Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Out Of The Park Baseball '16 official licensed door de MLB _O_ Binnenkort ook maar weer ff halen, '15 ook een tijdje plezier mee gehad :D

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst
Pillars_of_Eternity_logo.png

Nog drie uurtjes wachten _O_

Paradox is ziek bezig zeg. :< Weer een paar let's play's gezien, deze gaat in de tas hoor

Geplaatst

Ook al paradox ja? Ik wacht vooral met smart op Hearts of Iron, die wordt ook heerlijk :

Geplaatst

Is van Obsidian maar Paradox is publisher ja, zijn inderdaad goed bezig met Cities: Skylines recent en nu Pillars of Eternity :) Geen strategy game, spiritual successor van Baldur's Gate.

Geplaatst
Iemand die ik blij kan maken met een beta key voor Heroes of the Storm? Heb er twee. @King XVI; @Roprop; @Stefan.; @joostmakaay;

Game van Blizzard toch? Als je ze over hebt natuurlijk :) Tenzij ie na het weekend al afloopt, dan kun je er beter iemand anders blij mee maken. Na t weekend wil ik t wel eens checken ja :)

Geplaatst
Game van Blizzard toch? Als je ze over hebt natuurlijk :) Tenzij ie na het weekend al afloopt, dan kun je er beter iemand anders blij mee maken. Na t weekend wil ik t wel eens checken ja :)

Blizzard ja. Ik weet niet wanneer die afloopt. Wil je 'm hebben of niet?

Geplaatst
Blizzard ja. Ik weet niet wanneer die afloopt. Wil je 'm hebben of niet?

Als je m niet kwijtraakt wil ik het wel eens proberen ja ;) Maar als je er iemand anders blij mee kunt maken is dat prima, want verwacht er niet erg veel gebruik van te maken ;)

Geplaatst
Als je m niet kwijtraakt wil ik het wel eens proberen ja ;) Maar als je er iemand anders blij mee kunt maken is dat prima, want verwacht er niet erg veel gebruik van te maken ;)

Je bent tot nu toe de enige dus ik stuur 'm wel door. Ik heb er toch twee. :D

Geplaatst

Iemand hier die Hearthstone speelt? Ga niet alle pagina's teruglezen, kan wel wat tips en ish gebruiken.

Geplaatst
  • Auteur

Dronkengamerstopic

Iemand hier die Hearthstone speelt? Ga niet alle pagina's teruglezen, kan wel wat tips en ish gebruiken.

Zoek op YouTube Trump teachings. Dat zijn negen filmpjes ofzo, met belangrijke eigenschappen van een goede speler.

Sowieso is het hele kanaal van Trump erg educatief.

Geplaatst

Mensen die nog een leuk spel zoeken: The Secret World staat aan -66% op Steam is zeker de moeite waard. Het is een MMO maar speelt veeleer als een single-player game. Het speelt zich af in de moderne wereld maar bevat allerlei mythes, legendes en een resem occulte zaken. Het spel heeft een fantastisch verhaal en ditto atmosfeer. Het spel bestaat uit vier grote gebieden. New England is sterk geïnspireerd door de verhalen van Lovecraft, in Egypte loop je Bijbelfiguren en Romeinse tempels tegen het lijf en in Roemenië kan je oude Sovjetbunkers verkennen. Tokyo is de laatste additie aan het spel en is gericht op endgame spelers. Enkele screentjes die ik genomen heb:

[spoiler=Pictures]2me4w8n.jpg

1z3njfm.jpg

34il8vk.jpg

v8jxqt.jpg

1h56a8.jpg

2lnuxwk.jpg

2u62xwp.jpg

14aju61.jpg

Geplaatst

Hmm ziet er wel heel geinig uit. Weet alleen niet of mn pc het kan trekken. Verder meestal niet zoveel met MMORPGs, maar zoals ik het Lees is het eigenlijk vooral een singeplayer game ;c Compleet over de top verhaal, maar dat maakt t wel geinig :)

Geplaatst

Nou jongens.. Nooit meer games kopen via gift met licence uit andere landen ;e Eerste keer en laatste keer dat ik het doe. Kan niet spelen zonder VPN.

Geplaatst

Wat zijn een beetje de must-haves voor de PS3? Ik hou van iets adventure/RPG-achtig met een sterk verhaal, Uncharted 3 heb ik bijv. heel graag gespeeld.

Geplaatst

Skyrim is meer een PC-game en bepaald niet story-driven. Probeer The Last Of Us, als je dat nog niet gespeeld hebt.