. De prof heeft zijn machine ingesteld op Fylkir 2107. Evelien en ik omhelzen elkaar terwijl we instappen. Ik denk aan iets; hoe geraken we terug? Ik wil het nog snel vragen maar te laat, we zijn al in de machine geduwd en de deuren sluiten. Ik zie plots een fel wit licht en voel het leven uit me weg stromen.

Geplaatst

verrassende wending

Geplaatst
  • Auteur

Managersduo van God

brazilfdes7ki.jpg

Feira de Santana, Staat Bahia, Brazilië, 1 januari 2006

Een stralende lichtbol verlicht de donkere hemel. Uit die bol daalt een straal neer, waaruit twee gedaantes komen. Die twee gedaantes dat zijn wij. We openen onze ogen en zien rond: Spelers, iets donker dan de Scandinaviers, een man int zwart ,de ref waarschijnlijk, stampvolle tribunes. Langs het ene uiteinde van het stadion zien we het amazonewoud, langs de andere kant een stad. Later zullen we weten dat we geland zijn op de middenstip van het Joia de Princesa, thuisbasis van Fluminense de Feira FC tijdens een oefenduel met het grote Corinthians. We worden van het plein gehaald door de ordediensten en naar de voorzitter, Balbino Santana, gebracht. De oude, gelovige voorzitter ziet ons als een geschenk van de goden en biedt ons een contract als managersduo aan. Hij vertelt hoe de huidige manager met zijn gezondheid sukkelt en dat hij al langer de club wilde verlaten. Ik en Evelien overleggen even en besluiten het contract te ondertekenen. We krijgen een wagen en een appartement in het veiligere, propere deel van de stad. We verlaten het stadion met onze nieuwe wagen, op weg naar ons nieuw huis gaan we een krant kopen want we zijn nieuwsgierig naar de datum. We stoppen bij een winkeltje en stappen naar binnen. Ik bekijk het krantenrek maar zie op het eerste zicht geen krant waarvan ik de taal versta. Evelien komt naast me staan, draait aan het rek en ziet aan de achterkant The Sun, een krant uit Engeland.

Ze opent de krant en leest ergens op de vijfde bladzijde.

Mysterieuze verdwijningen in IJsland

De nieuwe manager van Fylkir is niet komen opdagen bij de persvoorstelling. Zijn wagen van de club werd ergens op de autosnelweg, leeg gevonden. De sleutel zat op het contact en er waren geen sporen van inbraak. Zijn laptop, jas en hotelsleutel lagen op de achterbank. Een tweede is de verdwijning van een jongedame die ging studeren in IJsland. Ze checkte in Brussel in voor een vlucht naar IJsland, halverwege de vlucht ging ze naar het toilet maar kwam nooit terug. De politie staat voor een raadsel.

We vervolgen onze weg naar het appartement. Eens aangekomen, gaan we binnen om het te controleren. De wijk ziet er proper en rijk uit, gelukkig. Het appartement zelf mag er ook wel wezen, het heeft alles wat we nodig hebben en geen ongewenste gasten. Ik kijk het raam en zie een pleintje waar Braziliaanse straatvoetballers aan het werk zijn. Prachtig wat de jongens kunnen op hun 12de . Ze zijn technischer dan de IJslanders maar qua fysiek een pak lichter.

Aan de overkant van de straat is er een winkel. We zijn tevreden over onze nieuwe thuis. Nu nog de ploeg bekijken maar dat zal voor morgen zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Welkom in Brazilië

Ik heb besloten om de eerste dag pas rond 13uur te beginnen. Hierdoor kan ik nog lekker lang slapen. Omstreeks 11uur word ik wakker van de geur van verse gemalen koffie. Evelien is al langer op en was naar de winkel geweest. Maar hoe heeft ze iets kunnen zeggen tegen de winkelbediende, zouden de mensen hier Engels of Frans verstaan?

“Schat, welke taal heb je met de kassierster gepraat?â€ÂÂÂ

“Portugees.â€ÂÂÂ

“Sinds wanneer kan jij Portugees? Ik dacht dat je een studie Scandinavische Talen gevolgd had?â€ÂÂÂ

“Sinds gisteren.â€ÂÂÂantwoordt ze. Maar hoe kan dat? We zijn hier nog maar pas en ze spreek al vloeiend Portugees. Toch een talenknobbel, men vrouw.

“Probeer jij maar eens iets te zeggen in het Portugees.â€ÂÂÂ

Ik vind het nogal belachelijk. Hoe zou ik nu Portugees kunnen, het heeft zelfs 2 jaar geduurd vooraleer ik IJslands onder knie had. En toch…ik spreek ook vloeiend Portugees. Zou die teletijdmachine iets veranderd hebben? En ja, wat dan nog allemaal? Ik zit met een hoop vragen.

We besluiten naar de club te gaan. We moeten een kwartier rijden voor we aan het stadion zijn. Daar wacht ons de voorzitter op.

“Hallo, Mr en Mrs Jennessonâ€ÂÂÂ

“Meneer Santana, zeg maar Runar.â€ÂÂÂ

“Ja, mij mag je Evelien noemen.â€ÂÂÂ

De voorzitter probeert onze namen uit te spreken maar het lukt hem niet zo goed.

Hij wil dat we hem volgen naar zijn kantoor, daar legt hij het contract van gisteren op tafel.

Financiën

Balans: 5k

WB: 30k

TB: 10k

Doelstelling

- Bouwen aan een nieuwe, jonge club

- Financiële gezondheid

Selectie

...

Wat bij mij meteen opvalt zijn enkele namen van de selectie: Ronaldinho, Nilmar en Edmilson. Misschien zijn zij nog niet ontdekt in deze wereld. Als dat waar zou zijn... maar ja je weet maar nooit, Evelien en ik spreken zelfs vloeiend Portugees.

Een tweede iets, is dat de balans slechts 5k bedraagt terwijl ons transferbudget 10k bedraagt. Ik zal vooral gratis spelers aantrekken.

Onze voorzitter wil nog even praten over de geschiedenis van de club en de stad. Na dit gesprek gaat hij met ons naar het voetbalveld

joiaprincesa4mg.jpg

Joia Princesa, thuisbasis van Fluminense de Feira FC

Daar zijn de spelers aan het trainen. Aan de zijlijn staan enkele jongeren uit de buurt en een dier, op twee poten maar ik kan het niet herkennen van zo ver. Als we dichterbij gaan, zie ik dat het een stier is die met de kinderen praat! De voorzitter ziet mijn verbazing en legt het uit: â€ÂÂÂDie stier is Touro do Sertão, de mascotte van onze ploeg. Op zijn schild staat het logo van onze club.â€ÂÂÂ

tourodoserto2je.png

De voorzitter moet nog wat zaken gaan afhandelen in de stad maar stelt ons eerst voor aan de kern. Deze eerste training gebruiken Evelien en ik om de spelers te leren kennen en om hun kunnen te bekijken. Na training praten we met elke speler apart. Zo wordt ons duidelijk dat Ronaldinho op heel de linkervleugel kan spelen, Nilmar een rechtsback en Edmilson een spits is. Niet de übertalenten die ik dacht maar ja, slecht is mijn huidige selectie niet. Toch zal ik versterkingen zoeken. ’s Avonds wanneer we terug thuis zijn, contacteert Evelien een paar ploegen op haar GSM die in dit tijdperk nog niet bestaat. Ik kijk tv en zoek via mijn laptop naar de laatste nieuwsberichten van het Braziliaanse voetbal.

Screens op aanvraag

Commentaar en tips altijd welkom

Geplaatst
  • Auteur

Oefening baart …

Evelien heeft als voorbereiding op het nieuwe seizoen drie oefenwedstrijden geregeld tegen Nautico, Santa Cruz en Poçoes.

Onze eerste wedstrijd als managers duo is tegen Nautico. Ze spelen in de Braziliaanse Nationale Tweede Divisie en komen uit de staat Pernambuco. Hun ster is een spits van 17jaar namelijk Betinho, vooral goed over grond, maar zwak in de lucht.

De wedstrijd is bijna perfect in evenwicht. Nautico was lichtjes de betere maar onze jongens moesten niet onderdoen. Het waren wij die net rust voor rust via Fabio Lopes, onze aanvallend mid, de score openden. Maar elke seconden later stond het alweer 1-1 via Romualdo. Tijdens de rust verving ik heel het elftal. Met succes, drie minuten na aftrap scoorde Albertinho, weer een aanvallend mid, de 2-1. Na 60’ opende de vista van Almir onze defensie en zette Kuki op weg naar de gelijkmaker. Net voor affluiten werd de wedstrijd beslist: een bal van onze rechtsback Jeilson wijkt af op spits Magno en zo winnen we met 3-2.

Fluminense - Nautico

3-2

Goals: Fabio Lopes, Albertinho en Magno

MvM: Kuki (N)

Ik ben tevreden over het spel, alleen is het spijtig dat van de drie goals slechts 1, een dan nog lucky, door een spits gescoord werd.

Onze tweede wedstrijd is tegen Santa Cruz, reeks- en staatsgenoot van Nautico. Hun aanvalspunt is hun sterkste punt. Een diepe spits Reinaldo voor het aanvallend mid duo Rosembrink en Carlinhos Bala. De wedstrijd is weer in evenwicht maar dit keer zijn we de betere. Meer kansen, meer balbezit en betere, succesvolle passing. Onze ploeg begint automatisme te krijgen. En dat is al te zien bij de eerste goal. Brandao steelt de bal op rechts, crosst naar de linkerflank waar Ronaldinho het leer in een tijd verder speelt. Enkele passes en dribbelacties later tikt diezelfde Ronaldinho de 1-0 op het bord op aangeven van Edvan. Onze aanvalslust is niet getemperd, maar ze wordt minder succesvol. Bij rust worden alle spelers gewisseld. De nieuwelingen verdedigen liever en daardoor scoort Fonseca pas in de allerlaatste minuut de beslissende treffer, 2-0

Fluminense – Santa Cruz

2-0

Goals: Ronaldinho, Fonseca

MvM: Ricardo(F)

Ik ben tevreden over de prestaties in de afgelopen twee wedstrijden. De jongens vinden elkaar steeds beter. Nu nog leren afwerken en promotie lijkt een reëel iets.

Onze derde oefenpot is tegen staatsgenoot Poçoes. Ze spelen in zodanig lage divisie dat ze enkel “grijze†spelers hebben. We hadden na een uur een voorsprong van 5 goals.

Maar toen kroop de gemakzucht in de ploeg,  ze hadden precies geen zin meer in het spelletje.

Hierdoor kwam de thuisploeg terug tot 5-5.

Poçoes – Fluminense

5-5

Goals: Fabio Lopes, Edmilson, Anderson, Fonseca en een OG

MvM: Marcelo(P)

Ik ben tevreden over de efficiëntie van de aanvallen. Maar het aantal kansen dat Poçoes kreeg, vind ik te hoog. Het zou fout zijn als ik alles op de defensie steek. Aanvallen en verdedigen doe je als een ploeg. Ik bemerk dat sommige spelers nu al vermoeid zijn. Hierdoor is mijn (te?) grote kern toch wel een luxe. Zo kan ik iedereen voldoende laten rusten en mijn tactiek aanpassen aan de tegenstander.

statspvsf0pm.jpg

Effeiciëntie van Fluminense

De wedstrijd die volgen zijn er voor het Staatskampioenschap. Santana de Feira ligt in de staat Bahia en zal als belangrijkste en tevens moeilijkste tegenstanders Bahia en Vitoria  hebben. Opemrkelijk aan het Staatskampioenschap is dat we 8 wedstrijden spelen terwijl er 13 ploegen in de competitie zitten. En dat de competitie twee onderdelen heeft, een groepsfase(3groepen) en een stand. De wedstrijden die men speelt tellen voor beide mee. De beste twee van elke groep gaan naar de kwartfinale. De laatste twee in de stand degraderen.

Geplaatst

goed verhaal wiwa :)

Geplaatst

Veel doelpuntrijke duels zitten erbij. Leuke novelle.

Geplaatst

Fluminese speelde die niet in de hoogste afdeling??of zijn ze onlangs gedegradeerd?

Geplaatst
  • Auteur

Het Fluminense dat jij bedoelt is Fluminense Futebol Clube uit Rio de Janeiro (RJ), ik ben Fluminense Feira de FC uit Feira de Santana (BA).

Geplaatst

Ach zo:??:

Geplaatst

Groot stadion, eigenlijk?

Geplaatst
  • Auteur

Redelijk: 30000 mensen kunnen erin.

Geplaatst
  • Auteur

AANDACHT!

Ik heb voor het moment een writers block. Ik heb geen inspiratie meer en ga effe gewoon wat spelen zonder er een novelle over te schrijven.

Ik ben gestart met MVV. Als mijn inspiratie terug is, zal deze novelle verder ontwikkelen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]