Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

2mrw7pd.png

Vertonghen verlaat Amsterdam dan toch.

Hoewel ik in de vorige post veronderstelde om van start te gaan met de competitie, moet ik jullie nog een laatste nieuwtje mededelen over de transfers. Jan Vertonghen zal dus toch Ajax verlaten, maar pas op het einde van het seizoen. De centrale verdediger (die ik toch beter tot uiting vind komen op het middenveld) verlaat Ajax en gaat op het einde van dit seizoen naar Sporting Lissabon voor 5.75 Miljoen Euro. Verder kon ik nog geen waardige opvolger optijd aantrekken maar de namen van Douglas (FC Twente) en Subotic (Borussia Dörtmund) staan hoog op mijn verlanglijstje. Maar dan net voor het afsluiten van de transfermarkt hebben we dan toch een gouden slag geslaan op de transfermarkt. Ajax Amsterdam zal nog een beetje extra goddelijk gezind zijn nu Wendel, een 18-jarige aanvaller van Atletico Miniero deel uit maakt van de selectie. Hij komt ons versterken voor 4.2 Miljoen.

hskupf.png

[spoiler=reactie's]Bedankt voor de lovende reactie's. Ik doe keer op keer mijn best om jullie te verwennen met mooie updates. Om verwarring te voorkomen: Ik heb deze foto van Sporting gekozen omdat Jan Vertonghen op het einde van het seizoen vertrekt naar Portugal (y). Het screentje is van Wendel.

• Antwoorden 59
  • Weergaven 174
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wat een held is hij _O_! Geweldige update!

Geplaatst

Jammer dat je Jantje laat gaan, wordt toch in mijn games één van de betere Ajacieden, succes man.

Geplaatst

Jammer dat je hem laat vertrekken, maar Sporting Portugal is een mooie stap in zijn carrière.

Hopelijk beleeft hij een mooi laatste jaar. :)

Geplaatst

Ja heel erg jammer van Vertongen

Geplaatst
  • Auteur
Wat een held is hij _O_! Geweldige update!

Bedankt man, je laat me blozen.

Jammer dat je Jantje laat gaan, wordt toch in mijn games één van de betere Ajacieden, succes man.

Hij was al ongelukkig en kwam een paar keer niet op training. Ik liet hem ookniet graag vertrekken maar daarom heb ik een overeenkomst voor het einde van het seizoen. Nu kunnen we nog van hem gebruik maken en een goede vervanger zoeken.

Jammer dat je hem laat vertrekken, maar Sporting Portugal is een mooie stap in zijn carrière.

Hopelijk beleeft hij een mooi laatste jaar. :)

Hijn verdiend het. Bedankt.

Ja heel erg jammer van Vertongen

Het was het beste voor beide partijen.

Mooie novelle man!

bedankt!

2mrw7pd.png

Geplaatst

ziet er goed uit, jammer dat vertonghen weg is maar hopelijk doet zijn opvolger het net zo goed :D

Geplaatst

Hele mooie aankoop met Wendel!

Wordt de nieuwe Kaka genoemd als ik me niet vergis?

GZD

Geplaatst

Leuke aankoop met Wendel:). Is geen standaardaankoop:) Ik hoop dat je van hem een topper kan maken :D. Succes verder :D

Geplaatst

Die foto met Jol is wat ongepast, omdat in je eerste post je zegt dat Jol geen trainer zal zijn maar jij zelf ;)

Verder ga zo door. Ziet er netjes uit.

Geplaatst
  • Auteur

2mrw7pd.png

Leekens boekt 8 overwinningen op een rij

De Eredivisie is van start gegaan en de eerste wedstrijden zijn gespeeld. Het is duidelijk dat de afwerking van ons op scherp staat en dat onze achterhoede niet veel prijs geeft. Dit is vooral te danken aan de ruime spelerskern. Iedere positie is waardig dubbelbekleed waardoor we ondanks de blessures van Suarez, Pantelic, Stekelenburg en Cristaldo niet door de mand vielen. Het begin van de competitie begon aarzelend waardoor we maar één van de drie wedstrijden wisten te winnen. Ik ergerde me serieus aan de eerste drie wedstrijden en dacht dat ik hier nog heel wat werk voor de boeg zou hebben. Het wedstrijd programma was ook niet makkelijk met Groningen en PSV Eindhoven buitenshuis, maar een kampioen moet van iedereen kunnen winnen. De kampioenstitel lijkt wel voor ons weggelegd dit seizoen. De motor begon te draaien in het thuisduel tegen Sparta Rotterdam die met 4-0 gewonnen werd. Daarna was de stormram niet meer af te stoppen en wonnen we 1-5, 6-1, 2-4, 5-0 van respektievelijk Heracles, ADO Den Haag, Roda JC en Willem II. Deze reeks van knappe overwinningen werden dan ook bevestigd in de topper op verplaatsing bij AZ. AZ doet het nog niet zo slecht want de huidige landskampioen staat op een keurige 4de plaats. Wij zijn de trotse leider met achter ons Feyenoord en PSV. NEC doet het ook niet zo slecht maar is enorm afhankelijk van Vleminckx.

2wmnvrp.png

[spoiler=stand]90uhpv.png

[spoiler=reactie's]Geen idee of hij de nieuwe Kaka is. Laat het ons hopen :mrgy:. Die foto was alleen maar om de voorbereidingssfeer erin te krijgen dus mijn excuses hiervoor.

Geplaatst

ga vooral zo door! de tekst is goed en de plaatjes maken het helemaal af!

Geplaatst

Lekker zo'n 3-0 tegen AZ

Geplaatst
  • Auteur

2mrw7pd.png

Ajax en Suarez zijn op dreef in Europa.

In Europa zijn wij evenzeer dominerend. De kwalificatieronde werd zonder enige problemen tot een goed einde gebracht door twee makkelijke overwinningen tegen het Hongaarse Debrecen. De Hongaren kregen zelfs op bezoek in de Amsterdam Arena een 8-0 pandoering, getekend Luis Suarez met zes doelpunten. In de groepsfase kwamen we terecht met het stevige Celtic uit Schotland, AEK Athene uit Griekenland en APOEL Nicosia uit Cyprus. Tegen de Cyprioten deed Luis Suarez zijn sprookje nog een keer over door ook tegen Nicosia er zes binnen te ranselen. Ajax is op dreef net als zijn Urugayaanse aanvaller. Suarez maakte er in vijf wedstrijden maar liefst vijftien doelpunten. Ik ben benieuwd waar de godenzonen zullen eindigen in deze Europa League.

262peux.png

[spoiler=stand]2z3qsf9.png

[spoiler=reactie's]Bedankt om te reageren. Het is echt leuk te lezen dat mijn novelle goed bevonden word door jullie. Bedankt :mrgy:

Geplaatst

Het gaat erg goed Pico, je updates bevallen me wel en je brengt het ook erg leuk. GZD!

Geplaatst

het gaat super man, Suk doet het ook netjes, net als Cristaldo!:)

Geplaatst

Mooi. Het is toch mooi wat je met Ajax behaalt.

Geplaatst

Suarez is een echte killer!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]