Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

Black Ops is gewoon een rip-off van MW2 met een vleugje CS er doorheen. Ik ga voorlopig geen CoD games meer kopen tot ze weer eens een fatsoenlijke MP game make ;)

Geplaatst
Black Ops is gewoon een rip-off van MW2 met een vleugje CS er doorheen. Ik ga voorlopig geen CoD games meer kopen tot ze weer eens een fatsoenlijke MP game make ;)

Dan zal ik wel beginnen met reageren. Dit is een volslagen belachelijke opmerking. Allereerst is het gemaakt door een totaal andere maker (Treyarch). Vervolgens zijn er heeeeeeeel veel dingen toegevoegd ik noem:

- Currency system

- Waging matches

- Nieuwe wapens

- 3 lvl's perks

En de single player wordt ook erg goed, met een sterk en controversieel verhaal.

Geplaatst
Hier krijg je reacties op geloof mij ;)

Precies :banana:

Allemaal leuk en aardig Sparnaaij, maar het gaat erom dat er juist heel veel dingen uit zijn gehaald. Ook kan je gewoon altijd Barebones Pro spelen, dat is CoD2 style dus zeg maar.

Maar ff he, als de hit detection niet even goed of beter is dan MW2 (was een groot pluspunt) dan is de game sowieso al verdoemd. In WaW moest je soms 4x schieten voordat je 'm raakte.

Geplaatst
Dan zal ik wel beginnen met reageren. Dit is een volslagen belachelijke opmerking. Allereerst is het gemaakt door een totaal andere maker (Treyarch). Vervolgens zijn er heeeeeeeel veel dingen toegevoegd ik noem:

- Currency system

- Waging matches

- Nieuwe wapens

- 3 lvl's perks

En de single player wordt ook erg goed, met een sterk en controversieel verhaal.

De oude CoD games...dus cod1, cod:uo,cod2 en cod4 waren games die lange tijd populair waren bij de gamers. Deze games kregen fatsoenlijke ondersteuning van de makers en zaten goed in elkaar waardoor het leuk "bleef". Sinds de COD games in een "modern warfare" jasje zijn gestoken vind ik er gewoon geen ruk meer aan en staat de naam Call of Duty meer voor Camp or Die. Zitten niks dan trieste campers in, de mappen zijn erg saai, net als de speelbare mods en bovenalles zijn de wapens niet goed gebalanceerd tov de grootte van de "teams" en/of de mappen. Elke noob die op de schietknop kan drukken haalt nu kills ipv dat men echt fatsoenlijk dient te aimen etc. Het spray n pray gehalte is ver 1000 voudigt.

Geef mij maar een KAR98K/M1 Garand/Lee-Enfield/Mosin Nagant...one shot one kill ftw!

Geplaatst

Wel een lekkere game, hoor. :D Binnenkort dan maar Two Worlds 1 Game of year edition en Sacred 2 Gold aanschaffen..

Geplaatst

Ik haat die banelings echt zo hard he in Starcraft II, ik weet nog steeds niet wat ik er tegen moet doen :(

Geplaatst

Ik vind personelijk Black Ops ook minder hoor.

Het is dat er een Zombie Mode in zit, anders zou ik het spel weg doen.

Teveel problemen, teveel lag.

Ik krijg het idee dat Treyarch het spel in haast uit wilde brengen,

en dat er nu ontzettend veel klachten over zijn.

Singleplayer daar in tegen is meesterlijk gemaakt, maar multiplayer..

Wel leuke ideeen allemaal en zo met het geld en de Wager match, daar niet van.

Ik wacht nu op Modern Warfare 3, alleen vanwege de verhaal lijn, maar daarna

is het Call of Duty verhaal voor mij afgelopen.

Geplaatst

Moet zeggen dat ik steeds minder plezier in CoD ga krijgen. Niet dat er veel mis is met Black Ops, maar ik krijg steeds meer zin om BC2 weer te spelen :cab:

Geplaatst

Ik heb totaal niet het gevoel alsof ik COD BO leuk vind. Persoonlijke was MW2 vele malen mooier en speelde ik dat ook 3 maanden na de release nog met fun.

Geplaatst

- Currency system

- Waging matches

- Nieuwe wapens

- 3 lvl's perks

Je zegt het zelf al. Er zijn veel dingen toegevoegd en het is dus niet een compleet ander spel. Precies wat mhwk zegt. Heb de mijne gelukkig nog kunnen verkopen voor 35 euro. :mrgy:

edit:

:cab:
Geplaatst

haha COD1 spelen wij altijd op de computer op school. Favorieten zijn toch wel de Bren-LMG, MP44 en de Springfield.

Geplaatst

Ik ga maar eens een tijdje stoppen met gamen, raak echt zo gefrustreerd ervan laatste dagen. Elk potje met Fifa word je opeens genaaid, schoten van 5 meter voor de goal gaan naast en aan de andere kant is elk schot raak ;e Ook Black Ops komt me de neusgaten uit, begint een potje, maak je aardige score en dan vliegt de server er natuurlijk uit. Gaat het minder, dan zit ook echt alles tegen.

Benieuwd hoelang ik het vol houdt :D

Geplaatst

Ja had ik ook last van. Onder andere speel ik daarom weer WoW. Lekker doen wat jezelf wilt, beetje praten met mensen via Ventrilo, beetje dit beetje wat. Geniet er weer van.

Geplaatst

Ik snap dat gezanik op BO niet echt, ik vind dit net als alle andere COD games gewoon een lekkere game. Maarja misschien ben ik niet Nederlands genoeg om overal maar op te zeiken en maar te Twents om tevreden te zijn met wat je hebt. ;c

Geplaatst

De game is idd gewoon goed, dat was Call of Duty Modern Warfare 2 ook ja. Jammergenoeg moeten deze games vaak worden verneukt door andere gamers, het noobtuben, het commando'en etc. Gellukkig is dat in Black Ops minder, maar nog steeds, aanwezig. Alleen nog iets zien te vinden om campers weg te krijgen, misschien een xp bonus naarmate de afgelegde afstand in een potje (Masteridee?(d)) en dan is het gewoon perfect.

Geplaatst

Die campers krijg je nooit weg en anders gaan die juist weer zeuren. Ik camp ook wel eens, maar dan meer in de vorm van: weet je dat er iemand aan komt en je wil het risico niet nemen om frontaal doodgeschoten te worden, dan maar ff kort in een hoekje wachten en dan bammen. In hun ogen zien ze mij waarschijnlijk als terrorcamper en heb ik al 30x kanker gehad, in mijn ogen is dit gewoon slim. Maar je hebt soms idd wel extreem harde campers die bijv in Launch de heeeeeele tijd daar in 1 van die 2 torentjes zitten bij die rocket. Oja als je dat afgelegde afstand gaat doen, dan gaat iedereen lightweight+marathon+ballistic knife doen en dan hop, knifen maar.

Verder kanker ik ook altijd op alles en nog wat tijdens de game, maar das gewoon puur frustratie. Ik blijf de game gewoon lekker vinden.