Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Que? :|

Waarom?

Arrogant en echt vervelend evil :m: , weet niet echt precies maar ik mag hem niet.

• Antwoorden 395
  • Weergaven 13k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wtf dat met danzo. Zag ik echt niet aankomen.

Die ene 2 ninja`s zijn ook focking grappig met hun witte haar, beetje Naruto en Sakura

Geplaatst
  • Auteur
Arrogant en echt vervelend evil :m: , weet niet echt precies maar ik mag hem niet.

Hij is juist een baas. Ik mocht 'm ook nooit, maar hij heeft zulke vette idealen. Ook zijn backgroundstory is echt vet. Lees die maar eens @ narutopedia. Ook vindt hij de ninja's van tegenwoordig vette homo's. Hij vindt dat een ninja altijd stealth moet gebruiken en dus niet zo op de voorgrond moeten treden.

Ook heeft hij echt liefde voor Konoha. Hij wil gewoon het beste hebben voor z'n stad/land en daar vecht hij voor.

Geplaatst

Naja die achtergrond van Danzou komt zeker nog wel in een aflevering , net zo als de achtergrond van Kakashi en Jirayia ? Want ik vind eppisodes vetter kijken dan dingen te lezen :)

Geplaatst
  • Auteur

Wat ik nog wil zien is Hanzo. Die vent die de drie Sanin's niet eens konden verslaan. Ook was hij diegene die ze zo genoemd heeft. Daarbovenop komt ook nog eens dat hij Yahiko gekilled heeft.

Geplaatst

Hij heeft yahiko niet echt vermoord he, maar liet het Nagato doen rite? Maar zeker dat hij sterk is.

Geplaatst
  • Auteur
Hij heeft yahiko niet echt vermoord he, maar liet het Nagato doen rite? Maar zeker dat hij sterk is.

Nee inderdaad. Hij heeft Yahiko niet met z'n eigen handen vermoord, maar had 't wel gedaan als Nagato het niet had gedaan. Sowieso dat ie ze alledrie had gekilled dan.

Geplaatst

Nieuwste epp was weer vet :D

Ik weet bijna wel zeker dat Danzou toen met Orochimaru samen werkte om konoha te vernietigen.

Geplaatst

Jaa idd. Ook al omdat Danzou eerder zei dat ze achter Kabuto aan moesten gaan omdat ze anders misschien de connecties tussen hem en Orochimaro konden ontdekken.

Geplaatst

Die kages zijn wel stoer, even een momentje natuurlijk dat raikage geen reet om naruto zijn speech geeft. (d)

Geplaatst

Bij ver de beste aflevering van na de fillers. Hoe die Zetsu binnenstormt :< Shikamaru is ook echt een baas en dat einde :

Geplaatst

Ik neem aan dat de Naruto fans ook nog wel een aantal personages gaan nomineren! :evil:

Geplaatst

Hehe zo mooi als die gaat gillen en die Raikage hem dan grijpt. Sowieso hoe droog ook, een vergadering van de sterkste leiders van elke land zo binnenstormen hehe

Geplaatst

Ik ben benieuwd of Zetsu echt dood is, want ik dacht dat het alleen een kloon ofzo was. En dat met Tobi blijft toch ook echt vaag. Ik dacht eerst dat die een soort spook was die niemand aan kon raken, maar nu heeft die Yamato hem wel gevangen met z`n boom techniek:?(