Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zijn hier echt zo weinig échte MMO fans? Ik ken alleen WiWa, Rinus en sirkeith die een beetje interesse zouden kunnen hebben in GW2. Ik heb dit denk ik ook al gezegd bij Aion Online wat een flop werd, maar Guild Wars 2 wordt écht goed.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

Ik hou totaal niet van dat soort spellen, ik hou alleen maar van realistische spellen.

Geplaatst

Maar 9/10 keer zijn dat spellen die je €60 euro kosten, en waar je dan zo'n 15 uur tot 20 uur(?) speeltijd uit haalt. Ik speel alleen nog maar multiplayers, veel leuker. De enige singleplayer die me nu nog een beetje kan boeien is Bulletstorm, lijkt me wel tof.

Geplaatst
Maar 9/10 keer zijn dat spellen die je €60 euro kosten, en waar je dan zo'n 15 uur tot 20 uur(?) speeltijd uit haalt. Ik speel alleen nog maar multiplayers, veel leuker. De enige singleplayer die me nu nog een beetje kan boeien is Bulletstorm, lijkt me wel tof.

Moet je ook voor guild wars 2 elke maand betalen? Ik wil best een MMORPG spelen maar niet als ik er elke maand voor moet betalen;)

Geplaatst

Tja, ik ben niet echt fan van dat soort games. Verschilt natuurlijk per persoon, maar MMORPG-games vind ik stuk minder leuk dan Actie / Sportgames.

Geplaatst

Echt teveel games nog die ik dit jaar wil hebben:

- FIFA 11 (al besteld)

- FM 11

- CoD Black Ops

- Gran Turismo 5

- Guild Wars 2

- Assassin's Creed: Brotherhood

En vast nog wel wat vergeten....

Geplaatst

Ik kan je al zoveel dingen vertellen @GW2 he (kijk sinds vandaag ook op een groot forum ervan), maar je bent niet op MSN :S

Oh en GW2 komt sowieso 2011 uit, dus voor het lijstje dit jaar kan je 'm al schrappen. Ze denken beta nog dit jaar. Ook hebben ze gezegd dat de beta en de full release dicht bij elkaar liggen.

Geplaatst

Ik wil liever een perfecte game die pas volgend jaar uitkomt dan een game vol bugs en dat die nu uit is. Blizzard is het voorbeeld voor alleen maar goede games, en dat komt omdat ze enorm veel tijd nemen.

Geplaatst
Nog lang niet bekend, maar echt niet meer als €60.

Okee chill mischien ga hem dan ook wel spelen. MMORPGs a la WOW hebben me altijd wel aangesproken

Geplaatst

Prey eens geinstalleerd. Stond te verstoffen in mijn Steam-account. Leuke game. Enige minpunt is die motionsickness. :m: Heb ik bij Halflife-2 ook. En in ergere mate bij Mirrors Edge, hehe.

Geplaatst

Ik heb Cod7 en Fifa11 al gepre-orderd. Misschien ga ik ook nog Fm11 halen als mijn PC het aankan.

Geplaatst

Als je een paar uur niks te doen hebt zeker weten die serie kijken die met het filmpje wat hierboven staat begint. Echt zeer tof hoor. Ga dat spel sowieso morgen kopen. Tis maar €10 dacht ik.

Geplaatst
Als je een paar uur niks te doen hebt zeker weten die serie kijken die met het filmpje wat hierboven staat begint. Echt zeer tof hoor. Ga dat spel sowieso morgen kopen. Tis maar €10 dacht ik.

;e;e;e

Geplaatst

Best wel grappig, ik heb een paar filmpjes gekeken en het lijkt mij ook wel een leuk spel, maarja 10 euro is opzich wel weer veel voor zon spel...

Geplaatst

Het mooie is dat het een oneindig spel is. In die serie wordt het echt alleen maar leuker na maten hij verder is. Zijn huis wordt echt zo enorm vet he.

Ik ben zelf nu wel lekker bezig, alleen ik ben net voor het eerst dood gegaan en ik heb geen enkel idee meer waar mijn huis staat ;e Het is nu nacht dus even wachten. Ik speel op het moeilijkst, anders zit er totaal geen uitdaging in.