Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

Ik zat er aan te denken om COD2 te kopen. Goedkoop op Steam en op Xfire meest gespeelde shooter.

Geplaatst

Mooi! M'n broertje gaat Black Ops halen. Heb ik hem mooi gratis. :P

Ach, hij maakt gebruik van m'n PS3, dus dit is wel een leuke tegen prestatie dacht ik zo. :)

Geplaatst
Ik zat er aan te denken om COD2 te kopen. Goedkoop op Steam en op Xfire meest gespeelde shooter.

Is niet zo leuk meer hoor Rien, tenzij je de hele game granaten wilt lopen ontwijken.

Geplaatst

Nou nou, mw2 wordt keihard verneukt door noobtubers etc. Ik denk dat dat met Black Ops wel mee zal vallen, ook omdat je een gamemode zonder attachments kunt spelen.

Geplaatst
Black Ops ga ik dus echt niet halen ;e

MW2 is dus veel beter, afgaande op de trailers :)

Jammer genoeg ben jij laten we zeggen één van de 95% van de mensen die CoD koopt. Ziet het er vet uit? Veel actie? Keiharde Choppers, AC-130's, Predators overal? GOEDE GAME.

Geef eens argumenten waarom MW2 beter zou zijn.

Geplaatst
Black Ops ga ik dus echt niet halen ;e

MW2 is dus veel beter, afgaande op de trailers :)

;e;e

Geplaatst

Tegenwoordig is het verboden om MW2 beter te vinden ofzo ? Die jongen heeft een andere mening en hij moet afgekraakt worden? Ik ken beide games niet hoor :)

Geplaatst

Het spijt me dat Black Ops me niet aanstaat hoor :moop:

Wapens kopen e.d. Ik speel ze liever vrij, maar ik mag denk ik daar geen mening over hebben :m:

Geplaatst
Tegenwoordig is het verboden om MW2 beter te vinden ofzo ? Die jongen heeft een andere mening en hij moet afgekraakt worden? Ik ken beide games niet hoor :)

Andere meningen zijn prima. Goed zelfs. Maar als je niet je mening beargumenteerd is het snel klaar.

Het spijt me dat Black Ops me niet aanstaat hoor :moop:

Wapens kopen e.d. Ik speel ze liever vrij, maar ik mag denk ik daar geen mening over hebben :m:

Je speelt wapens ook vrij, maar je koopt ze ook. Er is echt geen één reden waarom kopen niet beter is dan unlocken. Ze zitten ook beide in Black Ops.

Bijvoorbeeld op level 20 of zo unlock jij de mogelijkheid om de Balistic Knife te kopen. Dit systeem is beter omdat je dan alleen dingen unlockt die je zelf wilt. In MW2 moest je tig, soms onmogelijke, challenges met een wapen doen voor Extended Mags. Nu koop je dat gewoon en klaar.

En dan nog, dit koop systeem wat eigenlijk alleen maar positief is hoeft niet eens als argument gebruikt te worden om te zeggen dan Black Ops nu al beter is dan MW2.

Geplaatst

Ik wil een PS3 of Xbox360 kopen, maar ik weet niet precies welke ik moet kiezen.. Ik ben eigenlijk gewend met de PS(2 en 3) controller, maar dat komt ook omdat ik zelden tot nooit Xbox speel.. Geld speelt niet echt een grote rol, verder vind ik shootergames op z'n tijd wel leuk, maar race en sport (voetbal) games speel ik echt heel vaak..

Wat denken jullie? (en hoe zit het met de ruimte op de PS3, hoeveel gebruik je ongeveer daarvan??)

Geplaatst

Als je vrienden op één van twee hebt zou ik die sowieso kiezen. Qua shooters heb je bij de Xbox Halo, maar bij PS3 heb je Grand Turismo 5 die binnenkort uit komt.

Geplaatst

Is nu een erg mooie actie bij de mediamarkt ;) MOH en Ps3 320gb voor maar 320 euro geloof ik ;)

En tsja gratis internet is echt chill:)

Geplaatst

Had bij de MediaMarkt ook gister een aanbieding gezien van 160GB PS3 met FIFA11 voor €300,--, maar in hoeverre is de grootte van de PS echt doorslaggevend?

Geplaatst

Maakt niet zoveel uit imo, je moet wel erg veel games hebben om die vol te krijgen, zeker de 160GB.

Geplaatst
Is nu een erg mooie actie bij de mediamarkt ;) MOH en Ps3 320gb voor maar 320 euro geloof ik ;)

En tsja gratis internet is echt chill:)

Alsof je geen 3 euro in de maand over hebt om úren online te spelen.:huhu:

Geplaatst

Wie gaat hier eigenlijk AC Brotherhood halen?

Geplaatst

ik natuurlijk, deel 2 was echt fantastisch en heb die ook platinum. al doe ik het wel voor de SP, de MP lijkt me niks...

Geplaatst

Ik heb hem al besteld, deeltje 2 was smullen.

Ik haal hem ook alleen voor de SP, MP trekt mij in geen enkel spel echt eigenlijk.

Geplaatst

Is omdat MW2 gewoon ruk in elkaar zit, is een feit ;)

Is niet zo leuk meer hoor Rien, tenzij je de hele game granaten wilt lopen ontwijken.

Tenzij je niet op rukservers gaat en gewoon servers waarbij je maar 1 nade per ronde krijgt, of als je TDM doet gewoon geen nades. Die zijn er namelijk genoeg. The beauty of PC gaming. Er is een reden waarom COD2 nog zo populair is.

Geplaatst

Nondeju, had een deal met iemand voor een headset is er iets fout gegaan:(

Geld wel teruggekregen :)

Nu maar weer zoeken voor een nieuwe :(