Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja Stefan ik had tot episode 15 ofzo gekeken, dat sunroof is echt kapot lauw.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

Damn Stefan op het moment dat dat Greenhouse af is en als ie dat hele X-system heeft gebouwd is het mooi!

Geplaatst

Starcraft II ontvangen van Bidrivals! :m: Kan ik me wagen aan singleplayer en multiplayer. Olé. :m:

Ik heb 2 Starcraft II guestpass en 1 WOW guestpass gekregen. Wie wilt? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik kijk naar de tijden. PM mij.

1 vergeven aan Hippttix.

Geplaatst
Hirsch Ballin blijft bij verbod op gewelddadige games

door onze redactie

AMSTERDAM - Minister Hirsch Ballin van Justitie blijft erbij dat een verbod op gewelddadige games noodzakelijk is als de verkoop van deze spellen aan kinderen niet afneemt. Dat blijkt uit de antwoorden die de minister heeft gegeven op de kamervragen omtrent het onderwerp van Groenlinks-kamerlid Tofik Dibi.

Eind juni liet Hirsch Ballin weten een verbod op extreem gewelddadige games te willen doorvoeren als bleek dat de detailhandel de verkoop van deze spellen aan jonge kinderen niet genoeg kan beperken. De winkels moeten voor 2012 ervoor zorgen dat minstens 70 procent van de games met een leeftijdsadvies van 16 jaar of ouder niet aan jongere gamers verkocht worden. Een verbod op extreem gewelddadige films zou de minister niet willen overwegen, omdat hiervoor niet genoeg draagvlak in de samenleving zou bestaan.

Dibi vroeg ondermeer of de verantwoordelijkheid voor wat kinderen wel en niet onder ogen mogen krijgen, niet bij de ouders ligt in plaats van de overheid. De minister antwoordde hierop dat het inderdaad primair de verantwoordelijkheid van de ouders is, maar dat de overheid deze rol moet overnemen waar zij dat niet kunnen of willen. Hierbij verwijst hij naar de VN-Conventie over de Rechten van het Kind, de aanbevelingen van de Raad van de Europese Unie en de EU-richtlijn Audiovisuele Mediadiensten.

Ook vroeg Dibi of de inspanningen die voor dit verbod worden gemaakt, niet beter gericht kunnen worden op het "weerbaarder maken van kinderen en jongeren middels media-educatie." Hirsch Ballin gaf toe dat dit belangrijk is, maar stelde tevens dat sommige media-uitingen zo schadelijk zijn dat er gedacht moet worden over de beschikbaarheid van dergelijk materiaal. "De aanbieders van dergelijk materiaal zijn nu aan zet om jongeren beter te beschermen tegen (extreem) gewelddadig beeldmateriaal. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, dan zal de overheid zich op strengere maatregelen moeten bezinnen," aldus de minister in zijn antwoord.

Als het 18+ de games maar gewoon kunnen kopen.

Geplaatst

Heb vandaag uncharted2 binnen gekregen en wat een heldenspel zeg!_O_

Geplaatst

Ik ben van plan een laptop te kopen, maar ik wil natuurlijk wel een goede waar ik lang mee door kan. Ik wil gewoon spelletjes zoals FM, FIFA en Counterstrike willen spelen, ook gewoon nog op internet en msn.

Maar wat moet er nou in een goede laptop zitten? Weet iemand dat toevallig of niet?

Geplaatst
In elkgeval een I3 of een I7 processor, en minimaal 3gb ddr3 geheugen.

Een goede grafische kaart is ook altijd wel handig.:checkit:

Geplaatst

Ik wil helemaal losgaan op Civ V.. maar heb Lara Croft: Guardian of Light en Amnesia al gekocht. Bij elkaar 30 euro.. Heb mijzelf belooft om niet meer veel games te kopen. :P

Geplaatst

Even de WK wegrace rijden met PCM.(d) Hopen dat ik met Gesink, Boom of Mollema kan stunten.

Geplaatst

Ohh, dan mag je SC2 proberen en kun je daarna beslissen of je um koopt.. Heb nog 1 SC-pass en 1 WoW-pass

Geplaatst
Civ V = amazing! Ben ik bezig met een potje is het al weer 4 uur verder :m:

Wanneer slaap jij Rinus? :-D

Geplaatst

Meestal ochtends en 's middags. :m: ivm avondschool enzo. :m: maar moet mijn klokje weer gaan omzetten. :m: Want ik wil weleens in de ochtend of in de middag een afspraak hebben en dan ben ik zo moe als de 'tering' :P

Geplaatst

Af en toe een kroegje pakken en heb regelmatig vrienden over de vloer, maar een sociaal leven als gehandicapte is ietwat anders dan een 'normaal' persoon.

Geplaatst

Is Alone in the dark een beetje een leuk spel? Zie hem voor €5,00 liggen bij de Free record shop, eigenlijks is het gewoon standaard kopen dat spel dan. Maar is het spel een beetje leuk.