Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst
Is er iemand die Banished heeft ? Zo ja, het spelen waard ?

Heb hem even bekeken, ziet er redelijk tof uit.

Geplaatst

Mensen die van plan zijn om de South Park game te halen? Ziet er wel goed uit moet ik zeggen. De nieuwe Thief is ook uitgekomen deze week maar blijkbaar is het nogal een teleurstelling :(

Geplaatst
  • Auteur
Mensen die van plan zijn om de South Park game te halen? Ziet er wel goed uit moet ik zeggen. De nieuwe Thief is ook uitgekomen deze week maar blijkbaar is het nogal een teleurstelling :(

Ik ga voor South Park! Ziet er wel gaaf uit idd. Thief zie ik niet zitten. Beelden lijken me nogal saai. Je zal er wel een fan van moeten zijn denk ik.

Geplaatst

Het concept van Thief is nochtans erg tof hoor, een game die puur om stealth draait. Thief: Deadly Shadows is een erg leuk spel maar wel een beetje gedateerd (uit 2004). Ach ja, zal 'm wel eens in een sale oppikken :D

Geplaatst

Re: Dronkengamerstopic

Ik heb recent Mass Effect maar even uit de sale opgehaald. 3 eurotjes. Mass Effect 2 geleend van [MENTION=25395]Breeza[/MENTION]; en nu maar eens door beide delen heen knallen :< Als ik daar mee klaar ben deel 3 ook maar even aanschaffen. Heb 2 en 3 al wel eens gespeeld op de pc maar nooit achter elkaar dat je dus alle beslissingen hebt gehad. Heerlijke serie :)

Geplaatst

Ja succes ermee, ik moet zelf ook nog een keer opnieuw beginnen hehe. Maar daar moet je gelijk weer 100+ uren tijd voor hebben :P.

Geplaatst

Pfoeh, net een tornado gehad in Banished :-D Gelukkig ging hij ruim langs mijn stad heen. ZIt nu in jaar 28 ofzo, had na +- 15 jaar een grote terugval van bevolking door vergrijzing. Nu maar een babyboom uitlokken door genoeg huizen extra te bouwen zodat jongeren op zichzelf kunnen gaan wonen. Qua voorzieningen loopt het perfect dus alleen uitbreiding van de bevolking is nu het belangrijkste

Geplaatst
Even huilen, omdat Banished er niet voor de Mac is :(

Je moet als gamer ook geen Mac halen :cab:

Geplaatst
Je moet als gamer ook geen Mac halen :cab:

Haha, nee dat is een ding wat zeker is! Zo veel game ik verder ook niet, helemaal de tijd niet voor en mijn Mac is uitstekend voor mijn werk en studie, dus dit verlies moet ik even leren accepteren :P

Geplaatst

Hier een leuk spel waar je ook echt geld mee kunt verdienen. Nederland is met 500 spelers nog niet echt goed vertegenwoordigd. Dus als je interesse hebt schrijf je in via deze link: http://www.marketglory.com/strategygame/gielheyms

Hier kun je vinden wat het is en wat je allemaal kunt doen

http://www.marketglory.com/info/documentation

Geplaatst
  • Auteur

Dronkengamerstopic

PewDiePie is zo'n vage kerel. Snap echt niet waarom hij zoveel volgers heeft.

Geplaatst
PewDiePie is zo'n vage kerel. Snap echt niet waarom hij zoveel volgers heeft.

Eens. Die video's die tegenwoordig enorm populair zijn vind ik allemaal zo nep, kan er niet om lachen.

Geplaatst
Iemand een aanrader voor een spel op de Mac? Ik ben een vrij allround qua soorten games :D

Xcom enemy unknown , eu4 .