Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heeft er iemand nog een paar aanraders voor op de PSP? Gewoon spellen om je rustig te ontspannen. En wat kost een geheugenkaart van 4gb/8gb ongeveer?

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

Ik betaal je de helft. ;) Je gaat er geen spijt van krijgen. Eerst recensies, o.a. metacritic lezen, en youtube-gameplay filmpjes kieke.. Dan besluit nemen.

Geplaatst

Nog meer mensen die zich hebben aangemeld voor Family Guy online. Las er gister wat over een gamer.nl dus ik dacht even aanmelden :D

Geplaatst
Heb daarstraks filmpjes bekeken en reviews gelezen, en heb het daarna gekocht :p

Als je FF leuk vindt.. dan vind je dit ook tof.. Het is meer te vergelijken met FF X, dam FF VIII.

Geplaatst
Als je FF leuk vindt.. dan vind je dit ook tof.. Het is meer te vergelijken met FF X, dam FF VIII.

FF VII is nog steeds het beste deel als je het mij vraagt...

Geplaatst

Ik zat eens te denken, onder genot van een sigaar, en kom tot de conclusie dat de turn-based jrpg dood is.. Louter Lost Odyssey en Blue Dragon bestaan voor de 'next generation'. Dragon Quest X komt nog voor Wii, maar de WII beschouw ik niet als 'NG.' Kortom: Ik hoop dat de TB-JRPG wederkeert.

ps. Ik haat de ds. ;)

Geplaatst
Ik zat laatst te denken.. Gamescom is alweer bijna.

Mensen zin om te gaan?

Ik denk dat ik wel wil. Is even kijken wanneer ik terug ben uit Ierland.

Geplaatst

Het feit dat WII U volgend jaar uitkomt kan misschien erop duiden dat de RPG of de J-RPG zijn comeback maakt. Ofwel we zullen feesten in de turn-based games, zoals Final Fantasy en Lost Odyssey-achtige games. Dat zou voor mij echt een plezier zijn. Gewoon heerlijk in de zetel en 100+ uur gamen, per game, hehe.

Geplaatst

Jawel dat waren gouden consoles maar sinds Wii is het een gay ass console voor kleine meisjes geworden. Neem een kijk in de spellen lijst. 99% is tot 10 jaar.

Geplaatst
Jawel dat waren gouden consoles maar sinds Wii is het een gay ass console voor kleine meisjes geworden. Neem een kijk in de spellen lijst. 99% is tot 10 jaar.

Goh... welleens bij stilgestaan dat nitendo dat ook als hun doelgroep ziet??

ik zie een nitendo altijd als een soort opstapje naar het echte werk , ongeacht welke tijd we in leven :P

Geplaatst
Ik denk dat ik wel wil. Is even kijken wanneer ik terug ben uit Ierland.

Ik ga sowieso niet meer. Las op verschillende fora dat ze daar heel streng zijn met leeftijden. Je moet, hoe oud je ook bent, altijd je ID laten zien. Dan krijg je een bandje met 12+, 16+ of 18+. Ik ben 17 en ook al lijk ik wel 18+ heb ik er dus niks aan. Zonder een 18+ bandje kom je niet bij CoD etc :m:

Geplaatst
maar je eigen der wel naar gedragen..... , k zeg niks meer hierover want ben bang dat je je eigen nog belachlijker gaat maken.

Of je post gewoon niet? Ga Nintendo spelen ofzo!