Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ga sowieso niet meer. Las op verschillende fora dat ze daar heel streng zijn met leeftijden. Je moet, hoe oud je ook bent, altijd je ID laten zien. Dan krijg je een bandje met 12+, 16+ of 18+. Ik ben 17 en ook al lijk ik wel 18+ heb ik er dus niks aan. Zonder een 18+ bandje kom je niet bij CoD etc :m:

Serieus? Ik las ook dat ze de verkopen harder gaan aanpakken onder 18. Ikzelf geen last van maar vandaag was er een 13 jarig gastje aant spelen op mw2 haha.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

Zijn hier nog andere mensen die ook League of Legends spelen, zoja als er genoeg animo voor is kan ik wel een topic ervoor aanmaken?

Geplaatst

Het is een PC game, het is gratis, en het is een soort strategie spel, afgeleid van een Warcraft 3 mod, en jij als account bent een sumonner.

Dan heb je champions die je kan kiezen om te gebruiken in een potje.

In een potje is het doel de tegenstanders zijn Nexus te vernietigen, maar dan moet je eerst een aantal turrets neer halen.

Als je een potje afmaakt kan je IP verdienen waarmee je meer champions kan kopen etc.

Zoek anders een Youtube filmpje voor een meer gedetaileerde uitleg.

Geplaatst

Na mijn liefde voor Baldur's Gate I en II, maar even IcewindDale I en 2, Planescape Torment en Arcanum in bezit genomen. ^^ Kan ik hele vakantie mee door.. Heb ook nog Farewell to Dragons en Drakensang. ^^ (K) Nu nog NIER, Castlevania voor Ps3.

Geplaatst

Heeft iemand hier ervaring met games kopen van amazon UK of de UK in het algemeen? Ik probeer nl. iets te kopen via paypal maar het lijkt wel alsof ik verplicht word om een creditcard als backup van mijn bankrekening toe te voegen omdat 'de verkoper mogelijk geem achterstallige betalingen accepteert".

Geplaatst
  • Auteur

Kan ik mee leven. Ik denk dat GW2 en SWTOR WoW tijdelijk van die eerste plaats kunnen stoten. Op den duur komt WoW hard terug. Vooral wanneer er een nieuwe titel uitkomt.

Geplaatst
Dead Island is gruwelijke geflopt. :m:

Snelle conclusie, hij is sinds vandaag te koop maar een hit zal het niet worden idd:P

Geplaatst
  • Auteur

Denk het ook niet. Snapte het doel van het spel echt niet:cab: Ik denk dat meer mensen dat hebben.

Geplaatst

Dan ga ik het maar op het zuipen zetten om in dezelfde staat te zijn, het is tenslotte al 12 uur geweest :P

Geplaatst
Ja dat lees ik al 4 Posts maar waarom dan?

Sommige dingen zijn gewoon erg onrealistisch op de 1 of andere manier en naar mijn mening iets teveel geweld ook al heb ik daar geen probleem mee.

Geplaatst

Dead Island is gewoon kut. Personages zijn niet boeiend, verhaal zit er even min in en er zit zoals in zoveel games veel te weinig variaties in.