Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

Gisteren Mad Max eindelijk uitgespeeld. Erg toffe game, maar het werd na een een tiental uren spelen wel eentonig. Buiten dat alleen maar pluspunten; tof verhaal, lekkere graphics en goed combatsysteem alsook het rijden door de woestijn. Zeker een aanrader.

Nu bezig met de Uncharted collection die ik enige tijd geleden alle vier heb binnengehengeld. Ben benieuwd.

Geplaatst

Wat een grote hoop schijt dat battle.net van Blizzard... Ik wil gewoon af en toe snel potje Star Craft II: Wings of Liberty spelen maar dat zit er dus niet in met die eeuwig durende ''initializing laadtijden'' :cab: :r

Geplaatst

Iemand een idee waar je die Harry Potter games van vroeger veilig kunt downloaden?

Geplaatst

Kent er iemand het spel: We were here op Steam? Ziet er mij leuk uit. Kan je gratis downloaden, en zou dit graag eens met iemand willen testen. Iemand interesse?

Geplaatst

Mensen die houden van games met goede writing en story, Torment: Tides of Numenera is een dikke aanrader!

[YOUTUBE]qVAMuk-CV18[/YOUTUBE]

bewerkt door King XVI

Geplaatst

Jongens ik ben op zoek naar een nieuwe game voor de ps4, tips? Mag ook een iets oudere game zijn maakt niet uit.

bewerkt door Joery

Geplaatst

Dat is wel hééél breed. Wat voor soort game? Spellen die je nu al veel speelt? Etc.

Geplaatst
Jongens ik ben op zoek naar een nieuwe game voor de ps4, tips? Mag ook een iets oudere game zijn maakt niet uit.

Ben de afgelopen week geheel verslonden geraakt aan Horizon! Wat een prachtspel is dat (wel een net nieuw uitgekomen game) :)

Geplaatst

Ben de afgelopen week geheel verslonden geraakt aan Horizon! Wat een prachtspel is dat (wel een net nieuw uitgekomen game) :)

Ja heb er naar gekeken maar denk dat het me snel gaat vervelen ;c Ziet er verder wel prachtig uit inderdaad.

Dat is wel hééél breed. Wat voor soort game? Spellen die je nu al veel speelt? Etc.

Ik heb fifa, gta,the last of us, cod, en ghost recond wildlands voor de ps4. Maar ben erg breed in mijn keuzes, als het maar geen rpg is :)

bewerkt door Joery

Geplaatst
Iemand die toevallig Playerunknowns Battlegrouds heeft?
Staat wel als volgende game op de wishlist, wat dan? ;c

Geplaatst
Staat wel als volgende game op de wishlist, wat dan? ;c

Het lijkt me leuker om samen met iemand te spelen ;c

Geplaatst

Het lijkt me leuker om samen met iemand te spelen ;c

Laat het wel ff weten als ik hem heb, eerst ff EU4 DLC halen donderdag :D

Geplaatst

Nee nee, PU BG eerst :D

Geplaatst

Volgens mij is de DLC van EU IV deze keer niet heel bijzonder. Ik ga denk ik nog even verder op 1.19 denk ik. Eerste tijd zullen er toch genoeg bugs nog in zitten. Duurt wel een paar weken voor dat deze gefixed zijn. Dat is eigenlijk zelfs pas met patch 1.21, leert mijn ervaring.

Geplaatst

Eens. Ik ga hem deze keer ook niet meteen kopen. Misschien pik ik nog wel de nieuwe dlc van stellaris op, die ziet er wel heel tof uit.