Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 73,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 1 was al erg goed. Kan niet wachten tot deze uit is.

• Mijn hobby & werk. Wilde het even posten.

• Voor mensen die op zoek zijn naar een mix tussen Rollercoaster Tycoon en Cities Skylines: probeer Timberborn eens. Erg vermakelijk.

Geplaatst

Nog geen release date. Ik ben wel benieuwd wat dit gaat worden. Volgens mij gaat ze voor nog een tandje ingewikkelder, dus ik vermoed zomaar dat velen het spel te ingewikkeld gaan vinden en daarom afhaken. 

Geplaatst

Maar er zou wel meer automatie/dingen die je aan de AI kan overlaten zijn

Moet nog 216 achievements in EU4, en zou op termijn graag ook CK3 spelen, dus de kans dat ik dit in de eerste 5jaar na release koop is klein. Ook nog geen indicatie van een release date

Geplaatst

Expedition 33. Wauw, echt wauw. Nu ong. 5 uurtjes in zitten. Echt genieten. Geen enkel puntje van kritiek tot dusver. En dat heb ik vrijwel nooit. Had op Metaphor: Refantazio behoorlijk wat kritiek namelijk in mijn recente playthrough.

Geplaatst

Lekker bezig @De Raam , ik zag hem voorbij komen bij een YouTuber die ik voorbij zag komen. Ga het onthouden. Dank voor de tip.

Geplaatst
43 minuten geleden zei Arezo:

Lekker bezig @De Raam , ik zag hem voorbij komen bij een YouTuber die ik voorbij zag komen. Ga het onthouden. Dank voor de tip.

Gameplay is wat langdradig, maar verwacht dat er nog content bij gaat komen. Delen van de map zijn nog afgeschermd en ik zie wel verdere potentie voor deze game.

Desondanks is het redelijk verslavend. Je wilt toch steeds duurdere auto's verkopen, mensen aannemen en de shop uitbreiden D Ik heb er in die korte tijd al aardig wat uurtjes inzitten.

Geplaatst

Mensen hier die REMATCH al hebben gespeeld? Rocket League maar dan met mensen, dus meer een FIFA Clubs 3x3. Speelt wel aardig zo te zien, al vraag ik me af hoe lang het populair blijft.

Geplaatst
1 uur geleden zei PJHoutman:

Mensen hier die REMATCH al hebben gespeeld? Rocket League maar dan met mensen, dus meer een FIFA Clubs 3x3. Speelt wel aardig zo te zien, al vraag ik me af hoe lang het populair blijft.

Ja dit is een mooi spelletje, ga ik zeker vaker spelen zodra ik terug ben van me reisje

Geplaatst
17 minuten geleden zei neva:

Had gehoopt dat ie gratis te spelen was wel.

Schijnt gratis te worden voor de Xbox gamepass, wat dan niet gratis is maar wel goedkoper en meer variatie.

Weet het overigens niet zeker hoor, las het toevallig vandaag ergens

Geplaatst
2 uur geleden zei Stefan:

Is het tijd voor een Rematch topic? Ik ben Pro

We hebben wel enge goals gemaakt gister zeg.

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Is het echt wel wat dan?

Of weer een hype van een maand..?

Denk solo wel een gare game, met vrienden (wij waren gister met ze vijfjes) is het wel echt lachen. Vooral als je elkaar al echt jarenlang kent en dan gewoon lekker kan fucken samen.

Geplaatst

Er komt weer een niieuwe simulatie game aan :-D (waarom doet deze emote het niet meer? @neva )

Football Pitch Simulator on Steam
No image preview

Football Pitch Simulator on Steam

Manage your own football pitch complex! Repair and upgrade the pitches. Run a mini market, organize the relaxation areas, and create an enjoyable atmosphere with gaming zones. Growing your business...
Geplaatst

Tja het zal wel aan mij liggen, maar al die simulator games snap ik toch niet.... het is wijzen met de muis zodat er wat textures veranderen, als het al geen incremental cookie clicker ding is...

Ondertussen weer wat geld aan Gabe gegeven en de backlog laten groeien

Geplaatst
Bespaar 90% op Crash Bandicoot...
No image preview

Bespaar 90% op Crash Bandicoot N. Sane Trilogy op Steam

Je favoriete buideldier Crash Bandicoot is terug! Hij is verbeterd, verrukkelijk en verwilderd in de N. Sane Trilogy. Beleef al je favoriete Crash-momenten opnieuw in Crash Bandicoot, Crash Bandi...

3 games voor 4 euro. Eindigt op 10 juli de aanbieding.