Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

"Chan" is iets als jongetje/boy. Nee-chan is (grote) broer. Sensei is jouw meester. Senpai is volgens mij net als je een andere lerares die jou geen les geeft, noemt. Sama is iemand die veel respect krijgt volgens mij (Jiraiya-sama, Orochimaru-sama)

• Antwoorden 395
  • Weergaven 12,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Haha gister weer 2 mooie afleveringen gezien, 1tje dat Naruto met Ino weg gaat op een missie en dat Ino verkleed moet gaan als een prinses en 1 dat er iemand Konoha wil in gaan en dan verkleed gaat als de sensai van Rock lee die toen ook al verkleed was met een Afro en een snor hehe :D

Geplaatst

Ach ja jammer, maar hoort erbij! Bekende anime als naruto en bleach hebben altijd fillers.

Geplaatst

Joh hoe super vet is Shipuden.

Gelijk die 1e gevecht tussen Gaara en die blonde kerel, daarna de gevecht met sakura en die oude oma tegen Sasori en Kakashi met z`n nieuwe Sharengan :D En daarna nog Naruto die gek wordt tegen Orochimaru

Geplaatst
Volgende week weer een filler. ;e;e

Ja, ze gaan lekker...die naruto heb ik nou wel genoeg gezien...

Geplaatst

Jeezus jullie hebben wel gelijk, wordt alleen maar vetter en vetter nu

Ben al bij epp 126, maar ik mag niet verder dan 156 kijken van me broertje, want hij komt volgende week en wat ernaa komt wil hij samen met mij wil zien, ben benieuwd :p

Geplaatst
  • Auteur

Ooh wat heb jij een geluk man. Je kan gewoon elke keer doorkijken zonder dat je ook maar een week hoeft te wachten voor een episode. Je hebt ook nog de vetste episodes en ik moet dus een week wachten voor een kut filler en dat al voor een maand. ;e;e;e

Geplaatst

Haha jaa daarom wil ik eigenlijk ook niet te snel doorkijken, lijkt me vet klote om de hele tijd een week te moeten wachtten :p

Die episodes dat je te zien kreeg hoe kakashi z'n sharengan kreeg en hoe jiraya enzo de legendarische Sanin worden waren ook echt vet, en dat de 4e de vader is van Naruto

Geplaatst

Haha jaa :p

Wat ik me nu wel echt af zit te vragen is of die Tobi die gene was met z`n Sharengan die orders geeft aan Pain, want ze droegen beiden wel dezelfde masker. En vraag me ook af of Orochimaru nou echt dood is of niet, want heb het gevoel dat die vast wel weer ergens tevoorschijn komt.

Maarja kom er vanzelf achter, ga nu nog maar even verder kijken want kan toch niet slapen :)

Geplaatst
  • Auteur
Haha jaa :p

Wat ik me nu wel echt af zit te vragen is of die Tobi die gene was met z`n Sharengan die orders geeft aan Pain, want ze droegen beiden wel dezelfde masker. En vraag me ook af of Orochimaru nou echt dood is of niet, want heb het gevoel dat die vast wel weer ergens tevoorschijn komt.

Maarja kom er vanzelf achter, ga nu nog maar even verder kijken want kan toch niet slapen :)

Haha, Tobi is inderdaad ook een main discussion bij de Naruto die-hards. Dat gevoel over Orochimaru heb ik ook en later zal dat alleen maar bevestigd worden.

Geplaatst

Ok ben nu dus bij 157 en mag niet verder kijken van me broertje.

Moet een week wachtten, maar wil eigenlijk gewoon verder kijken :(. Zijn weer genoeg dingen gebeurt, Jiraiya dood :S en ook dikke wending opeens bij Itachi. Eigenlijk heel zielig wat er was gebeurt voor hem en Sasuke, maar Itachi is wel opeens van 1 van de stomste personen uit de serie naar 1 van de chilste verandert voor mij.

Geplaatst
Ik heb altijd al loveee voor Itachi gehad, dat werd alleen maar versterkt door de door jou genoemde gebeurtenis.

Zoiezo :D

Brute gast.