Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Welk spel is dat?

Vind Uncharted 3 trouwens echt heerlijk, zit nu op ongeveer 60%. Goeie mix van vechten, schieten, platformen en toffe puzzels. Op sommige momenten lijkt het net alsof je midden in een actiefilm zit, plus nodige dosis geschiedenis en humor. Ik vermaak me prima.

Heb je FIFA nu al :-D

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

Vind Uncharted 3 trouwens echt heerlijk, zit nu op ongeveer 60%. Goeie mix van vechten, schieten, platformen en toffe puzzels. Op sommige momenten lijkt het net alsof je midden in een actiefilm zit, plus nodige dosis geschiedenis en humor. Ik vermaak me prima.

En uitgespeeld, finale viel een beetje tegen maar verder uitstekend. Nu verder met de Batman-series: Arkham City is aan de beurt.

Geplaatst

Middle-Earth: Shadow of Mordor via de piratenbaai ff binnen gehengelt en in 16.40 uur op 100% uitgespeeld.

Leuke game maar wel wat repetitief. Grafisch wel erg mooi en een leuk doch niet erg origineel verhaal. Voice-acting is trouwens wel erg goed.

Als ik het een cijfer zou moeten geven zou ik het een 7.5 geven.

Geplaatst
Middle-Earth: Shadow of Mordor via de piratenbaai ff binnen gehengelt en in 16.40 uur op 100% uitgespeeld.

Leuke game maar wel wat repetitief. Grafisch wel erg mooi en een leuk doch niet erg origineel verhaal. Voice-acting is trouwens wel erg goed.

Als ik het een cijfer zou moeten geven zou ik het een 7.5 geven.

Hm 16 uur is wel weinig. Ben er zelf ook mee bezig, hopelijk komt de DLC dan snel want anders pleur ik m weer in de verkoop :/

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Tering... had net een BreakOut-case met Counter Strike GO. Ruilde hem met een vriend voor een blauw wapen. Dus die vriend opent hem... zit er een fucking factory-new butterfly knife in... Heeft 'ie verkocht voor $347 :r

Geplaatst

Speel nu Shadowrun: Dragonfall, een isometric cyberpunk RPG. Heerlijk spel en geweldig sfeertje.

Geplaatst

Zit weer tot mijn enkels diep in Guild Wars 2. Halloween lootbags farmen en wat gold binnen harken.

Geplaatst

Wilde er pas ook weer mee beginnen, maar mijn GPU is kapot aan het gaan. Wacht dus tot ik een nieuwe PC heb.

Geplaatst

Laatst Company of heroes gekocht, ben nu al verslaafd :-D Kan alleen in deel 2 niet langs dat level met die tigertank komen.

Geplaatst
Tering... had net een BreakOut-case met Counter Strike GO. Ruilde hem met een vriend voor een blauw wapen. Dus die vriend opent hem... zit er een fucking factory-new butterfly knife in... Heeft 'ie verkocht voor $347 :r

En nu koopt 'ie FM15 voor mij _O_

Geplaatst

Zaterdagochtend om 03.00u vinden de Game Awards 2014 (voorheen de hilarische Spike TV Awards) plaats. Er worden een heleboel awards uitgereikt alsook nieuwe game announcements en trailers. Stream zal worden uitgezonden op: http://thegameawards.com/ en vermoedelijk ook op Twitch.

Geplaatst

Ik zoek nog een nieuwe multiplayer game vergelijkbaar met Curve Fever, Hax Ball of Transformice. Gewoon zo'n spelletje wat je in je browser speelt met anderen, en please kom nu niet aan met spele.nl/multiplayer. ;c

Geplaatst
Ik zoek nog een nieuwe multiplayer game vergelijkbaar met Curve Fever, Hax Ball of Transformice. Gewoon zo'n spelletje wat je in je browser speelt met anderen, en please kom nu niet aan met spele.nl/multiplayer. ;c

Haxball ;c

Geplaatst
Dat was vorig jaar toch zo'n fiasco? :r Met die Dorito's/Mountain Dew-gast van GameTrailers.

Vorig jaar was inderdaad een fiasco met Joel McHale als toppunt :-D Die Dorito gast waar je op doelt is Geoff Keighley. Vorig jaar werd het nog georganiseerd door VGX en die wilden er MTV-achtige awards van maken. Nu sponsort Keighley het uit eigen zak en gaat het hopelijk wat serieuzer (en beter) worden.