Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Summit aant kijken ;c? Ziet er vet uit, als ik een Star Wars fan was had ik nu niks anders gedaan. Jammer genoeg na me 10de nooit meer leuk gevonden.
Klopt ;c Battlefield gevoel maar dan Star Wars, ziet er echt gaaf uit, jammer dat het EA/Origin is tho
  • Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

Heb ook interesse maar gehoord dat er geen single-player campaign bij zit. Even afwachten dus.

Geplaatst
Heb ook interesse maar gehoord dat er geen single-player campaign bij zit. Even afwachten dus.
Hmm, volgens mij zag ik gister in de ingame menu's wel degelijk SP missions langs komen :D
Geplaatst
Hmm, volgens mij zag ik gister in de ingame menu's wel degelijk SP missions langs komen :D

Campaign of gewoon skirmish? Kan een verschil zijn natuurlijk. :)

Geplaatst

Goh, vannacht 7 Days To Die aan het spelen met iemand en het spel heeft haar CPU gefrituurd :D Enig idee wat maximaal toelaatbare temperaturen voor GPU en CPU zijn? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; maybe?

bewerkt door ForzaUtreg

Geplaatst

Als het goed is gaat een CPU vanzelf uit als die te heet wordt. Hangt een beetje van de soort CPU af hoe heet die max. mag worden, maar boven de 60-70 graden toch zeker meestal niet. Volgens mij gaan ze bij 90-100 graden vanzelf uit.

Geplaatst

CPU ligt rond de 70 °C denk ik, voor een GPU eerder 100 °C. Je CPU en GPU komen meestal wel met een softwarepakket waarmee je de fan speed kan controleren als je het niet vertrouwt :p

Geplaatst

Zelf een beetje zitten testen en temperaturen zijn stabiel bij mij op 50 (CPU)/60 graden (GPU), maximaal 70 voor CPU en maximaal 74 voor GPU als ik intensief game. No worries voor mijzelf dus :D

Geplaatst

Heb ondertussen een brandplek op mijn knie van mijn laptop tijdens Counterstrike. Niet voor niks dat ik daarmee gestopt ben man, dikke kachel wordt t. :D

Geplaatst
Heb ondertussen een brandplek op mijn knie van mijn laptop tijdens Counterstrike. Niet voor niks dat ik daarmee gestopt ben man, dikke kachel wordt t. :D

Speel je met laptop op schoot dan? Dat is echt super slecht voor je namelijk :P

Geplaatst
Speel je met laptop op schoot dan? Dat is echt super slecht voor je namelijk :P

Ja, wat is daar slecht aan?

Geplaatst

In de trein ook altijd zo inderdaad. :) Doe het ook verre van vaak op die manier, dus dan zal het wel reuze meevallen

Geplaatst
Even serieus, hoe kan je zo zitten en alsnog fatsoenlijk CS spelen. :cab:

Waar laat je je muis bijvoorbeeld?

Speelt die niet mee :mrg: #TouchPadMasterRace

Geplaatst

Iemand een tip voor een lekkere browsergame of iets dergelijks? Momenteel in het buitenland met enkel mijn Mac maakt me toch wel verdrietig qua games haha.

Geplaatst
Iemand een tip voor een lekkere browsergame of iets dergelijks? Momenteel in het buitenland met enkel mijn Mac maakt me toch wel verdrietig qua games haha.

Mini Metro als je van puzzelen houdt. Kan me niet indenken dat ie Mac die game niet kan draaien ;c

Geplaatst
  • Auteur
Nieuwe Overwatch hero's en maps zijn gratis :) Dus na €40 ben je klaar, gelukkig. Als er een open beta is maar eens een topicje aanmaken.

Die 40e is dan zo'n founder pack ofzo, of is de game niet f2p?

Geplaatst
Die 40e is dan zo'n founder pack ofzo, of is de game niet f2p?

€40 is pc, €60 is met wat extra's, €130 of zo voor collector. Eerste komt niet op consoles uit.