Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst
Erg spannend, en mooi. Speel um uiteraard op ultra. :m: De singleplayer is fantastisch opgezet. Met cutscenes en al. Een must-buy voor iedere RTS-liefhebber. Is ook makkelijk op te pakken voor beginners en dat Base-building is gewoon een dikke plus. Lekker oldschool. Ben niet zo'n Rts-Multiplayer-fan, dus ik heb het spel niet al te legaal. :P

Heb em dus ook naar beneden geladen ;)

Het kutte is dat als ik net met de campaign begonnen ben en ik moet dat beeld/groen uitziende mannetje op een sokkel vernietigen dat me pc blijft hangen, elke keer weer. Drivers enz geupdate maar mocht niet baten.

Dus heb verder weinig ervaring nu helaas met dit spel :(

Geplaatst

Ga dan Maple Europe spelen, serieus. Vroeger was het gewoon iedereen global, maar het werd te druk > teveel Europese spelers. Toen ging ze maar Maple Europe maken (die altijd tig patches achter loopt). Ik weet nog wel dat er een dag was dat geen één Europees meer kon inloggen, maar dat was de volgende dag voorbij. Alleen account die voor die datum werden gemaakt mochten blijven, daarna moesten alle Europeaantjes naar Maple Europe. Op Maple Europe zitten nu zoveel 10-jarige sukkeltjes he, niet normaal. Helaas joostmakaay, ik weet mijn account wachtwoord niet meer. De char DeathzNLDK is van mij, zoek 'm maar.

Geplaatst

Heb vandaag Xbox gehaald met Forza Motorsport 3 en Red Dead Redemption. Ik ga denk ik nog voor PES 2011, COD en Guitar Hero 5 :P

Geplaatst

Ik zal Guitar Hero niet halen. Voor even is het leuk, maar daarna niks meer aan. (Ja, ervaring)

En Jordy, Bully is wel vet, alleen loopt het spel bij mij regelmatig vast.

Geplaatst

Dat zal wel per persoon verschillen, maar ik was er na 2 Ã* 3 week zat van en het hele drumstel, gitaar shit staat nu onder het stof.

Geplaatst
Ga dan Maple Europe spelen, serieus. Vroeger was het gewoon iedereen global, maar het werd te druk > teveel Europese spelers. Toen ging ze maar Maple Europe maken (die altijd tig patches achter loopt). Ik weet nog wel dat er een dag was dat geen één Europees meer kon inloggen, maar dat was de volgende dag voorbij. Alleen account die voor die datum werden gemaakt mochten blijven, daarna moesten alle Europeaantjes naar Maple Europe. Op Maple Europe zitten nu zoveel 10-jarige sukkeltjes he, niet normaal. Helaas joostmakaay, ik weet mijn account wachtwoord niet meer. De char DeathzNLDK is van mij, zoek 'm maar.

Dat is nou net de reden, waarom ik daar weg ben.

Geplaatst
Ik zal Guitar Hero niet halen. Voor even is het leuk, maar daarna niks meer aan. (Ja, ervaring)

En Jordy, Bully is wel vet, alleen loopt het spel bij mij regelmatig vast.

Bij mij ook, heb hem er alweer afgegooid.

Geplaatst

Maffia 2, wat een game word dat _O_

Die graphics heb ik nog nooit op me pc'tje mogen aanschouwen :<

Geplaatst
Dat is nou net de reden, waarom ik daar weg ben.

Ook de reden waarom ik gestopt ben.

Had een account op Maple Global, maar van de ene op de andere dag was mijn account weg en de tech support kon hem niet terughalen.

Dan maar op Europe begonnen en na een dag of 3 maar gestopt, wat een slechte community is dat zeg..

Geplaatst

Heb me net een Logitech Driving Force Wireless Racing Wheel besteld op Bol.com. Kost daar normaal 80 euro en was nu afgeprijsd tot maar 29,99 _O_ Nu nog aan een F1 spel zien te komen voor ps3 :p

Geplaatst
Heb me net een Logitech Driving Force Wireless Racing Wheel besteld op Bol.com. Kost daar normaal 80 euro en was nu afgeprijsd tot maar 29,99 _O_ Nu nog aan een F1 spel zien te komen voor ps3 :p

Had je dat dan beter niet andersom kunnen regelen :-D ?

Geplaatst
Had je dat dan beter niet andersom kunnen regelen :-D ?

Eigenlijj wel ja :-D Maar ik weet toch dat ik F1 2010 ga kopen en aangezien ik niet wist of die aanbieding zo goedkoop zou blijven heb ik het maar besteld. En ik heb hier toch de demo van F1 Championship Edition dus ik zal al wat rondjes kunnen rijden :mrgy:

Geplaatst
Wat dacht je van GT5

Zag er net een filmpje van op youtube en die graphics _O_ Maar is daar ook het F1 gedeelte zo uitgebreid als in F1 2010? Want ik wil eigenlijk vooral F1 races gaan doen!

Geplaatst

Kijk naar in het 360 vs. PS3 topic. Staan genoeg vergelijkingen. Nu moet ik wel zeggen dat dat volgens mij allemaal over de standaard versie gaat (niet meer kopen!) en niet de slim versie van de 360.