Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hoe staat het met je gamedesign opleiding Steef.? Als dit topic daar ook voor is anders excuses.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

In dit topic mag alles, als het maar over games gaat.

Maarja om terug te komen op je vraag, 't kutte is dat ik nog eerst ff m'n examen moet halen dit jaar. Dan ga ik naar Amsterdam, heb er zoveel zin in he :) Ik heb hier thuis wel wat boeken liggen, maar ben nu op vakantie dus heb er nu niet zoveel zin in. Over een paar maanden als ik dit boek uit heb ben ik misschien van plan er één te kopen die gaat over hoe je een (Online?) Multiplayer FPS maakt, dus dan kunnen we met heel MU mijn game gaan spelen :oops: Die game heeft dan wel poep graphics nog slechter dan COD2 etc, maar het gaat erom dat de gameplay goed is :LO: Dat zou wel toffff zijn zeg. Luke (Voskamp..) gaat trouwens dit jaar beginnen met een gameopleiding he, ben wel benieuwd wat hij allemaal gaat leren. Jammer genoeg staat zijn persoonlijkheid mij niet aan en is hij zeg maar niet mijn beste vriend dus tsja

Geplaatst

Gaaf hoor. Je gaat dus in 2011 die opleiding doen? Hoe lang duurt die opleiding dan? Niet dat ik het ook wil doen hoor gewoon interesse ik vind het wel een boeiend onderwerp.

Ik neem aan dat je je na je opleiding ook gaat richten op de FPS games?

Nou ben benieuwd naar je game :p als het maar grote maps heeft dat ik kan sniperen.

Geplaatst

Zoals ik er nu voorsta qua cijfers die al meetellen voor me examen moet ik gewoon kunnen slagen, zit geen één onvoldoende tussen 8) Dus als het goed is begin ik in 2011 ja.

In de opleiding richt je je op heel veel verschillende dingen. Van brower games tot FPS'ers, van MMO's tot games om mensen wat te leren. Check het allemaal maar hier > http://www.media-creatie-informatie.nl/#/opleidingen > klik ff voltijd bovenaan en dan Game Development (richting binnen informatica).

Geplaatst
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Draadloos of met draad?

Met USB. Heb geen bluetooth-dongle. Het werkt erg goed! Sommige games zoals Dead Space zijn echt 100x beter bespeelbaar met een controller. _O_

Geplaatst

Je kan zeker niet met een gewone bluetooth toetsenbord op je PS3 of wel? Moet je zeker zo'n dure van Sony voor kopen :(

Geplaatst

Fifa 10 is schijt op PC. Maar dat kan wel? Mooi. Straks maar even uitproberen.

Geplaatst

Ja hoe heb je het nu geflikt? Lijkt me wel handig om San Andreas zo te spelen. Mijn oude pc-controller is prul.

Is €30 voor een speelgoedwinkel-headset veel? Ik denk dat ik in de Bart Smit eens een gezien had.

Geplaatst

Ik ben nu Armed Assault aan het installeren, alleen toen ik die filmpjes op youtube zat te kijken zag ik dat ik dat spel al een keer gedownload had alleen toen was het de Duitse dus ik hoop dat ik nu wel de goede heb.

Geplaatst
Ben een enorme AoE fan maar Starcraft nooit gespeeld, niet echt mijn game.

Geldt ook voor mij eigenlijk. Wat vind jij ervan Rinus?

Geplaatst

Erg spannend, en mooi. Speel um uiteraard op ultra. :m: De singleplayer is fantastisch opgezet. Met cutscenes en al. Een must-buy voor iedere RTS-liefhebber. Is ook makkelijk op te pakken voor beginners en dat Base-building is gewoon een dikke plus. Lekker oldschool. Ben niet zo'n Rts-Multiplayer-fan, dus ik heb het spel niet al te legaal. :P